آئودی

آئودی RS4 آوانت ABT، قدرتمند و قلدر!

پس از اعمال جادوی خاص خود روی آئودی RS6 آوانت و RS7، شرکت تیونینگ ABT سرانجام برنامه‌ی تیونینگ خود برای مدل کوچک‌تر RS4 آوانت را معرفی کرد. خوشحالیم بگوییم که این خودرو نیز به همان اندازه‌ی بزرگ‌ترهای خود قدرتمند و خشن می‌باشد.

نیروگاه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی این محصول جذاب دارای کیت خنک‌کنندگی جدید و ورودی‌های هوای متمایز است که همگام با واحد کنترل پیشرانه بازنگری شده قدرت خودرو را به ۵۳۰ اسب بخار می‌رساند. به این ترتیب شاهد افزایش قدرت ۸۰ اسبی هستیم. البته مشتریان می‌توانند اینترکولر ارتقا یافته را نیز سفارش دهند.

البته پکیجی هم ارائه شده که قدرت کمتر ۵۱۰ اسبی داشته اما ABT جزئیات مربوط به شتاب و سرعت هیچ‌یک از این دو نسخه را منتشر نکرده است.

این تیونر به منظور هماهنگی خودرو با قدرت بیشتر اقدام به نصب اسپویلر عقب CFRP و سیستم اگزوز فیبر کربنی متمایز کرده است. از جمله آپشن های RS4 آوانت ارتقا یافته نیز می‌توان به رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی، فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع، میله‌های ضد لغزش و… اشاره کرد. همچنین در قوس‌های جلوی گلگیر یک جفت ورودی هوای متمایز وجود دارد.

کابین هم دستخوش تغییراتی شده و ABT طیفی از آپشن های جدید و جذاب را ارائه می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به دکمه استارت/استاپ جدید، پوشش فریم صندلی و تریم فیبر کربن داشبورد اشاره کرد. پوشش مخصوص دسته‌دنده، چراغ‌های خوشامدگویی و پوشش فیبر کربنی صندلی نیز جزو دیگر بهبودهای این خودرو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    آئودیه دیگه
    دیگه انگار قدرت بالای 500 اسب عادی شده!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. رزیتا

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    آئودی RS4 آوانت در عین جادار بودن قادر هستش که در حدود ۳۰ ثانیه به سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بهترین پرفورمنس در موتور های حدود 3 لیتری در دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا