آئودی

مشاهده نسخه پیش‌تولیدی آئودی SQ2

به تازگی بهترین تصاویر جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی آئودی SQ2 2019 منتشر شده است.


خودروی مورد بحث که پاییز سال جاری معرفی خواهد شد یک کراس اوور پرفورمنس با طراحی آشنا است که دارای سپر جلوی اسپورت با ورودی‌های هوای بزرگ و عناصر نقره‌ای می‌باشد. بخش زیرین جلوپنجره نیز دارای ورودی‌هایی به منظور بهبود عملکرد خنک‌کنندگی پیشرانه است.


کلیت طراحی SQ2 مشابه نسخه استاندارد بوده اما با بررسی دقیق‌تر می‌توانیم شاهد رینگ‌های آلیاژی ۵ پره و سیستم ترمز ارتقا یافته با کالیپرهای برند S باشیم. این خودرو همچنین یکدستی داشته و عناصر نقره‌ای رنگ در ستون C بکار رفته است.


بخش عقب این کراس اوور آلمانی نیز دارای همان اصلاحات جلو همچون سپر تغییر شکل یافته به منظور جای دادن چهار خروجی اگزوز می‌باشد. اگرچه ظاهر این بخش اصلاً جالب نیست اما به‌صورت موقتی نصب شده و نسخه نهایی دارای ظاهر بسیار مناسب‌تری خواهد بود.


کابین نیز تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه استاندارد نداشته و در آن شاهد فرمان چرمی و صندلی‌های دو رنگ با دوخت قرمز هستیم. طراحی دو رنگ این خودرو در سایر نقاط نیز مشهود بوده و تریم قرمز روی داشبورد، درب‌ها و کنسول مرکزی بکار رفته است. در تصاویر همچنین می‌توانیم پشت آمپرهایی را ببینیم که ردلاین حدود ۶۱۰۰ داشته و حداکثر سرعت نیز تا ۲۸۰ کیلومتر در ساعت تعیین شده است.


اگرچه سرعت‌سنج SQ2 عدد ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد اما این خودرو نخواهد توانست به چنین سرعتی دست یابد. البته SQ2 خودروی کندی نخواهد بود زیرا انتظار می‌رود از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی مدل S3 استفاده کند. این خودرو در S3 اسپورت بک قدرت ۳۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و باعث می‌شود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر S3 در ۴.۶ ثانیه ثبت شود و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.


موضوع جالب اینکه آئودی SQ2 توسط چندین پروتوتایپ اشکودا احاطه شده بود و عکاسان معتقدند این کمپانی نیز می‌تواند از تجارب آئودی برای تولید نسخه قوی‌تر احتمالی از کاروک استفاده کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    طراحی توازن و زیبایی این ماشین
    خیلی بیشتر از gla هست ولی خب تو این رده x1 از همه بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. amir

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (522 ديدگاه)

    شتاب 4.6 ثانیه !فوق العادست برای همچین کراس اور کوچیکی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    سگمنت جالبی نیست کراس اور ساب کامپکت. با 310 اسب گشتاور 400 داره اما مزدا6 با 250 اسب گشتاور 420 که واقعا حیرت اوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    طراحی کابینش شبیه فلسفه طراحی داخلیه مزداست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا