آستون مارتین

آغاز همکاری زیبای استون مارتین و ایرباس

بالگردهای استون مارتین و ایرباس در آینده وارد بازار خواهند شد. هر یک از این شرکت‌ها به دنبال ادغام صنعت خودرو با طراحی هوافضا برای تولید محصولات جدید هستند. اولین ثمره‌ی این همکاری در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.


طراحان هر دو شرکت در سال پیش باهم روی طراحی اولین محصول کار کرده‌اند. البته حدس می‌زنیم این محصول نه یک خودرو بلکه یک بالگرد باشد. قرار است مراسم رونمایی این محصول سوم ژانویه در کوه‌های آلپ انجام شود.


یکی از مدیران ارشد استون مارتین گفته است:

بکار گیری اصول طراحی خودرویی ما در صنعت هوایی چالشی هیجان‌انگیز و خاص بوده و ما از آن بسیار لذت می‌بریم. ما این خودرو را در سال جدید رونمایی خواهیم کرد و بنابراین می‌توانیم به همه نشان دهیم که با همکاری ایرباس چه چیزی تولید کرده‌ایم.

اگرچه ایرباس در طراحی تاکسی‌های پرنده هم سرمایه‌گذاری کرده اما محصول جدید آن و استون مارتین احتمالاً یک محصول مرسوم خواهد بود. بالگردهای ایرباس حضور گسترده‌ای در بازار داشته به گونه‌ای که بیش از ۱۸۰۰ بالگرد این شرکت در ۱۳۰ کشور دنیا حضور داشته و سهم ایرباس از بازار ۵۰ درصد می‌باشد.


اما این دو شرکت برای اعلام رونمایی از پروژه مشترک خود تیزری با نام ACH130 AM منتشر کرده‌اند.

ACH130 بالگردی جدید است که توازنی عالی بین قدرت و ظرافت ایجاد خواهد کرد. این بالگرد از ۶ صندلی برخوردار بوده و کابینی سطح بالا دارد، چیزی که استون مارتین در آن تبحر بالایی را نشان داده است.


رئیس شرکت بالگردهای ایرباس نیز گفته است:

این یک همکاری برجسته است که تجربه‌های جدیدی در زمینه طراحی را پیش روی ما قرار داده و نتیجه آن نیز تولید یک محصول نفس‌گیر و زیبا می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا