آئودی

خوبی که خوب‌تر شد! آئودی RS6 آوانت با تیون ABT

استیشن‌های انگشت‌شماری توانایی فوق‌العاده، ظاهر خشن و کاربردی بودن مناسب را به اندازه نسل فعلی آئودی RS6 آوانت ارائه می‌کنند. این خودرو یک سوپرکار ۵۹۱ اسب بخاری چهار چرخ محرک است. شتاب گیری خودرو در حد اعلا بوده و صدای تولیدی آن نیز بسیار رعب‌آور است. فضای کابین نیز بسیار لوکس بوده و در کل با خودرویی جذاب روبرو هستیم. حالا کمپانی تیونینگ ABT این خودرو را بهتر کرده است، منظور ما یعنی سریع‌تر است!

پکیج معرفی شده برای سوپر استیشن آئودی به‌صورت کامل نبوده و انتظار می‌رود پکیج کامل در اواخر ماه آوریل ارائه گردد. تغییرات صورت گرفته باعث شده‌اند پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی RS6 آوانت قدرت ۶۹۰ اسب بخاری تولید کند. ABT جزئیات کامل کارهای انجام شده روی پیشرانه را اعلام نکرده اما یک واحد کنترل پیشرانه جدید در نظر گرفته که به وضوح عملکرد بهتری نسبت به نمونه استاندارد کارخانه‌ای دارد.

ABT همچنین اعلام کرده معیارهای حفاظت از پیشرانه زیادی برای ارائه لذت رانندگی بی‌دردسر در نظر گرفته است. طبق اعلام این تیونر مشهور، استیشن دوست‌داشتنی ارباب حلقه‌ها شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند. اشاره‌ای به حذف محدود کننده سرعت این خودرو نشده اما فکر می‌کنیم سقف سرعت RS6 آوانت ABT به فراتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نمونه استاندارد رسیده است. همچنین اشاره‌ای به تغییرات رخ داده در سیستم تعلیق نشده اما شاهد استفاده از رینگ‌های جدید برای این خودروی پرقدرت هستیم.

هنوز مشخص نیست که آیا با معرفی کامل این پکیج در ماه آوریل قدرت بیشتری برای پیشرانه در نظر گرفته خواهد شد یا خیر اما اگر چنین امری صورت گیرد سورپرایز نخواهیم شد. پروژه قبلی ABT برای نسل پیشین RS6 قدرت بالاتر از ۷۰۰ اسب بخاری داشت و حتی برخی تیونرهای دیگر مدل جدید را به قدرت ۸۰۰ اسبی نزدیک کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علیx76

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    کار های ABT روی آئودی رو خیلی دوست دارم
    چون تو همون مسیری که ماشین از اول بوده، جلو میره
    ینی آئودی رو ، آئودی تر میکنه
    بر خلاف بعضی تیونر ها که میکوبن از نو میسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا