سایر خودروهای آمریکایی

نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

وقتی به ابتدای سال ۲۰۱۷ برگردیم، به یاد می‌آوریم که فارادی فیوچر یکی از پربحث ترین برندها و استارت‌آپ‌های نوین بود. اما چشم‌انداز رؤیایی این شرکت با موانعی چون مشکلات مالی تیره‌وتار شد. این شرکت هنوز هم به علت کمبود سرمایه نتوانسته تولید مدل FF 91 را استارت بزند. با این وجود به نظر می‌رسد پیشرفت‌های گام به گام و آهسته در جریان است.

فارادی فیوچر اخیراً تیزرهایی از کابین لوکس خود را به اشتراک می‌گذارد. به طور خاص، ما در قسمت سرنشینان عقب با فضایی لوکس مواجه خواهیم شد. علاوه بر صندلی‌های با فناوری جاذبه صفر، قابل‌توجه‌ترین قسمت، یک نمایشگر تاشوی ۲۷ اینچی است که روی سقف قرار گرفته است.

هرچند این نمایشگر بزرگ، به نمایشگرهای برخی مینی‌ون‌های جدید برای سرنشینان پشتی شباهت دارد اما پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال قابلیت‌های تماس تصویری، ارتباط با مودم‌های ۴G، قابلیت کنفرانس، اتصال بلوتوث هم‌زمان با چهار دستگاه، سیستم سرگرمی همراه با هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص چهره و … نیز در آن وجود دارد. طبیعتاً یک سینمای اختصاصی برای سرنشینان عقب، جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. فارادی فیوچر می‌گوید که می‌خواهد یک تجربه غنی دیجیتالی برای سرنشینان فراهم سازد.

مدل FF 91 درمجموع به ۱۱ نمایشگر مختلف مجهز است. حتی روی هر درب، صفحاتی برای تنظیم صندلی، تهویه، سیستم صوتی جداگانه و از این قبیل موارد تعبیه شده است.

قرار است این مدل با پیشرانه چند موتوره با قدرت مجموع ۱۰۵۰ اسب بخار ارائه شود که شتاب صفر تا صدی کمتر از ۳ ثانیه را امکان‌پذیر می‌سازد. این موتورها با یک پک باتری ۱۳۰ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شوند که بالاترین تراکم انرژی در جهان باتری‌ها را دارد. مطابق تخمین EPA، برد این خودرو ۶۰۸ کیلومتر خواهد بود.

فارادی فیوچر اخیراً اعلام کرده که با جیلی و فاکسکان برای تولید خودرو در چین به توافق رسیده است. علاوه بر این سهام این شرکت نیز به‌زودی به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Aran Milan

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (280 ديدگاه)

    هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت همه چی در بالاترین سطح

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      حالم از نمایشگرهای بزرگ تو ماشین به هم میخوره
      چه خبره همه جای ماشین نمایشگر گذاشتن

      موافقم 1
      مخالفم 5
      1. Nima RST

        ۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (90 ديدگاه)

        چرا انقد همه تو سایت در مقابل تکنولوژی گارد دارن
        در آینده همه نمایشگرا بزرگتر میشن
        مال ماشینا اینجوری بزرگتر میشه
        تلوزیونا بزرگتر میشن
        گوشیا صفحات خیلی بزرگ و تاشو میشن

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    یادمه یکی دو سال پیش یه مقاله توی سایتای خارجی درباره همین کمپانی فارادی فیوچر خوندم که نوشته بود این کمپانی کاملا توان رقابت با تسلا رو داره درصورتی که مدیرعامل و هیئت مدیره رضایت بدن به فروش سهام کارخونه و جذب سرمایه، چون گویا از نظر تکنولوژی دست برتر رو نسبت به باقی استارت آپ های الکتریکی هم دوره خودش داشته. اما صرفا بخاطر مدیریت غلط انگار اینهمه مشکلات سر راهشون اومده.
    درکل من طراحی این مدلشون رو دوست داشتم، هم از نظر فنی و هم رفاهی هم ماشینیه که حرف واسه گفتن داره. ولی خب بعیده دیگه بتونه خودشو برسونه.
    البته از اون طرف هم جیلی تاحالا دست رو هر کارخونه ای گذاشته، به سوددهی رسوندتش. نمونه بارزش پروتون مالزی که از وقتی که میتسوبیشی باهاش قطع همکاری کرد، تقریبا داشت بازار داخلیش رو هم از دست میداد (درصورتی که تا چندسال قبلش حتی به اروپا هم صادرات داشت، مخصوصا مدل ساتریا نئو که هاچبک شیک و عالی ای بود، من خودمم رونده بودم ماشین رو در بلاد کفر :)) واقعا خوب بود نسبت به قیمت پایینش و حتی نمونه ی مخصوص رالی هم داشت که توی تاپ گیر هم ظاهر شد)
    اما بعد از اینکه جیلی خریداریش کرد، دوباره کاملا به روزای خوبش برگشت و حالا چند مدل جدیدم داده..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. کافر مقدس

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    حالا پروتوتایپ ت رو بساز تا بعد

    چینی ها استاد کانسپت و پروتوتایپ و هایپ شدن ولی تو عمل یه چی میسازن یک نیم لیتری اتاق ام وی ام

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Mad.z.Max

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1841 ديدگاه)

      نه این یکی چینی نبود :)) مقر اصلیش توی کالیفرنیا بود از همون اول..

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Mad.z.Max

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1841 ديدگاه)

      تازه چندتا پروتوتایپ کامل هم ساختن که تستای جاده ای روشون انجام شد، حتی تا حدودی تستای ایمنی..
      ولی خب کمبود سرمایه بدجور گریبانگیرشون شد

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. Farzad

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    چیزی به جز ضعیف شدن چشم ها تو این صفحه نمایشگرهای مضحک و کرخت که هر روز بزرگ تر از دیروز میشن وجود نداره و البته اعتیاد آور بودنشون ، اگه فردا ماشینی معرفی شد که ۹۹ درصد کابینش صفحه نمایشگر بود نباید تعجب کرد .

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. mahan

      ۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      دقیقا فرزاد جان موافقم.بعد واقعا لوکس بودن چه ربطی به ال ای دی و پلاسما و بالر داره!شما بنتلی ارناژ رو ببین هنوز ابهت داره هنوز لاکشری بودنشو داد میزنه اما شما این ماشین های مدرن رو ببینید هر سال که معرفی میشه دموده میشه.رنجروورم نمایشگر پشت داشت و سری 7 م هم داشت خداشاهده یکبار هم استفاده نشدند.کلا این چیزا رو کسی استفاده نمی کنند نه اینکه فقط خودم استفاده نمی کنم بگم همه اینو از بچه های دیگه هم پرسیدم حتی یکی از بچه ها که دوقلو داره پرسیدم.گفت اعصاب خوردکنه دخترم می خواد یک کارتون بببینه پسرم یک کارتون دیگه در حالی که دوتا صدای مختلف توی سرم میپیچه مجبورم موزیک و این سیستم صوتی خفن رو خاموش کنم و از تداخل این دوتا صدا توی اتاق حواسم پرت بشه یک جا نگه دارم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. RezaRs

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    خیلی لوکس خفن و ناب

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      ولی حالم از اینهمه مانیتور بد میشه خوشم نمیاد تا این حد

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. امیر

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    حالا که چی ؟ سرنشین عقب نیازی به این مزخرفات نداره. لذت رانندگی باید از بین بره چیه سرنشین عقب اذیت نشه. ظلم واقعا ظلم !!!!! واقعا میگم کسی که از ماشین
    خوشش میاد چه گناهی کرده ؟ از همه خودروها محروم، تازه دارن به تدریج ماشین ها رو جمع می کنن که دیگه کسی به نام ماشین دوست توی جهان وجود نداشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. charger

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (396 ديدگاه)

    ماشین هم داره مثل موبایل میشه هر روز دارن صفحه نمایشش رو بزرگتر میکنن تا دیگه شورشو در بیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mahan

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    شما 65 اینچ هم بزاری ما باهات حال نمی کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا