آئودی

کانسپت TT کلاب اسپورت توربو، تحفه آئودی در SEMA

نمایشگاه SEMA افتتاح شده و آئودی آمریکا نیز از این رویداد برای معرفی TT RS استفاده خواهد کرد. این خودرو با طیفی از قطعات پرفورمنس آئودی اسپورت مجهز شده است.


کار را با نمای بیرونی آغاز می‌کنیم. خودروی مورد بحث دارای عناصر آئرودینامیکی جذاب بوده که در تونل باد توسعه یافته‌اند. این کمپانی آلمانی اشاره‌ای به جزئیات نکرده اما تصاویر نشان می‌دهند که این خودرو با نمونه نمایش داده شده در اوایل سال جاری یکسان است. به عنوان نتیجه می‌توان انتظار مجاری هوای فیبر کربنی و بال عقب گیرایی را داشت. همچنین برخی قطعات فیبر کربنی شامل پوشش آینه‌های جانبی و دیفیوزر عقب در این خودرو را داشت.

از نظر هندلینگ، TT RS دارای سیستم تعلیق قابل تنظیم و اصلاحات شاسی می‌باشد. همچنین سیستم ترمز نیز ارتقا یافته و رینگ های ۲۰ اینچی سبک‌وزن در زیر خودرو بکار رفته‌اند.

تکمیل کننده تغییرات TT RS مورد بحث سیستم اگزوز تیتانیومی و کابین ارتقا یافته با غربیلک فرمان آئودی اسپورت پرفورمنس است.

آئودی
سال آینده شاهد عرضه قطعات آئودی اسپورت پرفورمنس در آمریکا خواهیم بود و این قطعات برای مدل‌های R8 و TT RS در دسترس خواهند بود.


اما جدای از مدل TT RS، آئودی همچنین مدل R8 LMS و کانسپت TT کلاب اسپورت توربو را در SEMA نمایش خواهد داشت. TT کلاب اسپورت توربو در سال ۲۰۱۵ معرفی شده و دارای پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۶۰۰ اسب بخار است. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای داشته و سقف سرعت آن نیز ۳۰۹ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. .....::::LAST VIPER::::.....

    ۱۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    خیلی شیکو تر تمیز جمع شده
    اینگار r8رو کوچیک کردن شده TT

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. #ali.m#

    ۱۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    tt واسه من با اختلاف ،دوست داشتنی ترین ماشین ائودیه .
    دیگه این کانسپت که جای خود داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا