آئودی

دریفت با شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید

آئودی e-tron و e-tron اسپورت بک به زودی صاحب برادر جدیدی با پسوند S خواهند شد که نسخه‌ای سریع‌تر و پرفورمنس از این شاسی‌بلند الکتریکی می‌باشد.

انتظار می‌رود آئودی e-tron S از نیمه دوم سال جاری عرضه شود و ارباب حلقه‌ها ادعا کرده این خودرو اولین محصول الکتریکی دنیا با سه پیشرانه الکتریکی است که وارد تولید انبوه می‌شود. دو پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب و یکی نیز در بخش جلو نصب شده است. البته واژه کلیدی در بین ادعاهای آئودی همان “تولید انبوه” می‌باشد.

به این ترتیب با فشار پدال گاز قدرت بیشتری وجود خواهد داشت؛ اما بد نیست نگاهی هم به آمار و ارقام داشته باشیم. e-tron S قدرت ۴۲۹ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۸ نیوتون متری در دنده D داشته اما در حالت اوور بوست است که خروجی پیشرانه‌ها به ۴۹۶ اسب بخار و گشتاور به ۹۷۳ نیوتون متر افزایش می‌یابد. البته مدت‌زمان این حالت حداکثر ۸ ثانیه خواهد بود. دو کراس اوور e-tron S و e-tron S اسپورت بک آئودی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۱۱ کیلومتر در ساعتی دارند.

ارباب حلقه‌ها می‌گوید شارژ ۵ تا ۸۰ درصدی باتری ۹۵ کیلووات ساعتی این شاسی‌بلند الکتریکی با استفاده از شارژر سریع ۱۵۰ کیلوواتی در حدود نیم ساعت انجام خواهد شد. این باتری را می‌توان با شارژر ۱۱ کیلوواتی هم شارژ کرد اما آئودی اشاره‌ای به شعاع حرکتی خودروی خود نداشته است.

حالا که با مشخصات این کراس اوور آشنا شدیم بیایید دلیل اصلی نگارش این خبر را بازگو کنیم. خب سوال اصلی این است: آیا شما می‌توانید با شاسی‌بلند الکتریکی اما اسپورت آئودی دریفت کنید؟ خب بهتر است این ویدئوی کوتاه را ببینید تا سورپرایز شوید!

[دانلود ویدئو]

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Twin H power

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (271 ديدگاه)

    شروع جدی ماشینای برقی با تسلا بود . اما تسلا اینقد بی روح و جدا از دنیای دوست داشتنی ماشینا بود که باعث شد خیلی به ماشینای برقی بدبین باشم و اصلا خوشم نیاد .
    اما باید اعتراف کنم ماشینای برقی جدید مثل تایکان ، همین آئودی یا هوندا e و فیات 500 جدید واقعا دوست داشتنی هستن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. کیا

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه …ولی شتاب صفر تا صدش یه ذره کنده…کاش سریعتر بود مثل تایکان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saeed13r8

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (25 ديدگاه)

      رقیب تایکان e turn gt هست که اونم اومدنش نزدیکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Hadi

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    آئودی این روز ها داره خیلی عالی کار میکنه ?
    چه رقابتی بشه بین اینو تسلا مدل Y
    هردو عالین ?…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا