گروه بهمن

ریسپکت، نام سدان جدید بهمن

بهمن موتور بعد از معرفی دو کراس‌اوور فیدلیتی و دیگنیتی، به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای جدید بازار است که دیگر کاملاً چینی شده‌اند و البته قیمت‌های گزافی نیز دارند.

هرچند دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی پرایم مشخصات جالبی دارند و نسبت به رقبای خود نیز در داخل کشور از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند اما سیاست فروش قطره‌چکانی همراه با تبلیغات وسیع برای آن‌ها باعث شده تا جو روانی ایجاد شده برای مشتریان، قیمت آن‌ها را از یک میلیارد فراتر ببرد. حالا بهمن موتور قول داده تا دیگنیتی را با یک موتور قدرتمندتر و با نام پرستیژ روانه بازار کند.

نسخه پرستیژ دیگنیتی و فیدلیتی مجهز به سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته موسوم به ADAS شامل ترمز خودکار برای پیشگیری از تصادف، کروز کنترل تطبیقی، رادار، هشدار خروج از لاین و رانندگی بین خطوط و هشدار تصادف خواهد بود. دیگنیتی پرستیژ به موتور قوی‌تر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۰ اسب بخار تجهیز می‌شود. این در حالی است که فیدلیتی پرستیز احتمالاً از موتور ۱.۶ لیتری توربوی ۱۹۷ اسبی و ۲۹۰ نیوتن‌متری به همراه گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته خودکار بهره خواهد برد.

دیگر محصولی که در برنامه تولید بهمن موتور قرار گرفته، ون تجاری اینرودز (Inroads) است. فعلاً اطلاعات بیشتری از این ون کارگو اعلام نشده است.

اما شاید جالب‌ترین محصول رازآلود گروه بهمن سدان ریسپکت (Respect) باشد. به گفته مدیران بهمن، رسپکت یک سدان کامپکت با طول ۴.۶۶، عرض ۱.۸۲، ارتفاع ۱.۴۸ و فاصله بین دو محور ۲.۷ متر است که آن را در کلاس خودروهایی چون آریزو ۵ توربو و آریزو ۶ قرار می‌دهد. موتور آشنای ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر به همراه یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک CVT در هر صد کیلومتر ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

تجهیزاتی چون ۶ ایربگ، سیستم‌های ایمنی ESP، EBA و HSC، رینگ‌های ۱۷ اینچی، اتوهولد، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، چراغ‌های LED، نورپردازی داخل کابین، روکش چرم صندلی‌ها، نمایشگر ۱۰.۲ اینچی لمسی، صندلی ۶ جهته برقی راننده و ۴ جهته سرنشین، گرم‌کن صندلی‌های جلو و غیره در ریسپکت گنجانده شده‌اند.

آنچه از مشخصات اعلامی ریسپکت مشخص است، این همان خودروی چری کُوین شواندو (Cowin Xuandu) است که خود بر اساس چری آریزو ۷ مدل ۲۰۱۳ ساخته شده است. قیمت این خودرو تنها ۱۰,۸۰۰ دلار است اما باید دید در ایران چه برچسب قیمتی خواهد خورد.

ریسپکت با داخلی سازی ۲۰ درصدی روی خط تولید بهمن می‌رود. این در حالی است که داخلی سازی دو کراس‌اوور این شرکت تا پایان سال به ۳۰ درصد و ون اینرودز به ۵۰ درصد خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1585 ديدگاه)

    این درصدهایی که اعلام میکنن درصد وزنی هست یا ارزشی ؟

    موافقم 32
    مخالفم 5
    1. رهگذر

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (21 ديدگاه)

      نه به ایران خودرو و سایپا که خودرو معرفی نمیکنه نه به بهمن که هر روز داره خودرو معرفی می کنه ما که هنوز هیچ کدومش رو از نزدیک ندیدم

      موافقم 18
      مخالفم 5
      1. datsun

        ۱۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (3431 ديدگاه)

        کم لطفی میفرماید ایران خودرو و سایپا که هر ماه یه پلاس معرفی میکنن

        موافقم 37
        مخالفم 2
      2. Reza Waffen SS

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        سایپا و ایرانخودرو رو هستم ولی بهمن موتور باز یه چیز شبیه خودرو میسازه

        موافقم 9
        مخالفم 2
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۳ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          این شبیه خودروئه؟ عقبشو نگاه بنداز فرغون از این قشنگ تره…

          موافقم 2
          مخالفم 9
  2. میثم

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    بازار دست چرت و پرتها افتاده
    یه مشت چینی که ۹۰ درصد خود مردم چین هم نمیشناسن

    موافقم 60
    مخالفم 9
    1. Ali_x76

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      چینی های درجه ۱ هم قیمت بالاتری دارن، هم به خاطر قدرت و موقعیت بالاشون حاضر نیستن امتیاز بدن
      این برند های در پیت حتی حاضرن اسمشونو از روی ماشینشون بردارن

      موافقم 20
      مخالفم 6
      1. Jafar Osun

        ۱۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (15 ديدگاه)

        مگه تولید میلیونی یک برند چینی ارزان یا گران ‌‌. . فقط برای ایران تولید میشه که اینجپری میگی .
        ساخت خودرو در چین مثل ساخت وسایل دیگه نیست که تاجر اشغالترینش را سفارش بده
        فقط تاجر میتونه آپشن ها را کم یا زیاد کنه.
        خودرو در چین مثل مسواک و کفش و لباس نیست که تاجر در کیفیتش نقش داشته باشه . .

        موافقم 8
        مخالفم 6
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۳ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          حالت خوبه جناب؟ فروش میلیونی؟؟ با این قیمت؟؟ تو ایران؟؟؟ دست مریزاد بابت اطلاعات! سال پیش این همه چینی که توی بازار اومدن همشون سرجمع ۱۰۰,۰۰۰تا هم نفروختن تو میگی میلیونی ؟؟؟ اونم با این سه مدل!!! نظر ندی سنگین تره چینی سوار…

          موافقم 4
          مخالفم 2
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دقیقا بعضی از اینا فروششون توی خود چین تک رقمی یا دو رقمیه! شورشو دراوردن این دلال ها…

      موافقم 12
      مخالفم 2
    3. حسین

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      قیمت

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        قیمت چیه کردی بهونه؟؟؟ اونجا ۱۰هزارتاست هیچکی نمیخره میارنش اینجا میلیاردی میکنن تو پاچه ات میشه ارزون؟؟

        موافقم 3
        مخالفم 1
      2. مسعود

        ۱۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اگر 470 میلیون قیمت بذاره فروش خوبی داره

        موافقم 3
        مخالفم 1
  3. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (990 ديدگاه)

    الان اینا ارز بری ندارن فقط ژاپنی و المانی ارز بری داره
    اها اینا مال کشور دوست و برادر چینه وارداتش مشکلی نداره
    عه اینا اشتغال زایی هم دارن . چه جالب نمیدونستم

    موافقم 59
    مخالفم 6
    1. ehsan fa

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      فکر کن قدیم میپرسیدن ماشینت چیه جواب میدادن تویوتا پرادو یا نیسان ماکسیما یا بنز c200 الان میپرسن ماشینت چیه باید بگی دینگیتی فیلدیتی

      موافقم 7
      مخالفم 1
  4. MC20

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1581 ديدگاه)

    اگه بخوام این زباله ها رو نقد فنی کنم ، به شعور خودم توهین کردم . . . ما موش آزمایشگاهی ، به دنیا نیومدیم . . . اما نمی دونم چرا چند ساله ، دارن زباله های چینی رو ، روی ما آزمایش می کنن ؟ به هر تقدیر ، من اگه از بی ماشینی بمیرم . . . باز هم ماشین چینی سوار نمی شم . . .

    موافقم 31
    مخالفم 12
    1. Jafar Osun

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حالا تو یکی بخر سوار شو بعد نظر بده
      مثلن یک دیگینیتی بخر 1/450/000/000
      تومان و اگه حالشو نبردی و بدتت آمد بفروش بما و پولتو بگیر بدون ضرر
      ما چینی سوارها ضمانت میکنیم

      موافقم 13
      مخالفم 18
      1. JoJo

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (77 ديدگاه)

        پاسخ جعفر عزیز : بیا پایین سرمون درد گرفت

        موافقم 24
        مخالفم 8
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        دیگنیتی بخر ۱,۵میلیارد!!! اصلا ارزش ۱۰۰میلیونم نداره چه برسه به این قیمت فضایی!
        ضمانتت برای خودت…

        موافقم 5
        مخالفم 3
    2. راستگو

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا ماشینهای چینی ها دارن میشن لاکچری و یه رویا برای قشر متوسط.از لحاظ کیفیت هم واقعا پیشرفت چشمگیری کردن.فامیلمون فیدلیتی خرید اون کار بازار آزاد حدود یک میلیارد.وقتی توش نشستم واقعا از کیفیتش خویش تعجب کردم و تحسین منو برانگیخت.از لحاظ رانندگی هم بسیار خوب بود.قول می دم صنعت خودرو چین در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        نیازی نیست قول بدی با این قیمت کسی نمیخره رامین اینقدر اکانت میزنی خسته نمیشی!؟!

        موافقم 3
        مخالفم 2
  5. Amard

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    دیگنتی همون دانگ فنگ ix5 که همین دو موتور فابریک روش فیدلتی هم جتور x70 که مدل های مختلف داره چین کلا بیست سال خودروسازی کرد با کپی کاری جذب سرمایه رسید به اولین تولید کننده خودرو در واردات رو هم نبسته ما قبل از انقلاب وضعتمون خیلی بهتر بود بعد از انقلاب فقط پس رفت پس رفت الآنم افتخار میکنیم محصول چهار سال پیش اقتصادی فرانسه رو بومی سازی کردیم البته به بهای محرومیت گرانی استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای مردم

    موافقم 29
    مخالفم 5
  6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    دیگنیتی ۲۳۰ اسب بخار؟ اشتباه نزدین ؟ بعد موتورشم که ۱.۵ لیتری بود نه ۲ لیتری

    موافقم 2
    مخالفم 17
    1. Twin H Power

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (271 ديدگاه)

      موتور و گیربکسش عوض شده

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۱۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        آها ، ممنون ، من خودمم یه ذره تحقیق کردم دیدم انگار دوتا تیپ پرایم ( پایه ) و پرستیژ ( ۲ لیتری ) داره ، روی کاغذ ماشین خوبیه ، ولی در عمل معلوم نیست ، باید یکم بگذره تا بازخورد هارو ببینیم که مشکلی دارن یا نه

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. 🔥A.H MOTORS🔥

          ۱۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (494 ديدگاه)

          اگه ماشین خوبی هم باشه دست من و شما بهش نمیرسه…!

          موافقم 14
          مخالفم 0
  7. AMG GT R

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    چند روز پیش اولین خودروی برقی ایران (بهتره بگیم کپی ) رونمایی شد لامصب همون رنو توئیزی بود یه زره تغییر نکرده بود قدرتش هم همون بود

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. Karl Benz

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      ساخت داخله 😬😬😬💪🇮🇷🙂

      موافقم 7
      مخالفم 4
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      مپنا مثلا خصوصیه! نهایت هنرشون ماشینایی مثل کاوی چینی و پژو ۴۰۵ برقی و یوز!(همون رنو توییزی که فرمودید)، متاسفانه چندان روی این چیزا سرمایه گذاری نمیشه اگه میشد و اهمیت میدادن الان جمشید آرین یه تسلا موتورز توی. ایران راه مینداخت افسوس به جای حمایت فقط کوبیدیم تو سرش…

      موافقم 10
      مخالفم 0
  8. یحیا

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    من واقعا تعجب میکنم از مدیران گروه بهمن، از کجا به کجا رسیدن. بهمن که همکار شرکت مزدا بوده خودروهای مزدا رو تو ایران مونتاژ میکرد الان داره یه مشت چینی در پیت رو تولید میکنه. تولیدکننده بهترین کامیونهای سبک توایران(ایسوزو) حالا داره فاو تولید میکنه. با همین فرمون جلو برن یه مدت دیگه به نظرتون بهمن چی تولید میکنه؟

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      آره ، مزدا رو از دم خط تولید اوردن ایران ظاهرشم تغییر دادن ، کاری کردن از خود اصلی مزدا بهتر شه ، ولی الان دارن با چنتا شرکت چینی اقتصادی کار میکنن

      موافقم 10
      مخالفم 2
      1. با مهربونی جهان زیباتره

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        از مزدا بهتر دیگه خیلی اغراقه

        موافقم 4
        مخالفم 0
    2. MC20

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1581 ديدگاه)

      بهمن میشه . . . . . . . . . اهمن . . . . . . به جای مزدا . . . . دزدا . . . . . تولید می کنه داداش . . .

      موافقم 7
      مخالفم 7
    3. حسین

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      به چه حقی می‌نویسی ماشین چینی درپیت؟

      درپیت یعنی:بدرد نخور-الکی-بی فایده.
      واقعا این درپیته؟
      آخه کدوم مزدایی الان ۱۰۰۰۰ دلاره؟
      اصلا میشه بخاطر تحریم مزدا ۳ مونتاژ کرد؟

      موافقم 7
      مخالفم 4
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        تو هم به چه حقی سلیقه‌ت رو می‌کنی توی حلق مردم؟؟ این ماشین و بقیه شون همه درپیتن هیچ مزدایی ۱۰,۰۰۰دلار نیست اما ارزش پولی که میدی رو داره!
        چینی= حیف 💰 پول👎👎

        موافقم 3
        مخالفم 1
  9. یوسف

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (740 ديدگاه)

    ساده بگم بدترکیبه اما برای یک خودروی یازده هزار دلاری قابل تحمله. با توجه به داخلی سازی نسبتا بالا نباید بیشتر از 300-250 میلیون قیمت بخوره اما هرگز با این قیمت به دست مشتری نمیرسه و حدود 600 میلیون قیمت میخوره به نظرم.

    موافقم 13
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      داخلی سازی کجا عزیز من؟مگه امکاناتش هست؟ این تارا و شاهین جدید یه نگاهی بهش بندازید اینقدر که بی دقتی توی مونتاژش به کار رفته آدم شاخ درمیاره! اگه داخلی سازی بود پرایدی که مثلا داخلی سازیش کردن شد پروژه x۱۰۰ که این همه ارزبری نداشت! ۲۰ساله ارزبری وحشتناکی برای سایپا داشته الانم با تکریم ها بیشترم شده، خلاصه کنم نه امکانات داخلی سازی یه ماشین رو داریم نه پولشو نه متخصصشو، این که میگن nدرصد داخلی سازی چرنده اهمیت ندید…

      موافقم 9
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۱ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش چرا حرفهای خنده دار میزنید؟ خوب وقتی پرشیا سیصد تومنه این یعنی ازون بهتر نیست که نباید بیشتر از سیصد تومنی قیمت بخوره؟ هر چقدر هم لگن باشه آپشناش می ارزه به سمند و پرشیا و دنا. توروخدا یکم به حق بررسی کنیم

      موافقم 3
      مخالفم 0
  10. (Saeed(peugeot

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (239 ديدگاه)

    چقدر آشغاله این ماشین ……
    بهمن موتور فقط استاد نابود کردن ماشین و بیچاره کردن مالکین شون هست …..

    بسترن b50 = تولید حدود ۱ سال
    بسترن b 50 f = تولید ۲ الی ۳ سال
    بسترن b30 = تولید ۳ سال

    هاوال هم که هیچ ؛ به باد رفت …..

    B50 f خیلی بهتر از b30 بود چه لوزومی داشت بره کنار b30 بیاد / یا اصلا b30 اومد چرا اون قطع شد تولیدش

    موافقم 14
    مخالفم 1
  11. datsun

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    با این بهانه تحریمها و گمرک سفره ی خوبی برا بچاپ بچاپ و تیغ زدن ملت پهن شده برا بعضی ها.

    موافقم 14
    مخالفم 2
  12. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    فاجعه ست،بهمن از مزدا رسیده به این گمنام های چینی مال چریه اما فکر نکنم چینیی هم اسمشو شنیده باشه! طراحی که حرفی برای گفتن نداره فنیشم طبق معمول ۱,۵لیتری، زباله های متحرکین برای خودشون! دیگنیتی، فیدلیتی و این ریسپکت!!

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      اولا گمنام نام بودن مگه بد هست؟
      دوما کدوم مزدایی ۱۰۰۰۰ دلار هست؟
      سوما از کسی کامنت میده می‌نویسه ماشین فقط پر مصرف آمریکایی و ماشین به سیاست ربط میده…بیشتر از این انتظاری نمیره.

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آره گمنام بودن خیلی بد هست!تو چجور موجودی هستی میگی گمنام بودن خوبه؟؟ الان بنز رو همه میشناسیم، همه مطمئنیم ازش، اما این چی؟ نه هیچ رسمی نه هیچ مشخصاتی نه حرفی نه خبری حتی توی اخبار چینی هم نشنیدم چیزی از این بگن!
        هیچ مزدایی ده هزار دلار نیست اما پولی که میدی ارزش داره، یه چیزی بهت میدن با کیفیت و یکی از بهترین ها، این چی؟ نکته بارزی داره ما نفهمیدیم؟ طراحی جالبی داره؟ موتور بهتری داره؟ گیربکس چطور؟ امکاناتش که یه بار مصرفن چی؟اون پول رو بدی مزدای کارکرده ارزش داره تا اینکه حروم این لگن کنی!
        ″فقط پر مصرف آمریکایی و ماشین به سیاست ربط میده…بیشتر از این انتظاری نمیره″
        انتظار اینو داشتم، بالاخره چینی فنی دیگه وقتی حرفی برای گفتن نداری حاشیه میری!تو کامنت من این دو مورد رو دیدی؟؟اگه دیدی به منم بگو
        پدال لطفاً حذفش نکن🙏🥰

        موافقم 3
        مخالفم 0
  13. رامتین

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    این خودروها ارزشی نداره. اما شنیدم همکاری دوباره ای قراره بین هیوندا و کرمان موتور برقرار بشه. ورود محصولات هیوندا بهترین اتفاق ممکن خواهد بود و به شخصه بهترین انتخاب ممکن برای ماست.

    موافقم 8
    مخالفم 4
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      در حالی که i20 کرمان موتور قیمتش ۸۰۰ میلیونه ، حتی اگه ماشین درست و حسابی هم وارد شه میشه مثل جریان رکستون امپرور و رامک خودرو ، ماشین خوب وارد کردن ولی قیمتش شده ۲.۵ میلیارد

      موافقم 13
      مخالفم 0
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۱۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        ببخشید شده ۳ میلیارد و نیم

        موافقم 8
        مخالفم 0
      2. رامتین

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (3020 ديدگاه)

        بهرحال راه گریزی نیست. مملکت همینه. یا باید با ماشینهای داخلی و چینی سر کرد و یا با صرف هزینه بیشتر سمت خودروهای کره ای رفت. بهتره بجای این حرفها روی ارتقای درامد شخصیمون فکر کنیم.

        موافقم 6
        مخالفم 0
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۳ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          موافقم، حتی همین سانگ یانگ هم خیلی خیلی بهتره سگش می ارزه به این زباله های چینی، هرچند قیمتاشون ناعادلانه ست ولی چیز درست درمون دستت میرسه…

          موافقم 4
          مخالفم 1
  14. M.K karimi

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    خداوندا شر خودرو های چینیه غیر چینی رو از مملکت ما کم کن ….!!!! :((((
    ( خود چینی ها هم نه اینا رو میشناسن نه سوارشون میشن ! )

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. افشار

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (692 ديدگاه)

    مونتاژ یک مشت بنجل چینی چه ارزشی داره !؟

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      میشه سود خالص برای این دلال ها…

      موافقم 3
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا