آئودیمرسدس بنز

آمادگی مرسدس و آئودی برای استارت دوباره پس از کرونا

مرسدس بنز و آئودی امیدوار هستند پیش از پایان ماه جاری میلادی تولید خودرو در کارخانه‌های خود در اروپا را از سر بگیرند. البته همه‌چیز به میزان شیوع ویروس کرونا طی هفته‌های آتی بستگی دارد اما ظاهراً ژرمن‌ها در تصمیم خود جدی هستند.

مرسدس در ابتدا کارخانه تولید قوای محرکه خود را بازگشایی خواهد کرد. این کارخانه وظیفه تأمین قطعات کلیدی خودروها را بر عهده دارد.

به این ترتیب کارخانه‌های پیشرانه و تأسیسات باتری کامنز مرسدس از بیستم آوریل تولید خود را شروع خواهند کرد و پس از آن نیز تولید در کارخانه‌های زیندل فینگن و برمن از سر گرفته خواهد شد.

دایملر با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

این کارخانه‌ها در ابتدا به‌صورت تک شیفت بازگشایی خواهند شد.

یکی از سخنگوهای مرسدس نیز گفته که تولید در زیندل فینگن یعنی جایی که E و S کلاس تولید می‌شوند تا ۲۷ آوریل شروع نخواهد شد. همین موضوع درباره کارخانه برمن که مسئول تولید C کلاس، GLC و EQC می‌باشد صدق می‌کند.

کارخانه‌های آئودی نیز وضعیت مشابهی داشته و سایت اینگولشتات (محل تولید Q2، A3، A4 و A5) از ۲۷ آوریل کار خود را شروع خواهد کرد. این خودروساز همچنین تولید در کارخانه گیور در مجارستان را شروع خواهد کرد تا بتواند قطعات محصولات خود را تأمین کند.

گیور یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید قوای محرکه در دنیا بوده و سال پیش ۱.۹۷ میلیون پیشرانه برای آئودی و دیگر برندهای گروه فولکس‌واگن تولید کرده است. جدای از پیشرانه‌های الکتریکی، ۵ پیشرانه دیزلی و ۳ پیشرانه دیزلی هم با قدرت‌های ۸۶ تا ۶۳۹ اسب بخار در این کارخانه تولید می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا