سایر خودروهای آمریکایی

سما 2013: مسابقه تیونرهای سایون

Strictly Business Cartel xB
Strictly Business Cartel xB
این مکعب سایونی را Jeremy Lookofsky از کمپانی Cartel Customs به همراه Dominick Vitelli از کمپانی Quality Coachwork ساخته اند؛ اپل مک مینی، کیبورد وایرلس، تلفن هندزفری، بلوتوث، مانیتور ۲۷ اینچی LED و سیستم پخش آلپاین از جمله مشخصات این لیموزین که حدود ۷۰ سانتیمتر از مدلهای استاندارد xB طویل تر بوده، هستند.
GReddy x Scion Racing FR-S
GReddy x Scion Racing FR-S
بر روی این کوپه که با همکاری سایون ریسینگ و تیونرGReddy ساخته شده، پیشرانه نسل چهارم تویوتا سوپرا قرارگرفته که با توربوشارژ ۳ لیتری ۲JZ-GTE بیش از ۷۵۰ اسب بخار قدرت به همراه ۹۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
Scion Bulletproof FR-S Concept One
Scion Bulletproof FR-S Concept One
یکی خودرو از عجایب تیونرهای سایون بود چرا که بیش از ۱۵۰ هزار دلار برای آن خرج شده؛ کیت بدنه کربنی، استفاده از رنگ سفید Balloon White لامبورگینی، چرم آلکانترای قرمز به همراه تریم کربنی ازجمله مشخصه های آن است.
Steve Aoki Art Car FR-S
Steve Aoki Art Car FR-S
این شما و این هم اولین آرت کار خانواده سایون FR-S که بدست Steve Aoki ساخته شده؛ استیو را که می شناسید؟ همان دی جی الکتروی آمریکایی!
رینگ های ۱۹ اینچی آن از کمپانی Gun Metal ، لنزهای LED چراغ های جلو از کمپانی Oracle Lighting ، فنرها از TEIN ، سیستم اگزوز Sp Elite آن از GReddy و تایرهای Neogen آن نیز از کمپانی Nitto گرفته شده. همچنین سیستم حرفه ای پخش آن که در پشت صندلی ها و صندوق جاسازی شده را Pioneer در اختیار استیو قرار داده است.
Urban GT Sport Coupe FR-S
Urban GT Sport Coupe FR-S
اگر ۲۰۰ اسب بخار به قدرت و همچنین ۲۰۵ نیوتنر به گشتاور سایون FR-S اضافه کنید حاصل کار چیزی نیست به جز همین خودرو که به Style J معروف شده؛ رینگهای ۱۹ اینچی HRE، سیستم تعلیق Bilstein ، ترمزهای Big Brake مهم ترین ویژگی های آن است.
Young Tea Simpli-tC
Young Tea Simpli-tC
سایون مثل همیشه در سمای امسال نیز مسابقه ای میان تیونرها (۲۰۱۳ Tuner Challenge) ترتیب داد تا ببیند چه کسی با اندکی تغییرات روی tC کوپه، می تواند یک خودروی زیبا اما خیابانی بسازد. از بین سه نفر انتخاب شده برای این مسابقه، آقای یانگ تی با ارتقای ۲۰۱۴ tC توانست به مقام اول برسد تا با چک ۱۰۰۰۰ دلاری اش به خانه برگردد!
Walter Franco L-DZ Concept
Walter Franco L-DZ Concept
مالک همین خودرو یعنی آقای والتر فرانکو توانست لقب بهترین تیونر به انتخاب هواداران را از آن خود کند؛ سایون هم به ناچار چک ۲۰۰۰ دلاری را به او تقدیم کند!
Josh Croll WSD tC
Josh Croll WSD tC
متاسفانه آقای کرول مالک کمپانی Croll’s Customs به مقام دوم رسید درصورتیکه خیلی ها او را لایق اول شدن می دانستند. این سایون tC نارنجی رنگ همانند دو خودروی دیگر در مدت ۹۰ روز و با هزینه ۱۵۰۰۰ دلاری کمپانی ساخته شده. به لطف اگزوزهای تیتانیومی DEI و پکیج توربوی Dezod Motorsports و نهایتا توربوشارژ Garrett حالا قدرت این کوپه از ۱۷۹ به مرز ۳۲۴ اسب بخار رسیده.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    طبق کیفیت سنجی جی دی پاور سایون کم کیفیت ترین خودروساز در میان خودروساز هایی هست که در امریکا خودرو میفروشن.حالا منفی بارونم کنین.به هر حال واقعیت تغییری نمیکنه :)سایون زیر مجموعه تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین(جاسم)

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (100 ديدگاه)

      کاشکی من اونجا بودم!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. nima

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (276 ديدگاه)

      زیگما خیلی باحالی . اشغال ژاپنی دیگه خخخخخخخخ . فقط المان ♥ هر چی دلتون میخواد منفی بدین اصلا هم مهم نیست . واقعیت همیشه تلخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. VAHID JINPACHI

        ۱۷ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (847 ديدگاه)

        من هیچ وقت حرف های ادم های امثال تو رو قبول ندارم…
        حرف مفت نزدی…هه
        هر وقت اسم تویوتا می اد اون جات می سوزه…
        هر چی باشه پر فروش ترینه…
        تا چشم ادم های حسود از کاسه در بیاد…
        اقا زیگما حالا چرا گریه می کنی …
        می دونم حقیقت برای همه تلخه زیگما جون…
        سر قولت باش و خفه شو………..بی زحمت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. اشنا

        ۱۷ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (71 ديدگاه)

        واقعا فقط المان
        بهترین قوی ترین زیبا ترین و ………

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اگه تو آمریکا اینجوریه ولی جاهای دیگه فرق می کنه !!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Sadjad97

      ۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      مهم اینه که بهترین خودرو اسپرت مقرون به صرفه آمریکا شده.
      خودت برو نگاه کن: http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Scion_FR-S/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Kurosh

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    فقط: GReddy x Scion Racing FR-S
    خوشکل ـ پرقدرت ـ باکیفیت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محسن.د

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    من ازون که کیت کربنی داشت بیشتر خوشم اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کرمانشاه

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    خداییش تویوتا هرچقدر هم مثلا آشغال ساز و بی کیفیت باشه باز کیفیتش از خودروسازای کره بهتره.اینو فروشش تو دنیا میگه.شما مثلا یه پرادو 2004 رو نگاه انگار الان از نمایندگی دراومده بر عکس خودروهای 2007 هیوندای یا کیا به ندرت تو بازارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرهاد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    آقای زیگما دوران تویوتا تموم شده!!!!خخخخخخ
    فعلاً که TOYOTA GT86 ماشین دوم جهان شده
    این قدر چرت و پرت ننویس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    آقا ما هم دلمون سایون میخاد بخدا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. amir.t.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    سایون چیکار کردی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    این Urban GT خیلی خوشگله لامصب
    قدرتشم که خوبه دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهدی62

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    این اخری رو دوس داشتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    این تویوتا gt86 چهار درش بهتره.
    اصلا با این ها حال نمیکنم.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      مگه چهار درش اومده و سوار شدی؟ شاید هم از دیگران پرسیدی و گفتن همون gt86 و فقط 2 تا در بهش اضافه کردن!
      راستی اینجا تعجب نکردی دوست گرامی با 3 لیتر 750 اسب قدرت؟ اونجا که با 2 لیتر و 425 اسب هیجان زده شدید و با سگ استعاره زدید!!!…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

        ۱۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود اقا بهزاد.
        منظور من این بود اگه مدل چهار درش باشه من اون رو ترجیح میدم.چون پدال یک رندر هایی ازش گذاشته بود.

        بعد متوجه این حرفت نشدم!!!!!
        (((اونجا که با 2 لیتر و 425 اسب هیجان زده شدید و با سگ استعاره زدید!!!…)))

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. LAMBORGHINI DIAM

        ۱۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        اگه منظورت حجم موتور و قدرت خروجی است این رو باید اضافه کرد که گایاردو 5.5 لیتری 2000 اسب بخار یا همین gtr خودمون 1700 اسب بخار قدرت می ده . با توربو هر بلایی بخواهی می تونی سر ماشین در بیاری ولی فکر کردی که اون موتور چه قدر تحت فشار قرار می گیره!!!!دوباره می گم مثل اون گایاردو ای که آتیش گرفت!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. اسی 2160

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    زیگما میگه دوران تویتا تموم شده تویوتا بهترین ماشینه مثل ایران خودرو و سایپا نیست که آشغال تولید میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۱۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      مثل هیوندا و کیا نیست که آشغال تولید می کنند!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. jalal

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    فقط دومی و سومی وسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بهزاد

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    میلاد جان راستشو بخواهید از شما توقع بیشتری داشتم و نگاهتون که اصولی و علمی هست هرچند که به برند بنز علاقه مندید و از این بابت هیچ کس حق نداره به سلیقتون ایرادی بگیره ولی اون ذکر مثال که فرمودید این سگش بهتر از کرولاست!
    دوست عزیز تو دنیای هاچبک و سدان کوچک این همه ماشین هست و هیچ کدومشون عین هم نیستن و کارایی خاص خودشون رو دارن از سیویک بگیرید تا کیا فورته و آلفا جولیتا و فورد فوکوس و… حالا این وسط کرولا به شما بدی کرده یا کارمند تویوتا حقتون رو خورده یا … ذکر اینگونه قیاسهای تحقیر آمیز در منزلت شما نیست و بنده تعجب کردم و امیدوارم به جای اینگونه بحث های وقت گیر راجب تجارب و مسائل فنی بحث کنیم تا بار علمی و فنی خودمونو ارتقاء بدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود بر بهزاد جان.

      من نظرمو گفتم.
      یعنی بین تویوتا کرولا و فولکس جتا من جتا رو انتخاب میکنم.
      جتا یکی از پرفروش ترین های بازار چین هست.
      بعدشم برند قدیمیه المان.
      سوما من این موتور رو با 2000 سی سی مرسدس مقایسه کردم.
      بعدشم قیافش 100 برابر کرولا جذاب و قشنگه.
      همینطور ایمنیش.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. جلال

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    زمانی که هنوز تولید نشده بود تویوتا گفت این ماشین برای تیونر های حرفه ایه
    واقعا هم همینطوره……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رضا مکانیک

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    LAMBORGHINI DIAM تواز ماشین چیزی سر در نمیاری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. اسی 2160

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    دوران خودت تموم شده زیگما تویوتا بهترینه تو کل دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. میلاد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    بعضیا چنان حرف میزنن انگار تویوتا کارخونه باباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. نوید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    کی میگه تویوتا بده از لحاز کیفیت که مثل آلمانیاست
    از لحاظ قیمت و کارایی هم 10 برابر بهتر از آلمانیاست

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا