آئودی

به‌روزرسانی آئودی E-Tron و E-Tron اسپرت‌بک

آئودی یک سری تغییر برای شاسی بلندهای الکتریکی E-Tron و E-Tron اسپرت‌بک در نظر گرفته که شامل ساختار تریمهای جدید و تکنولوژی‌های بیشتر می‌باشد. قیمت این خودرو هم‌اکنون از ۵۹,۹۰۰ پوند شروع می‌شود.

تغییرات رخ داده برای مدل‌های ۵۰ کواترو و ۵۵ کواترو بوده است. این خودروها با ۵ سطح تجهیزاتی در بریتانیا عرضه می‌شوند که شامل مدل‌های تکنیک، اسپرت، S لاین، مدل جدید بلک ادیشن و نهایتاً ورسپرانگ می‌باشند. سومین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی آئودی نیز با افزایش ۱۰ برابری قدرت پردازش و قابلیت‌های جدید در این مدل‌ها بکار رفته است.

تریم ورسپرانگ که نسخه پرچم‌دار E-Tron و E-Tron اسپرت‌بک می‌باشد از چراغ‌های جلوی ماتریکس LED دیجیتالی سود می‌برند که برای اولین بار در محصولی از این برند دیده شده است.

تمامی مدل‌ها دارای تجهیزات استاندارد زیاد از جمله رینگ‌هایی با ابعاد حداقل ۲۰ اینچی، سیستم تعلیق بادی، کاکپیت مجازی آئودی و سیستم دو صفحه‌نمایش MMI تاچ این برند هستند.

سیستم اطلاعات سرگرمی جدید آئودی هم‌اکنون دارای نرم‌افزار تشخیص صوتی دقیق‌تر، سیستم ناوبری با توانایی یادگیری عادات راننده و… می‌باشد. این سیستم از به‌روزرسانی از راه دور و ارتباط بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند سود می‌برد.

مدل جدید بلک ادیشن هم دارای پکیج ظاهری نسخه S لاین با جزئیات مشکی‌رنگ، شیشه‌های تیره، چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، سیستم تعلیق بادی با ارتفاع کمتر و رینگ‌های ۲۱ اینچی است. کابین E-Tron بلک ادیشن هم از چرم بیشتر و صندلی‌های جلو با پوشش چرم والکنا بهره برده است.

اما مدل پرچم‌دار ورسپرانگ با رینگ‌های ۲۲ اینچی تیتانیومی مات، کالیپرهای ترمز نارنجی و دوربین‌های جانبی بجای آینه‌بغل‌های سنتی سود می‌برد.

آئودی E-Tron 50 کواترو شعاع حرکتی ۳۱۴ کیلومتری داشته درحالی‌که برد مدل ۵۵ کواترو به ۳۹۷ کیلومتر می‌رسد. این دو خودرو از شارژر سریع هم پشتیبانی کرده و تا ۸۰ درصد باتری را می‌توان در نیم ساعت شارژ کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    آئودی با این طراحی ماشیناش داره یه دوران طلایی برای خودش درست می کنه. یکی از اون یکی بهتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. داود

      ۲۵ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      بالاخره ائودی تونست یه ماشین خوشگل طراحی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4439 ديدگاه)

    یه کراس‌ اور آئودی تموم برقی که اولین ماشین تموم برقی تولید انبوه آئودیم هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    افرین به این پیشرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohammad

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چرا با این طراحی خوب فروش خوبی نداره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا