آئودی

قیمت و مشخصات آئودی A4 و S4 مدل 2020

آئودی A4 مدل ۲۰۲۰ فیس لیفت در می ۲۰۱۹ معرفی شد. این جراحی ظاهری و باطنی شامل حال مدل‌های S4 و آلرود نیز شد اما در آن زمان جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات این خودرو منتشر نشد تا اینکه ارباب حلقه‌ها امروز در بیانیه‌ای آن‌ها را مشخص کرد.

مدل پایه این خودرو که با نام A4 40 TFSI پریمیوم شناخته می‌شود قیمت آغازین ۳۷۴۰۰ دلاری داشته و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری استفاده می‌کند. قیمت مدل پریمیوم پلاس برابر با ۴۱ هزار دلار بوده و برای خرید نسخه‌های پرستیژ نیز باید حداقل ۴۶۹۵۰ دلار پرداخت کنید. به همین منوال مدل پایه A4 45 TFSI کواترو هم ۴۰۹۰۰ دلار قیمت خورده اما قدرت آن به ۲۴۸ اسب بخار رسیده است. مدل‌های پریمیوم پلاس و پرستیژ کواترو هم به ترتیب ۴۴۰۰۰ و ۴۹۹۵۰ دلار قیمت دارند.

طرفداران خودروهایی با سقف طویل‌تر باید بودجه بیشتری برای خرید مدل آلرود در نظر بگیرند زیرا قیمت تریم پریمیوم آن از ۴۴۶۰۰ دلار شروع می‌شود. مدل‌های پریمیوم پلاس و پرستیژ نیز به ترتیب ۴۷۷۰۰ و ۵۳۶۵۰ دلار قیمت می‌خورند. واضح است که S4 از سایر برادران خود گران‌تر بوده زیرا از پیشرانه ۳ لیتری ۳۴۹ اسبی استفاده می‌کند. قیمت هر سه تریم این خودرو به ترتیب از ۴۹۹۰۰ ۵۲۴۰۰ و ۵۸۳۵۰ دلار شروع می‌شود.

باید به این نکته اشاره کرد که به تمامی این مبالغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کنید.

آئودی در برخی تریم های محصولات خود تغییراتی به وجود آورده اما ساختار قیمت‌گذاری A4 نسبت به سال پیش تغییری نداشته است. مدل‌های سال ۲۰۲۰ این خانواده از استایل به‌روزتر و تکنولوژی‌های بیشتری برخوردار هستند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    خوشگل و همه چی تموم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Dante

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    چرا اروپایی ها عاشق نعش کش شدن

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۶ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (877 ديدگاه)

      فکر کنم تنها کسی هستیم که توی این مورد با هم موافقیم اونم توی پدال!
      ایولا موافق موافقم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سروش

      ۲۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (228 ديدگاه)

      به دلیل کاربردی بودن و فضای بیشتری که در اختیارشون قرار میده. فرهنگ و قوانین اروپا زمین تا آسمون با آمریکا فرق داره. از نظر فرهنگی ما خیلی به آمریکا شبیهیم تا اروپا. به خاطر همین اروپایی ها رو اصلا درک نمی‌کنیم

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا