آئودی

تست گوزن آئودی Q2 2021 و بهبود نسبت به سال‌های گذشته

پس از ۴ سال حضور در بازار آئودی Q2 روانه اتاق جراحی شده و حالا هم نوبت به تست گوزن نسخه فیس لیفت شده این خودروی آلمانی رسیده است.

Km77 برای این تست چالش‌برانگیز از نسخه S line 35 TFSI خودرو استفاده کرده است. این مدل به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته S ترونیک سفارشی مجهز شده است. Q2 یاد شده همچنین دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های بریجستون پوتنزا S001 با ابعاد ۲۲۵/۴۰ می‌باشد.

خب عملکرد Q2 در تست گوزن چگونه بوده است؟ این خودرو توانسته تست را با موفقیت پشت سر بگذارد هرچند سؤالات زیادی در این زمینه وجود دارد زیرا Q2 به سختی از عهده تست برآمده و با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت تست گوزن را انجام داده است. تمامی تلاش‌های دیگر این خودرو با سرعت‌های بالاتر باعث شده‌اند کراس اوور کوچک آئودی به مخروط‌ها برخورد کرده یا نتواند به درستی به خط مستقیم خود بازگردد.

این کانال یوتیوب اسپانیایی می‌گوید عملکرد Q2 نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت تست شده در سال ۲۰۱۶ بهبود یافته زیرا Q2 در آن زمان حداکثر سرعت ۷۳ کیلومتر در ساعت را بر جای گذاشته بود که ۴ کیلومتر در ساعت کمتر از حداقل میزان قابل‌قبول برای پاس کردن این تست بوده است.

اگرچه تست اخیر Q2 2021 موفقیت قابل‌توجهی محسوب نمی‌شود اما نسبت به خودروهای دیگر بهتر می‌باشد، خودروهایی که شاید اسپورت تر نیز بوده‌اند. از جمله این خودروها می‌توان به ب ام و M235i گرن کوپه اشاره کرد. این خودروی لوکس و ساب کامپکت سال پیش عملکردی ناامید کننده داشت و نتوانست از سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت فراتر رود. عملکرد ب ام و حتی بدتر از فولکس‌واگن گلف ۲۰۲۰ بود خودرویی که با سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت دیگر ناکام تست گوزن بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۹ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    از تمام موتور های ۱.۵لیتریه توربو ۱۵۰ اسب بخاری بدم میاد.آلرژی پیدا کردم.
    حتی اگه روی برند پریمیوم آئودی باشه

    موافقم 11
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (419 ديدگاه)

      فقط یاریس جی آر هست که بهش موتور ۱/۵ میاد چون اونم به شدت قدرتمنده و فلفلی
      بقیش همش یاد موتور های چینی میوفتم که رو ماشین فول سایز هم ۱/۵ لیتری میذارن

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. Farzad

    ۹ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    سخت ترین تستی که میشه روی یک خودرو انجام داد ، خیلی از خودروها تو این تست به راحتی چپ میشن .

    موافقم 8
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا