آئودی

بررسی جالب آئودی S6 جدید توسط کودک 4 ساله!

گاهی اوقات کودکان ایده‌های نابی درباره‌ی دنیای اطراف خود دارند. قطعا ما انتظار کاری خاص از کودکی کم سن و سال را نداریم اما آن‌ها واقعا می‌توانند چیزهایی را به ما یاد دهند. خب پس برای بررسی تخصصی آئودی S6 چه راهی بهتر از کمک گرفتن از یک پسر ۴ ساله وجود دارد؟! در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد کار تروتل نگاهی جالب به این خودروی آلمانی داشته و البته بررسی تخصصی آن نیز توسط الکس و پسرش لوکاس صورت می‌گیرد؛ و البته این پسر دوست‌داشتنی چیزهای زیادی برای گفتن درباره استیشن دیزلی آئودی دارد.


برخلاف خبرنگاران خودرویی، لوکاس معمولا بی‌پرده و رک حرف زده و جانب‌دارانه به قضیه نگاه نمی کند! قطعا او تخصصی در این باره ندارد اما اصلا تحت تاثیر فنون بازاریابی نبوده و با یک سفر هفت روزه رایگان و اقامت در بهترین هتل‌ها نظرات دوپهلو و جانب‌دارانه درباره‌ی خودروها نمی‌دهد. او خیلی راحت روی صندلی جلوی سرنشین نشسته و به همراه پدرش تستی سریع از S6 انجام می‌دهند. این خودرو از پیشرانه‌ی ۳ لیتری توربودیزل با قدرت قابل توجه ۳۵۰ اسب بخاری استفاده می‌کند. لوکاس می گوید S6 خودرویی سریع بوده و لبخند را بر لبانش جاری می‌سازد اما او به جنبه‌ی دیزلی این خودرو خیلی علاقه ندارد. S6 با پیشرانه ۸ سیلندر را به یاد می‌آورید؟ بله ما هم به یاد قدیم افتادیم.


البته لوکاس از کابین خودرو خوشش آمده و حتی می‌گوید این خودرو ارزش ۱۳۰ هزار دلاری را دارد هرچند قیمت آن در آمریکا خیلی ارزان‌تر است. رینگ های ۲۱ اینچی نیز دیگر ویژگی مورد علاقه‌ی لوکاس هستند. الکس حتی از پسرش درباره‌ی اگزوزها پرسیده و او گفته که دوستشان ندارد! او گفته این خروجی‌های اگزوز باید واقعی می‌بودند. لوکاس حتی می‌پرسد چرا این خودرو دو پدال دارد. می‌بینید؟! حتی کودکان هم می‌دانند خودروهای واقعی باید دستی باشند!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Behrouz. anzali

    ۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    جالبه . ندیدم جایی!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3683 ديدگاه)

    روتین و ساده اونا، آمال و آرزوی ماست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فریدون فرخ

    ۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (225 ديدگاه)

    به این میگن بچه بازی تو دنیای خودرو.
    اینجوری دیگه مسخرش رو درآوردن.
    اگر هم نظر بخوان باید از پیرمردای هشتاد ساله بپرسن. مثل ایران که همه نظرات و تصمیمات دست پیرمرداست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا