آئودی

جزئیات بیشتری از پیشرانه سری S آئودی

همچنان باید منتظر Sهای جدید آئودی در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ بود اما با این حال آئودی جزئیات بیشتری از پیشرانه‌ درنظر گرفته شده برای این خودروها را منتشر کرده است . . . .

پیشرانه مورد بحث، موتوری هشت سیلندر خورجینی به حجم ۴ لیتر و با توربوهای دوگانه است.

 

Audi new V8 twin turbo 4 liter engine

این موتور، بلوکی آلومینیومی داشته و زاویه سیلندرهای قرار گرفته در آن نیز ۹۰ درجه خواهد بود. با درنظر گرفتن اینترکولرها برای تغذیه هوای مناسب موتور و همچنین سیستم اگزوز پیشرفته، آئودی معتقد است این پیشرانه کارایی را تا ۵% افزایش داده و میزان تلفات سوخت را در هر یک کیلومتر ما بین ۱۰ تا ۱۲ گرم کاسته است.

با توجه به سیستم Start/Stop نصب شده بر روی این سری خودروها، از میزان تولید CO2 در هر یک کیلومتر نیز تا ۲۴ گرم کاسته شده است.

همچنان که در گذشته نیز گفته شد، این پیشرانه برای سری S6 و S7 خواهد بود. در این مدل‌ها ، قدرت خروجی به ۴۱۴ اسب‌بخار و گشتاور نیز به ۵۵۰ نیوتن‌متر خواهد رسید. شتاب صفرتاصد هر دو مدل در حدود ۴.۸ تا ۴.۹ ثانیه اعلام شده است.

Audi 2013 S6
Audi 2013 S7 Sportback

اما برای سری S8 ، اگر از این پیشرانه استفاده شود، با بهینه‌سازی‌های انجام گرفته بر روی آن، قدرت خروجی تا ۵۱۳ اسب‌بخار و گشتاور نیز تا ۶۵۰ نیوتن‌متر افزایش خواهد یافت. درحالیکه شتاب صفرتاصد این مدل به ۴.۲ ثانیه رسیده، حداکثر سرعت آن نیز در ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است.

Audi 2013 S8

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. عباس

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    البته هر چند آئودی تو مدل s8 اینقدر امکانات تعبیه کرده که یه مقاله میخواد فقط اونارو بنویسن ولی به پای ایرن خودرو و سایپا با خودروهای فوق لوکسشون با سیستم های فوق پیشرفتشون نمیرسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. abs

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پسر واقعا شاهکارهای مهندسی که آدمو تو فکر فرو میبره تو خودروهای اروپایی مخصوصا آلمانی اینقدر زیاده که آدم میخوا نفرین کنه شرکتهایی مثل ایران خودرو و سایپارو با اون همه ادعاشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سید علیرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشین ماشین خوبی هستش ولی من آن را گرفتم کولرش را وقتی مگذاری در درجه ی 1 یخ می کنی واین ماشین گشتاورش خیلی بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا