آستون مارتین

تزریق فیبر کربن به استون مارتین DBX توسط لوما دیزاین

همین چند روز پیش بود که استون مارتین اعلام کرد بخش سفارشی ساز Q پکیج‌های منحصربه‌فردی برای شاسی‌بلند لوکس DBX در نظر گرفته است. اگر علاقه‌ای به آپشن های کارخانه‌ای این خودرو ندارید می‌توانید سری به شرکت لوما دیزاین در آلمان بزنید که پکیج تیونینگ خود برای این خودرو را معرفی کرده است. با لوما CLR AM آشنا شوید.

این تیونر که عموماً به خاطر کار روی محصولات برندهای لوکس آلمانی شناخته شده برای اولین بار روی محصولی از استون مارتین تمرکز کرده است؛ و پکیج بدنه‌ی در نظر گرفته شده برای DBX باعث شده این شاسی‌بلند لوکس به محصولی پرفورمنس و با ابهت تبدیل شود.

این کیت در بخش جلو شامل سپر ارتقا یافته، اسپویلر لبه‌ای جدید، ورودی‌های هوای روی کاپوت و فریم متمایز جلوپنجره است که همگی از فیبر کربن هستند. در پروفایل جانبی نیز رکاب‌های جانبی وجود دارند که از نظر بصری قوس چرخ های پهن را به هم ارتباط داده و ظاهری عضلانی‌تر ایجاد می‌کنند.

DBX لوما دیزاین از رینگ‌های جدیدی که طراحی ۵ پره دوبل و قفل مرکزی دارند سود برده است. این شرکت می‌گوید ترکیب‌های جذاب چرخ و لاستیک پیش از شروع تحویل خودروها تست خواهد شد.

احتمالاً نمای عقب این خودرو گیراترین بخش باشد زیرا پذیرای دیفیوزر فیبر کربنی جدید و اسپویلر روی سقف شده است. صرف‌نظر از رنگ بدنه، خروجی‌های اگزوز ترکیب شده با سپر رنگ قرمز خواهند داشت.

همین طرح کربنی در کابین نیز بکار رفته جایی که لوما تریم های کربن کابین، فرمان ارگونومیک با عناصر کربنی و پدال‌هایی از همین جنس را نصب کرده است.

لوما تنها ۲۰ نمونه از پکیج کامل خود را تولید خواهد کرد و اولین نمونه‌ها نیز از سه‌ماهه پایانی امسال به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (205 ديدگاه)

    چقدر تپل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hamidreza

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    یعنی اون عکس قرمزه از جلو حالمو بد کرد ! بعد بعضیا میان اینو با اوروس مقایسه می کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (66 ديدگاه)

    وای چقدر خوشکله این کیت مخصوصا عقبش?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    کیت و این شلوغ بازیا خز شده خیلی وقته / شاید یه مدت هیجان بصری بده ولی رفته رفته زیبایی استوک ش میاد بالا ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    هررنگی بهش نمیاد فقط رنگای خاص

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا