سایر خودروهای آسیایی

معرفی محصولات جدید وین‌فست در نمایشگاه پاریس 2018

وین فست که اولین خودروساز تولید انبوه ویتنامی می‌باشد با دو خودروی جدید در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ حضور یافته است. گفته شده این محصولات جدید در طراحی خود زیبایی طبیعی زادگاهشان را نشان می‌دهند.


سدان لوکس A2.0 و شاسی‌بلند لوکس SA2.0 به عنوان محصولاتی لوکس در سراسر جهان فروخته خواهند شد. این خودروها در یک تأسیسات ۳۳۵ هکتاری کاملاً جدید در شمال ویتنام روی خط تولید خواهند رفت. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های تولیدی در ژوئن سال ۲۰۱۹ به مشتریان تحویل داده شوند.


هر دو خودرو از نظر طراحی دارای نشان V کرومی در مرکز جلوپنجره هستند و همچنین یک نوار کرومی افقی با دیلایت های LED ادغام شده است.

مدل سدان با کاپوت طویل، خط سقف کشیده، ستون C طویل‌تر و تناسبات کلی بالانس شده خودنمایی می‌کند. از طرف دیگر شاسی‌بلند وین فست را داریم که ظاهر عضلانی‌تری داشته و از خطوط شناور و کاسه‌چراغ‌ها، مه شکن‌ها و ورودی‌های هوای مشکی سود می‌برد. این شاسی‌بلند هفت‌نفره یک انتخاب کاربردی برای خانواده‌ها می‌باشد.

داخل کابین می‌توانیم طراحی داشبورد بسیار تر و تمیز و ساده را ببینیم که دکمه‌های بسیار کمی داشته و صفحه لمسی ۱۰.۴ اینچی بزرگ در آن خودنمایی می‌کند. گفته شده سیستم‌عامل بکار رفته ساده و ظریف بوده و برای مثال هوم پیج آن تنها دارای سه آیکن برای بالاترین دسترسی می‌باشد. همچنین دستورات سیستم تهویه مطبوع را می‌توان از صفحه لمسی صادر کرد.

هر دو محصول جدید وین فست از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که دو قدرت متفاوت دارد استفاده خواهند کرد. نمونه‌ی اولی قدرت ۱۷۶ اسبی و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری داشته درحالی‌که نسخه‌ی قوی‌تر از قدرت ۲۳۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری برخوردار است. البته شاسی‌بلند لوکس SA2.0 تنها با پیشرانه قوی‌تر عرضه می‌شود. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه شده و با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.

سدان لوکس A2.0 شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۹ ثانیه‌ای (برای مدل ۱۷۶ اسبی) داشته درحالی‌که شتاب مدل مجهز به پیشرانه‌ی قوی‌تر برابر با ۷.۱ ثانیه می‌باشد. شتاب نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک شاسی‌بلند وین فست نیز به ترتیب ۸.۹ و ۹.۱ ثانیه اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    فوق‌العاده هستن ?? یه طراحی عالی، هر چند الهام گرفته، می‌تونه شروع موفقیت یه خودروساز باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (41 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Bilbo

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    بعنوان شروع واقعا بی نظیره، حتی اگر بعنوان شروع نبود بازهم زیبا و فوق العاده هست، خصوصا مدل سدان که واقعا بی نظیر و با ابهته…نفسشون بادوام و گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمید

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    ویتنام آل استار هاش هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sardar

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (165 ديدگاه)

    همه جای دنیا پیشرفت میکنه غیر این خراب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sajjad

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    بعد از طراحی پولستار 1، از طراحی این برند خیلی لذت بردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا