آئودی

عضو جدید خانواده آئودی A6 با قیمت ارزان‌تر

آئودی در حال معرفی نسخه‌ی جدید و پایه‌ی A6 2019 مجهز به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر است.


این سدان میان سایز لوکس پیش از این تنها با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بنزینی که قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته عرضه شده است. البته مدل اسپورت S6 2020 اخیراً با قدرت ۴۴۴ اسب بخار معرفی شده است.


مشتریان آمریکایی از همین الان می‌توانند مدل پایه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو را انتخاب کنند. این پیشرانه قدرت ۲۴۸ اسبی و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری دارد. A6 2.0 TFSI به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک کواترو و گیربکس ۷ سرعته S ترونیک دوکلاچه سود برده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای دارد که یک ثانیه کندتر از مدل ۶ سیلندر می‌باشد.


واضح است که مدل پایه‌ی A6 قیمت ارزانی خواهد داشت. هم‌اکنون این خودرو در تریم پریمیوم با بهای ۵۴۱۰۰ دلار در دسترس است که ۴۸۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی قوی‌تر A6 3.0T پریمیوم می‌باشد. پیشرانه‌ی ۲ لیتری همچنین در مدل پریمیوم پلاس که قیمت پایه‌ی ۵۷۸۰۰ دلاری دارد قابل انتخاب است.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، چراغ‌های جلوی LED، دستیار نوربالا، هشدار خروج از مسیر و رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی ۱۰ پره‌ی دینامیک و لاستیک‌های چهارفصل اشاره کرد.


در کابین این خودرو ناوبری MMI و اینترفیس گوشی هوشمند آئودی به‌صورت استاندارد وجود دارد اما برای سفارش کاکپیت مجازی این برند باید پول بیشتری بپردازید. خریداران همچنین می‌توانند پکیج Convenience را سفارش دهند که شامل هشدار عقب، فون باکس آئودی و کلید هوشمند این خودروساز می‌باشد.


پکیج بلک اپتیک هم ارائه شده که باعث مشکی شدن بخش‌های اطراف شیشه‌ها و جلوپنجره می‌شود. نهایتاً باید به پکیج اجرایی اشاره کرد که برای مدل‌های پریمیوم پلاس در دسترس بوده و از سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی خنک شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، صندوق‌عقب برقی و نورپردازی کابین تشکیل شده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید(تهران)

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (496 ديدگاه)

    بسیار هم عالی، البته ۶ سیلندر یه چیز دیگه اس اما اینهم همچین کند نیست، در کل اینکه به مشتری حق انتخاب میدن خیلی خوبه، شاید کسی اصلا اونهمه قدرت مدل ۶ سیلندر رو لازم نداشته باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    مَگر اینکه ماشین باز باشی و از اینکه ماشینت ۶ یا ۸ سیلندر باشه احساس خوب و قدرت داشته باشی و اِلا که دنیای امروز با این وضع جریمه ها و حداکثر سرعت ۱۲۰km در ساعت ، خودرو حدود ۲۰۰ اسب بخار کافیه کافیه .
    در ایران خودمون که با این وضع خراب رانندگی و فرهنگ پائین ۶۰ اسب بخار زیادی هم هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بهنام

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    بعضی وقتا باور نمیکنی که یه جاهایی از دنیا اینهمه مدل ماشین واسه انتخاب وجود داره. هرروز مدلی جدید با مشخصات متفاوت قیمت منطقی و اینهمه زیبایی جلوی اونهاست و میتونن با برنامه ریزی و کار برای خرید اون اقدام کنن. واقعا شرایط رو یه جوری کردند که ما اینها رو خواب و خیالات میدونیم. اینهمه جوان و مردم عاشق خودرو در بد‌ترین وضعیت بازار خودروی جهان فقط نظاره گر پیشرفت دنیاست و آه و حسرتی که هیچگاه تمامی نداره انگار. جز یه عده ی خاص بقیه ی کردم با وجود داشتن لیاقت فقط باید ببینن و حسرت بکشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آریا ماشین

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    مدل پایه A6 یه ماشین لوکس و خوب هست برای خانواده ها
    مدل پایه اش هم میسازن برا اونا که پولشون نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا