آئودیموتورسیکلت

تصمیم نهایی آئودی: دوکاتی را نمی‌فروشیم!

مدیر اجرایی آئودی آقای راپرت استادلر گفت که این کمپانی برنامه‌های خود برای فروش برند ایتالیایی دوکاتی را به فراموشی سپرده است.


این خودروساز آلمانی به منظور افزایش سرمایه خود برنامه‌هایی برای فروش دوکاتی داشت اما استادلر که اخیراً با رویترز گفت‌وگو کرده گفت رابطه نزدیک آئودی با پورشه و کاهش حدود ۱۱.۸ میلیارد دلاری هزینه‌ها باعث شده این شرکت مالکیت برند دوکاتی را حفظ کند.
او گفت:

من به شما می‌گویم که دوکاتی به خانواده آئودی تعلق دارد. دوکاتی یک مثال فوق‌العاده از فلسفه مرغوبیت ما در دنیای موتورسیکلت‌ها است.


آئودی در سال ۲۰۱۲ مالکیت دوکاتی را به دست آورد و اخیراً خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ۴ کمپانی به دنبال خرید این برند هستند. البته سخنان اخیر استادلر که گفت دوکاتی فروشی نیست به شایعات حدود دو ساله درباره فروش این موتورسیکلت‌ساز محبوب پایان داد.


استادلر می‌گوید هزینه‌های حرکت آئودی به‌سوی محصولات بدون آلایندگی باعث شده حفظ مالکیت دوکاتی و لامبورگینی که سودده هستند بسیار حیاتی باشد.


او در خاتمه افزود:

گشتن به دنبال یک دسته‌گل لوکس به اندازه کار کردن یک باغبان سخت است؛ بنابراین ما از دیدن هر گل جدید خوشحال می‌شویم زیرا این گل نوید دهنده شاخه‌ای جدید است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    آفرین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (599 ديدگاه)

    حیف بود مثه بنلی دست چین بیفته…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا