آئودی

ارتقای ظاهری و باطنی آئودی TT RS توسط ABT

اگر شما مالک یک آئودی بوده و خواهان ارتقای آن باشید بهترین کار مراجعه به شرکت تیونینگ ABT است. این تیونر آلمانی جزو پیشتازان ارتقای محصولات گروه فولکس‌واگن بوده و چندین پکیج تیونینگ برای جدیدترین نسل آئودی TT RS در نظر گرفته است.


آئودی TT RS از پیشرانه‌ی ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ نیوتون متری استفاده کرده و پرفورمنس آن در خط مستقیم مشابه برخی سوپرکارهای شناخته شده‌ی بازار است. اولین چالش ABT بازنگری در این قوای محرکه بوده و حاصل کار هم ایجاد قدرت و گشتاور بیشتر از نسخه‌ی استاندارد است.

اما قدرت و گشتاور بیشتر این خودرو که هم‌اکنون برابر با ۴۵۳ اسب بخار و ۵۲۸ نیوتون متر است با استفاده از ECU سفارشی به دست آمده است. با توجه به اینکه هیچ تغییر مکانیکی دیگری در این خودرو رخ نداده بنابراین رسیدن به این قدرت با استفاده از ECU جدید قابل‌توجه به نظر می‌رسد.


افرادی که خواهان صدای پرطنین‌تر به منظور هماهنگی با قدرت و شتاب بالای TT RS خود هستند می‌توانند سیستم اگزوزی را سفارش دهند که باعث حذف دو خروجی گرد نسخه‌ی استاندارد و نصب چهار خروجی مشکی‌رنگ می‌شود. این اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است.

تکمیل کننده‌ی تغییرات این خودرو دو نوع رینگ متفاوت ۱۹ و ۲۰ اینچی با رنگ‌های مشکی مات یا براق است. از دیگر تغییرات ظاهری می‌توان به قطعات فیبر کربنی متعدد همچون دیفیوزر جدید، اسپلیتر جلوی متفاوت و… اشاره کرد.


تمامی قطعات نصب شده توسط ABT از گارانتی ۴ سال/۱۶۰ هزار کیلومتر برخوردار بوده و بنابراین مالکان TT RS می‌توانند به راحتی این کیت را سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی

    ۲۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (78 ديدگاه)

    tt rs و r8 ماشین های تکراری ای شده اند ، با اینکه زیبایی خودشون رو دارند .آئودی باید یه باز طراحی حسابی روشون بکنه ، حداقل تغییر پلتفرم و شاسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۶ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (433 ديدگاه)

      هر زمان از نزدیک اینارو دیدی بعد بیا کامنت بده!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ابی

        ۴ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (5 ديدگاه)

        دمت گرم

        موافقم 1
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا