آئودی

تبدیل آئودی Q8 به لوما دیزاین CLR 8S

لوما دیزاین در ماه مارس رندرهای طراحی از کیت تیونینگ خود برای پرچم‌دار شاسی بلندهای آئودی یعنی Q8 را منتشر کرده بود.


هم‌اکنون این تیونر آلمانی خودروی خود را با نام CLR 8S معرفی کرده و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید ظاهر گیرایی دارد. آئودی Q8 پروژه‌ی آسانی برای تیونرها نبوده و لوما دیزاین هم اصلاحات فراوانی در بدنه‌ی این شاسی‌بلند انجام داده است.


از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قوس‌های چرخ بزرگ‌تر اشاره کرد که جا را برای قرار گرفتن رینگ‌های ۲۲ تا ۲۴ اینچی در جای خود فراهم می‌کنند.


رینگ‌های پایه‌ی لوما CLR 22 LX از پره‌های V شکل بهره برده و با لاستیک‌های ۴۰/۲۸۵ در جلو و ۳۵/۳۲۵ در عقب همراه می‌شود.


اما رینگ‌های سطح بالای CLR 24 RS از طراحی قفل در مرکز سود برده و ظاهر مشکی مات دارند. این رینگ‌ها هم در جلو و عقب با لاستیک‌های ۳۰/۲۹۵ و ۲۵/۳۵۵ همراه می‌شوند.


جدای از کیت بدنه‌ی پهن، این خودرو دارای سپرها، رکاب‌ها و کاپوت سفارشی می‌باشد. البته کاپوت لوما دیزاین را می‌توان به‌صورت جداگانه هم برای Q8 سفارش داد. سپر جلو از اسپویلری متفاوت استفاده کرده و در بخش عقب هم یک دیفیوزر گیرا با چهار خروجی اگزوز را مشاهده می‌کنیم.


از دیگر ویژگی‌های کیت لوما دیزاین می‌توان به اسپویلر روی سقف و اسپویلر لبه‌ای عقب سه‌تکه‌ای اشاره کرد که هر دو به‌صورت جداگانه هم در دسترس هستند. لوما دیزاین می‌گوید قطعات آئرودینامیکی این شاسی‌بلند از متریال باکیفیت آلمانی ساخته شده و می‌توان آن‌ها را با ظاهر فیبر کربن سفارش داد.

این تیونر همچنین طیف وسیعی از آپشن های داخل کابین و پرفورمنس را ارائه می‌کند که جزئیات مربوط به آن در آینده مشخص خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    جلوش شبیه ار۸ شده
    درکل جالب شده و خشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    خیلی جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Meysam

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    آخ آخ آخ گلبم ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا