بنتلی

معرفی ماکت‌های خاص محصولات بنتلی با جزئیات عالی

بنتلی به منظور گرامیداشت یک‌صد سالگی خود در حال تولید تعداد محدودی از کپی مینیاتوری خاص‌ترین محصولش یعنی مولسان W.O. مولینر می‌باشد.


درست همانند مدل واقعی تنها ۱۰۰ دستگاه از این ماکت ۱ به ۴۳ تولید خواهد شد. در تولید این ماکت خاص از فایل‌های طراحی اولیه مدل فول سایز استفاده خواهد شد. رنگ بدنه اونیکس و پوشش فایرگلو کابین نیز به خوبی شبیه سازی شده‌اند.


علاوه بر نسخه مینیاتوری مولسان W.O. مولینر، یک ماکت ۱ به ۴۳ از مولسان اسپید هم تولید می‌شود که دقیقاً همان مشخصات مدل حاضر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ را دارد. این خودرو از رنگ بدنه و کابین مشابه نسخه واقعی سود می‌برد.


اگر مولسان خیلی باب میل شما نیست می‌توانید نسخه مینیاتوری کانتیننتال GT و به ویژه مدل کانورتیبل را انتخاب کنید. این خودرو با رنگ بدنه آبی و کابین لینن در دسترس بوده و محل ساخت آن‌ها ایتالیا می‌باشد. این ماکت‌ها در جعبه هدیه‌ی مخصوص بنتلی به خریداران تحویل داده می‌شوند. هر یک از این ماکت‌های باکیفیت با قیمت پایه ۱۲۵ پوندی قابل سفارش هستند.

این دست ماکت‌ها می‌توانند بهترین هدیه برای یک ماشین باز باشد. همچنین کلکسیونرهای زیادی وجود دارند که اقدام به جمع‌آوری ماکت‌های باکیفیت از خودروهای روز و کلاسیک می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Farzad

    ۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    بهترین هدیه برای یه ماشین باز . واقعا گل گفتی .

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا