آئودی

کیت بدنه جذاب Prior Design برای آئودی R8

دومین نسل از سوپرکار برخاسته از اینگولشتات از سال ۲۰۱۵ در بازار حضور داشته و طراحی تکاملی آن بسیار وامدار نسل اول R8 است که یک دهه پیش عرضه بود. افرادی که احساس می‌کنند این سوپر اسپورت پیشرانه وسط نیازمند دمیدن روح تازه‌ای است، متخصصان افترمارکتی Prior Design با پکیج استایل زیبایی حاضر شده‌اند.


این تیونر نمای عقب پهن و گیرایی را ایجاد کرده که به لطف گلگیرهای پف کرده و سپرهای فربه‌ای است که دربردارنده‌ی ورودی‌های هوای زیاد می‌باشد. نمای خشن و گیرای این هیولای ۱۰ سیلندر با استفاده از دیفیوزر عقب غالبی که نشان می‌دهد با خودرویی تیون شده طرفیم تکمیل شده است.

Prior Design دستی بر پروفایل جانبی نیز کشیده و در آن یک جفت ورودی هوا روی رکاب‌های جانبی قرار دارد؛ اما ورودی‌های هوای بیشتر نیز در داخل گلگیرهای جلوی پف کرده و سپر جلوی بازطراحی شده‌ای قرار گرفته است. هم‌اکنون یک اسپویلر لبه‌ای نیز به این بخش اضافه شده است. در نهایت شاهد کاپوت اصلاح شده‌ای هستیم که پذیرای تریمی مشکی است.


تمامی این قطعات از مخلوط فایبرگلاس-دورافلکس ساخته شده و مشتریانی که جیبی پرپول دارند می‌توانند خودروی خود را بیش از نیز ارتقا دهند. رینگ‌های ۲۰ اینچی، کیت‌های سیستم تعلیق و سیستم‌های اگزوز از جمله این خوبی‌ها هستند. همچنین از تغییرات کابین نیز نباید غافل شد.


به عنوان یادآوری باید گفت سوپرکار آئودی با پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه‌ی پایه‌ی جدیدی در سال آتی عرضه شود و ظاهراً از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربوی جدیدترین مدل‌های RS5 بهره خواهد برد. این پیشرانه‌ی کوچک‌تر تأثیر قابل‌توجهی روی بهای آغازین خودرو که هم‌اکنون از ۱۶۲۹۰۰ دلار می‌باشد خواهد داشت. مدل روباز نیز بهای ۱۷۵۱۰۰ دلاری را طلب می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (17 ديدگاه)

    لامصب از هر وجهش که نگاه کنی نمیتونی ایرادی بگیری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir amini

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    خب پس اینم میخاد جای v8 و v10 بشه v6 و v10 که آلایندگیش کمتر بشه که خیلیم خوبه اکثر کسایی که میخرن این ماشینو نسخه 10 سیلندرو میخرن حالا اونایی که میخان 8 سیلندر بخرن مجبور میشن یا 10 تنفس طبیعی بخرن یا 6 پرخوران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Noble

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    ای جان ????
    سوپراسپرت مورد علاقه ی من ❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ACR VIPER

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    یه رخ وحشی و گیرا بهش داده
    به قول دوستمون نمیشه ایراد ازش گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. اشکان

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خدای من! خیلی زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Behrouz anzali

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    واقعا زیباست .خیلی خفن تر شده. عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا