آئودی

دست‌کاری ظاهری آئودی Q8 توسط لوما دیزاین

شاید آئودی Q8 خودرویی تازه‌کار در کلاس شاسی بلندهای کوپه باشد اما پیش از این توجه تیونرهای زیادی را به خود جلب کرده است.


یکی از این تیونرها لوما دیزاین است که کیت افترمارکتی خود را آماده کرده است. این کیت از تابستان سال جاری میلادی ارائه خواهد شد و طراحی ظاهری این شاسی‌بلند کوپه را ارتقا خواهد داد.


در رندرهای رسمی منتشر شده توسط لوما دیزاین می‌توانیم آپرون جلو، دیفیوزر عقب، رکاب‌های جانبی و گلگیرهای پهن‌تر جدید را مشاهده کنیم. بالچه‌های آپرون جدید و قطعات فیبر کربنی روی کاپوت، اسپویلر عقب و بال نصب شده روی درب پشتی از دیگر تغییرات بدنه‌ی Q8 هستند.


این پکیج تیونینگ همچنین شامل رینگ‌های جدید با ابعاد ۲۲ تا ۲۴ اینچی بوده و البته برخلاف قطعات بدنه قبلاً به‌صورت استوک در دسترس بوده‌اند. لوما می‌گوید این رینگ‌ها را می‌توان با فاصله دهنده‌های بین چرخ‌ها استفاده کرد تا بر پهنای خودرو تأکید گردد.


تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند در کابین هم طوفانی به پا شده است. پیشنهاد لوما دیزاین برای کابین آئودی Q8 چرم قرمز و مشکی برای صندلی‌ها، استراحتگاه‌های دست و پانل درب‌ها می‌باشد. البته مشتری می‌تواند گزینه‌های دیگری را نیز برای کابین انتخاب نماید.


البته چیزی که تغییر نکرده پیشرانه است؛ بنابراین اگر بخواهید دستی بر سر و روی پیشرانه هم کشیده شود مجبور به انتخاب تیونر دیگری همچون ABT خواهید بود که واحد کنترل پیشرانه‌ی خود را برای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی ارائه کرده است. این واحد باعث ایجاد قدرت ۳۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری شده که افزایش قدرت و گشتاور قابل‌توجهی در مقایسه با خروجی ۲۸۶ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری نسخه استاندارد نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. OMID

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    قیافش رو داغون کرده

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا