سایر خودروهای آسیایی

سوبارو outback بهترین SUV سال

نتایج بررسی های مجله معروف موتور ترند در مقایسه ۱۰ خودرو برتر شاسی بلند SUV خیلی زود اعلام شد تا نام سوبارو outback به عنوان برنده نهایی اعلام گردد.

2010 subaru outback

این دومین سال متوالی است که سوباره مقام نخست را از آن خود می کند. ترکیب متناسبی از کارایی، راحتی، ظرافت و ارزش دلیل این انتخاب اعلام شده اند. سوبارو آوت بک برای رسیدن به این مقام خودروهایی نظیر آئودی Q5 ولوو XC60، تویوتا ۴Runner، و دیگران را کنار زده است. سال گذشته نیز سوبارو فورستر Forester این مقام را به خانه برده بود.

subaru outback

یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری به توان ۱۷۰ اسب بخار یا یک موتور ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با توان ۲۵۶ اسب بخار قابل انتخاب می باشند. این خودرو جایزه ایمنترین خودرو را از موسسه  بیمه ایمنی بزرگراهها (IIHS) کسب نموده است.بسیاری از قسمتهای این ماشین قابل بازیافت هستند. قیمت این خودرو از ۲۲۹۹۵ دلار آغاز می شود که معقول و مناسب است.

سردبیر موتور ترند، دلایل این انتخاب را اینها می داند:

– طراحی پیشرفته و شیک

– ترکیب مواد خوب و با کیفیت

– دینامیک خوب

– بهره وری، مصرف پایین سوخت و کاهش آلاینده ها

– ایمنی بالا

– قیمت مناسب

درباره شرکت سوبارو: سوبارو شرکتی متعلق به صنایع سنگین فوجی ژاپن است.  دفتر مرکزی در نیوجرسی، بازارهای شرکت سوبارو و توزیع  تمام  وسایل نقلیه ، قطعات و لوازم جانبی از طریق شبکه ای از حدود ۶۰۰ نمایندگی مجاز در سراسر ایالات متحده را بر عهده دارد. سوبارو دارای بیشترین  راندمان سوخت  در بازار بر اساس حفاظت از محیط زیست و استانداردهای اقتصاد سوخت است.

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. a

    ۶ آذر ۱۳۸۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام’یاقیمت یورودرایران فرق میکندویااینکه بایدآموزش وپرورش رازیرسوال برد!!!زیرابامحاسبه تبدیل قیمت یوروبه ریال اختلاف فاحش 35000یوروبا790000000ریالخیلی زیادوناخوشاینداست .تازه این موردرانبایدازیادبردکه تعرفه مالیات واردات خودروبرای شرکتهای خودروسازخیلی کمتراز100درصداست .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. وحید

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    طراحیش به نظرم اصلا جالب نمیاد بیشتر شبیه ماشین های استیشن هستش…خودتون یه مقایسه ای بکنید با رنج روور،جیپ،بی ام و و…وکلا همه شاستی بلند های دیگه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۲۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3038 ديدگاه)

    نه آقا وحید. بنظرم طراحیش در کلاس suv های بزرگتر قرار داره، مثلا همردیف سانتافه، وراکروز، فورچونز و … x6 بی ام و درواقع نیمه suv هستند. طراحیش واقعا خوب بوده و نشون میده ژاپنیها حقشونه این جوایز رو هر ساله دریافت کنند;)

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا