بی ام وموتورسیکلت

اسکوتر e مفهومی

BMW پیش از این هم ساخت اسکوترهای برقی را تجربه کرده بود. اما قرار است این یکی سرآمد همه آنها باشد. خودروهای i3 و i8 بی ام و هم نشان دادند که این شرکت برای آینده خودروهای خود، روی انرژی های غیر فسیلی در حال برنامه ریزی فعالی می باشد. اسکوتر مفهومی e هم با تمرکز بروی درایو الکتریکی و طراحی پویا خلق شده است تا برای شهرهای پرترافیک و شلوغ و خیابانهای منقبض، راهکاری تازه باشد.

bmw e-scooter
bmw e-scooter

نداشتن آلودگی و استفاده از مواد قابل بازیافت در تولید بدنه اولین موارد قابل طرح در این اسکوتر هستند.

bmw concept e-scooter rear
bmw concept e-scooter

باتری ها در دو قسمت زرد رنگ بطرز ماهرانه ای جای گرفته اند. چرخ عقب نیز تنها بر یک محور استوار است. آیینه های متعارف نیز در آن به چشم نمی خورند و بجای آنها از دوربین دید عقب استفاده می شود. سرعت و تمام اطلاعات موردنیاز روی یک پنل دیجیتال بزرگ بنمایش گذاشته می شوند. میزان برد مسافت اسکوتر e تا ۱۰۰ کیلومتر با هر بار شارژ کامل می باشد که برای سفرهای شهری کافی بنظر می رسد. البته زمان شارژ در حالت عادی کمتر از سه ساعت خواهد بود اما با ایستگاههای شارژ سریع، این میزان کاهش چشمگیری خواهد یافت.

bmw concept e scooter dashboard
bmw concept e scooter

سوار شدن به یک وسیله نقلیه کوچک و کارآمد بدون آلودگی زیست محیطی و صوتی، آن هم با نشان BMW می تواند مشوق خوبی برای خرید این اسکوتر باشد.

bmw concept e scooter top
bmw concept e scooter dashboard
bmw concept e scooter
bmw concept e scooter

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    غیر مفهومیشو نمی زارن ملت سوار شن. تو مفهومی تیتر میزنی پدال. ولی خوبه ادامه بده جیگر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا