آئودی

قیمت و مشخصات آئودی S7 اسپورت بک مدل 2020

پس از انتشار جزئیات قیمت‌گذاری S6 سدان، آئودی آمریکا هم قیمت و مشخصات پسرعموی شیک‌تر آن را اعلام کرد. قیمت آئودی S7 اسپورت بک ۲۰۲۰ از ۸۳۹۰۰ دلار برای مدل پریمیوم پلاس آغاز می‌شود اما باید به این مبلغ ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد که قیمت خودرو را به ۸۴۸۹۵ دلار می‌رساند. قیمت این خودرو در مقایسه با S6 سدان استاندارد ۱۰ هزار دلار بیشتر است. شایان ذکر است قیمت رقیب اصلی این خودرو یعنی مرسدس-ای ام جی CLS 53 از ۸۰۸۹۵ دلار شروع می‌شود.


اگر بودجه‌ی بیشتری داشته باشید می‌توانید S7 اسپورت بک پرستیژ با بهای ۹۰۴۹۵ دلاری را انتخاب کنید. یکی از مزیت‌های اصلی این خودرو نسبت به تریم پریمیوم پلاس استفاده از چراغ‌های جلوی ماتریکس LED با تکنولوژی لیزر و دستیار نوربالا می‌باشد.


همانند مدل S6 سدان، S7 اسپورت بک از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه مختص خانواده‌های S6 و S7 در آمریکای شمالی بوده و مدل‌های بازار اروپا از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی با قدرت ۳۴۹ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کنند.

نسخه‌ی استاندارد این خودرو از رینگ‌های ۲۰ اینچی استفاده می‌کند اما با سفارش پکیج بلک اپتیک می‌توان شاهد نصب رینگ‌های ۲۱ اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس تابستانی روی خودرو بود. از دیگر آپشن ها می‌توان به پکیج اسپورت S اشاره کرد که شامل فرمان پذیری چرخ های عقب و دیفرانسیل کواترو بوده و سیستم تعلیق اسپورت هم با پرداخت مبلغ بیشتر در دسترس است.


شتاب S7 نسبت به برادر سدان خود کمتر است که دلیل آن وزن بیشتر این خودرو می‌باشد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت S7 برابر با ۴.۵ ثانیه بوده که یک‌دهم ثانیه بیشتر از S6 است. البته این موضوع در دنیای واقعی مشکل خاصی ندارد چراکه اکثر رانندگان حتی آن را متوجه نخواهند شد؛ اما خب این خودرو به خاطر فرم بدنه‌ی خود فضای بار و کابین بیشتری دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اگر صندوق عقبش مثل زیباترین و بهترین سدان لوکس سایز بزرگ دنیا یعنی ایودیa8 مدل ۲۰۱۹ کشیده بود زیباتر میشد.چراغ متصل عقبش بد هست.اگر سقف سانروفش بزرگتر بود و سقف سانروف صندلی عقب هم پوشش میداد زیباتر میشد.برای سدان دو لوله اگزوز کافی هست و ۴ لوله اگزوز برای سدان جالب نیست و ۴ لوله اگز برای ماشینهای سوپر اسپرت خوبه.
    خط نازک سفید اطراف شیشه که سرتاسر نازک هست قشنگه و قوص زیبایی داره اگر این خط نازک سفید قوص دار اطراف شیشه زیبا برای ایودیa8 استفاده بشه خیلی زیباتر میشه
    این مدل جلوپنجره که مثل جلوپنجره ایودی a8 هست خیلی قشنگه و این مدل جلوپنجره خیلی زیباتر از جلوپنجره میله ای جدید ایودی هست که در کراس اورهایش استفاده میکند هست

    موافقم 10
    مخالفم 3
  2. Omid622

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (744 ديدگاه)

    من منتظر RS7 هستم
    به شدت

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. m4

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (294 ديدگاه)

    چقدر خوشتیپه این ماشین!

    موافقم 9
    مخالفم 1
  4. مهرداد كمال

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    با تمام احترامی که برا طرفداران شاسی بلندها دارم اما ایا کسی میتونه در برابر وسوسه کوپه های چهار در مقاومت کنه ظاهر شیک و بسیار رادیکال

    موافقم 3
    مخالفم 3
  5. بهراد

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    یه کت و شلوار اسپورت و فیت
    رو یه هیکل فیتنس و شیک … رنگ خاکستری و تمام

    موافقم 0
    مخالفم 3
  6. حسین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (259 ديدگاه)

    ظاهر و کابینش حرف نداره

    موافقم 7
    مخالفم 1
  7. doubt

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    ب نظر من این از cls جدید جذاب تره.
    کلا سدانهای آئودی یه وقار و پرستیژ خاصی دارن. مثل یه جنتلمن خوش پوش و خوشگلو قد بلند هستن!

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا