بنتلی

بنتلی کانتیننتال GTC ؛ تیون ایمپریوم

تیونر انگلیسی ایمپریم برای نخستین‌بار به سراغ تیون مدل‌های جدید بنتلی کانتیننتال GTC رفته است؛ البته این پکیج تیونینگی فقط شامل کیت بدنه خودرو خواهد بود . . .

Bentley Continental Audentia GTC by Imperium

این پکیج که بر روی آن نام Audentia گذاشته شده، شامل طراحی مجدد سپر جلو با ورودی‌های هوای جدید و همچنین قاب جدید اطراف جلوپنجره است. همچنین با آنکه ارتفاع تعلیق خودرو تغییری نکرده اما بهره‌گیری از رینگ‌های بزرگ جدید و رکاب‌های عریض جانبی چیز دیگری به بیننده القا می‌کند! دیفیوزرهای عقب و خروجی‌های جدید اگزوز نیز از دیگر تغییرات صورت گرفته در این خودروست.

در نمای درونی نیز می‌توان سفارش تریم چوبی جدید یا تریم‌های فیبرکربنی را به تیونر داد. همچنین سفارش پدال‌های آلومینیومی، کف‌پوش جدید، سیستم نورپردازی داخلی با لامپ‌های LED و نهایتا فرمان جدید خودرو نیز امکان پذیر است. سایر جزییات این خودرو علی‌الخصوص قیمت آن منتشر نشده تا ایمپریوم بصورت اختصاصی به خریداران این خودرو توضیح دهد! گفتنی است از این پکیج تنها ۵۰ نسخه به فروش می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sajjad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عشق است بنتلی.البته چهار درش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمادی

      ۱۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (303 ديدگاه)

      چه فرقی میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      کوپه بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا