بی ام و

اولین تجربه رانندگی با ب‌ام‌و سری 4 جدید 2020

یکی از جنجالی‌ترین خودروهای چند سال اخیر...

فقط یک نقطه برای شروع با ب‌ام‌و سری ۴ جدید وجود دارد: آن جلوپنجره غول‌آسا! از زمان رونمایی سری ۴ جدید تاکنون اخبار بسیار زیادی درباره جلوپنجره این خودرو منتشر شده اما اگرچه بازخوردهای مختلفی وجود داشته اما یک‌چیز با قطعیت وجود دارد و آن اینکه نمی‌توان کوپه تازه‌نفس باواریایی ها را خودرویی محافظه‌کار دانست.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

اما ما اینجا نیستیم که بگوییم جلوپنجره و ظاهر این خودرو خوب است یا بد زیرا هر کسی نظر خاص خودش را دارد. کل ایده از نظر ب‌ام‌و این است که سری ۴ هویت خاص خودش را داشته باشد و دیگر از آن به عنوان نسخه دو درب سری ۳ نام برده نشود. خب قطعاً دیگر سری ۳ و ۴ را باهم اشتباه نخواهیم گرفت.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

ب‌ام‌و برای هماهنگی ظاهر جسور سری ۴ با باطن اقدام به ایجاد تغییرات بنیادین در زیر پوست این خودرو نیز کرده است. سری ۴ جدید از آخرین نوع قطعات شاسی ب‌ام‌و که با سری ۳ سدان مشترک هستند استفاده کرده و بنابراین این کوپه لوکس هم‌اکنون ۱۲۸ میلی‌متر طویل‌تر از قبل بوده و پهنای آن نیز ۲۷ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین محوری نیز ۴۱ میلی‌متر بیشتر شده و چرخ های روبرویی جلو ۲۸ میلی‌متر پهن‌تر شده و این فاصله در عقب نیز ۱۸ میلی‌متر بیشتر شده است. نتیجه اینکه سری ۴ جدید هویت قاطعانه‌تری دارد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

ساختار تریم های سری ۴ جدید در بریتانیا بسیار ساده بوده زیرا فقط یک تریم M اسپورت در دسترس است. نسل پیشین نیز در این تریم فروش بالایی را تجربه کرده بود بنابراین ب‌ام‌و این نسخه را به‌صورت پیش‌فرض در دسترس قرار داده است.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

خودرویی که ما تست کردیم از نوع M440i xDrive بود که پرچم‌دار فعلی این خانواده محسوب می‌شود. این خودرو از همان قوای محرکه M340i xDrive استفاده کرده و نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری آن قدرت ۳۶۹ اسب بخاری تولید کرده و این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به هر چهار گوشه فرستاده می‌شود. برای خرید این خودرو باید حدود ۵۴ هزار پوند کنار بگذارید که پول زیادی است اما با بهای زیر ۴۰ هزار پوند می‌توان مدل محبوب‌تر و قابل‌ابتیاع ۴۲۰i با پیشرانه ۴ سیلندر را انتخاب کرد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

اگرچه ظاهر این خودرو کاملاً جنجالی و بحث‌برانگیز بوده اما احتمالاً شک و تردید بسیار کمی درباره خوبی سواری آن وجود خواهد داشت. حتی با وجود سیستم تعلیق کم ارتفاع و دامپرهای سفت طراحی شده برای مدل کوپه، ذات مشترک این خودرو با سری ۳ سریعاً خودش را نشان می‌دهد. سواری سری ۴ جدید در سرعت ‌پایین نسبتاً نرم و بخشنده بوده اما حتی زمانی که حالت‌های گوناگون رانندگی از کامفورت گرفته تا اسپورت را انتخاب کنید همیشه متوجه لایه‌ای از پشتیبانی خوب دامپرها خواهید بود که بر لذت سواری می‌افزاید.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

با افزایش سرعت شاهد خودنمایی عالی آرامش و رفاه کابین خواهید بود. صدای باد به خوبی سرکوب شده و صدای پیشرانه ۶ سیلندر نیز به آرامی در پس‌زمینه به گوش می‌رسد و قدرت آن نیز کاملاً در دسترس بوده و کافی است اندک اشاره‌ای به پدال گاز داشته باشید.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

ترکیب قدرت ۳۶۹ اسبی و سیستم چهار چرخ محرک باعث شده‌اند M440i خودرویی واقعاً سریع باشد. پرفورمنس این پیشرانه واقعاً ملموس و دست‌یافتنی است. شما می‌توانید از قطره‌قطره اسب بخار تولیدی پیشرانه استفاده کرده و اصلاً حس نیاز به قدرت بیشتر را نداشته باشید. ب‌ام‌و می‌گوید محصول جدیدش در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که فقط نیم ثانیه کندتر از نسل پیشین M4 می‌باشد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

شاید وجود سیستم چهار چرخ محرک برای یک کوپه اسپورت ضروری نباشد اما همراه شدن آن با تکنولوژی هدایت گشتاوری و دیفرانسیل M اسپورت در اکسل عقب باعث شده انعطاف زیادی بدون قربانی کردن لذت رانندگی ایجاد شود.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

این سیستم کاملاً متغیر بوده و بنابراین زمانی که رسیدن به قدرت تمامی چرخ ها نیاز نباشد یک کلاچه چند صفحه با کنترل الکترونیکی تنها نیرو را بین چرخ های عقب توزیع می‌کند. به همان اندازه که قدرت بیشتری را اعمال می‌کنید حس چسبندگی بیشتری را در اکسل عقب حس خواهید کرد؛ اما همیشه حس پررنگ‌تر دیفرانسیل عقب بودن سری ۴ خود را دیکته می‌کند.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

با از مدار خارج کردن سیستم کنترل کشش می‌توانید به آسانی دم M440i را تکان دهید. شما می‌توانید توزیع قدرت در پشت سر خود را حس کنید. در سر پیچ‌ها با خودرویی دیفرانسیل عقب سر و کله خواهید زد و اگر لغزش زیادی در بخش عقب وجود داشته باشد اکسل جلو دماغه را بیرون خواهد کشید.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

پشتیبان تمامی این سیستم‌ها فرمانی تیز و هوشیار است که حس چابکی M440i را افزایش می‌دهد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز تیز و سریع بوده هرچند اگر از پدال‌های پشت فرمان استفاده کنید اندکی تعلل در معکوس دادن خواهد داشت. سری ۴ بهترین حالت را در تنظیمات تطبیقی گاز، فرمان و قوای محرکه دارد که در این حالت بسته به نوع جاده واکنش می‌دهند. شاید اینکه به خودرو اجازه می‌دهید هر کاری را انجام دهد خیانت محسوب شود اما زمانی که کارکرد خوبش را ببینید تغییری در آن ایجاد نخواهید کرد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

به عنوان یک خودروی کوپه واضح است که فضای بار و کابین با محدودیت‌هایی روبرو است. سری ۴ در عقب هم دو صندلی دارد اما فضای زیادی در این بخش وجود ندارد. البته فضای زانو نسبتاً معقول بوده و از این نظر بسیار بهتر از آئودی S5 کوپه است؛ اما فضای سر کمی تنگ است. افراد قدبلند قطعاً شاهد سایش سر خود با سقف خواهند بود. فضای بار ۴۴۰ لیتری نیز خوب ارزیابی می‌شود.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

از جمله سیستم‌های ایمنی متنوعی که در سری ۴ بکار رفته می‌توان به پکیج دستیار راننده حرفه‌ای اشاره کرد که به‌صورت سفارشی در دسترس بوده و شامل دستیار فرمان و حفظ خودرو بین خطوط و ناوبری فعال جدید است که از داده‌های ناوبری برای تشخیص هرگونه تغییر لاین ضروری استفاده می‌کند. این سیستم با هدآپ دیسپلی جدید و فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کند که ۷۰ درصد بزرگ‌تر از قبل بوده و داده‌های مرتبط و شفافی را نشان می‌دهد. این هدآپ دیسپلی احتمالاً یک آپشن گران‌قیمت خواهد بود اما متقاعدکننده‌ترین سیستمی است که تاکنون دیده‌ایم.

ب‌ام‌و سری 4 جدید

ب‌ام‌و M440i xDrive خودرویی همه‌کاره است که آسایش احساس‌برانگیز، پرفورمنس قوی و کابینی لوکس را با یکدیگر ترکیب کرده و همان چیزی است که از یک ب‌ام‌و ۵۴ هزار پوندی انتظار داریم. این یک کوپه پرفورمنس است که متمدن بودن خود را حفظ کرده و سیستم چهار چرخ محرک نیز باعث شده خودرویی منعطف باشد. سری ۴ جدید درعین‌حال خودرویی هیجان‌انگیز برای رانندگی می‌باشد.

مشخصات ب‌ام‌و M440i xDrive

  • قیمت: ۵۳۸۷۵ پوند
  • پیشرانه: ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بنزینی
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • قدرت/گشتاور: ۳۶۹ اسب بخار/۵۰۰ نیوتون متر
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. (Saeed(peugeot

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    من که باهاش خیلی حال کردم …. واقعا یه رخ بی همتا داره

    موافقم 111
    مخالفم 45
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      نَه
      این bmw همچون نسل قبلیش هیجان انگیز به نظر نمیرسه و فقط یه چیز متفاوت از دیگر bmwهاست ، همین .

      نمیدونم چرا نمیتوانم این نما از جلو و در کل طراحیش را درک کنم !!!
      اون خشم همیشگی سری ۴ دیگر در چهرش نیست ، خشمی که در سری ۶ یا ۵ بیشتر به چشم میاد !

      موافقم 47
      مخالفم 74
      1. کرایسیس

        ۹ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5 ديدگاه)

        منم ولی بعد از یه مدت جلوش عادی میشه. اونقدر ها هم وحشتناک نیست . به نظرم قیافش فضایی هست . قیافه ی عقبش هم فوق بی نظیر هست و از رقیب هاش بهتره

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. Audi s8

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (757 ديدگاه)

      چرا بی ام و توش تقیری نکرده

      موافقم 14
      مخالفم 24
      1. محمدهادی

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2133 ديدگاه)

        چون واقعا نمیشه کابین و داشبوردی به این کاملی و پختگی ایجاد کرد
        کار راحتی نیست تغیرات اساسی دادن توی زوایای اصلی

        موافقم 13
        مخالفم 16
    3. مزدا

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      انصافا رخ ببین از هر نظر عالیه . قیمتش واقعا خیلی خوبه

      موافقم 28
      مخالفم 19
    4. ارشیاSVJ

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      طراحیش عالیه.
      اگه اون جلوپنجره یکم کوچیک تر بود از اینم بهتر میشد.
      در کل از هر نظر بهتر از نسل قبل شده.

      موافقم 26
      مخالفم 12
    5. پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      اخجون یکم خوشحال میشم دعوا بشه ?

      موافقم 11
      مخالفم 3
  2. Amin-mc20

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    نسل قبل اسپرت تر بود بیشتر دوست داشتم

    موافقم 30
    مخالفم 30
    1. پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      اره ولی به اینم عادت می کنیم

      موافقم 7
      مخالفم 3
      1. Amin-mc20

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        البته مدل های اسپرت تر هم میاد چند وقت دیگه ولی کلا نسل قبل روح اسپرت تری داشت

        موافقم 2
        مخالفم 1
  3. مهرداد كمال

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1817 ديدگاه)

    من یکی کم کم دارم به ظاهرش عادت میکنم

    موافقم 43
    مخالفم 27
    1. Mahdi

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (163 ديدگاه)

      من بر عکس تو هرکاری می کنم نمی تونم با این جلو پنجره کنار بیام

      موافقم 45
      مخالفم 37
      1. مهدی

        ۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        شما میتونید با جلو پنجره کویک کنار بیاید

        موافقم 9
        مخالفم 13
      2. پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (190 ديدگاه)

        واقعا خیلی بده که یه ماشین خوشگل که عالی بود نگاه کن الان سری 2 نازی رو گرند کردن یه سری 8 ضعیف اومد به بازار و اصلا من ازش خوشم نمیومد ولی دیگه چیکار کنیم انشالاه نسل بعدی

        موافقم 1
        مخالفم 8
    2. پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      منم

      موافقم 2
      مخالفم 2
  4. AMG_73///

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    من سری چهار قبلی فک کنم مدل ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۳ رو سوار شدم اصلا نمی شد راحت کنترلش کرد و باید یک ساعت ی ریب باهاش رانندگی کنی تا قلقش دستت بیاد
    اما این بیشتر یکم یه حس لوکس داره ولی امیدوارم اون خشونت رو هم داشته باشه.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  5. Shirko

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (249 ديدگاه)

    خیلی زشت شده

    موافقم 31
    مخالفم 37
  6. رضا

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اقا این قدر ایراد نگیرید دیگه از فیسش. جلوشو یکم که نگاه کنید عادی و حتی لذت بخش هم میشه! مهم حسیه که ماشین بهت میده. وقتی که توی ماشین نشستی دیگه جلوشو که نمیبینی که. carwow هم تونسته صفر تا صد 3.9 ثانیه رو ازش بگیره.

    موافقم 30
    مخالفم 16
    1. MAHDI

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      آقا رضا در تست CARWOW ب ام و M340i در اولین تست شتاب گیری 3.9 ثانیه رو ثبت کرد و در دومین شتاب گیری 3.82 ثانیه رو ثبت کرد البته?

      موافقم 13
      مخالفم 5
      1. MAHDI

        ۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        ببخشید منظورم M440i هستش که به اشتباه نوشتم M340i

        موافقم 10
        مخالفم 4
      2. Morteza.tii

        ۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (23 ديدگاه)

        مهدی جان قضیه Kith چیه جدیدا پشت ب ام و ها نوشته میشه؟ تو نسخه های M هم هست فقط فکر میکنم. گفتم شاید شما بدونی.. اگه اینستاگرامشونو داشته باشی دیدی احتمالا.

        موافقم 5
        مخالفم 1
        1. MAHDI

          ۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          مرتضی جان راستش نمیدونم. منم اولین بار دیروز بود که روی یه نسخه جدید از ب ام و M4 Kith رو دیدم که یه نسخه مشکی رنگ مات هستش. حالا مگه پدال مطلبش رو بزاره.?

          موافقم 6
          مخالفم 1
    2. MAHDI

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مجله CARWOW در تست شورولت کوروت C8 هم در اولین شتاب گیری زمان 3.64 ثانیه رو ثبت کرد و در دومین شتاب گیری زمان 3.55 ثانیه رو ثبت کرد.

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Elmiraj

        ۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        بدون پکیج پرفورمنس Z51 البته….

        موافقم 6
        مخالفم 2
      2. z

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        مدل کانورتیبل بود سنگین تر هست

        موافقم 4
        مخالفم 0
    3. Amin-mc20

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      چه ربطی داره وقتی توش میشینی جلوش رو نمیبینی خوب وقتی تو ماشین نشستی تو ذهنت جلوی ماشین هست که

      موافقم 1
      مخالفم 2
  7. مهراد

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    کابین و مشخصات فنی فوق حرفه ای

    یه درصد فکر کن بحث انجین 6 سیلندر باشه و بیمر غوغا نکنه

    ?♥️BMW♥️?

    موافقم 14
    مخالفم 6
  8. Ramin

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    خیلی شبیه اون بی ام دبیلو هست که کانسپت آینده هست رنگ نقره ای اسمش 100هست
    مگه قرار نبود او کانسپت فقط اون باشه وماشینه بی ام دبیلو شبیه هش نباشه ؟
    الان جلو پنجره اش کپ همونه

    موافقم 5
    مخالفم 3
  9. رامتین

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    واقعا سری 4 عالیست و محبوبترین خودروی من از این شرکته. ضمنا در اینستاگرام رندرهایی میبینم که جلوپنجره را به شکل فوق العاده ای کوچک کردند و بشدت عالی شده. حیف که نمیشه عکسشو اینجا بیارم. ضمنا از نمای بغل و کابین، نسل جدید سری4 کاملا برتر از نسل قبله.

    موافقم 15
    مخالفم 5
  10. مهراد

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    بنظر من ظاهرش مثل ظاهر سایبر تراک جنجالی و بسیار خاصه ، به نوعی میشه گفت این نسل از بی ام و سایبر تراک بنزینی هاس

    ملت ایراد میگیرن و … ولی در آخر مثل رگبار فروش میره و این آیندس

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. Amin-mc20

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      سایبر فرغونو اصلا اسمشو نیار ، واقعا طراحش فازش چی بوده نمیدونم فقط اینو میدونم که طراح به این بی صلیقگی ندیده بودم

      موافقم 11
      مخالفم 12
    2. پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      نمیدونم نظرت چیه از اینده اینده این نیست که یکم مسخره باشه من اگر نسخه ی قبلی فیس لیفت بود بیشتر می گفتم اینده.

      موافقم 1
      مخالفم 2
  11. Amin-mc20

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    خخخخخخخخخ همه اولش میگفتن نسل قبل خیلی بهتر بود و این چه جلوپنجره ایه چیشد پس

    موافقم 3
    مخالفم 7
  12. Amin-mc20

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    خخخخخخخخخ همه اولش میگفتن نسل قبل خیلی بهتر بود و این چه جلوپنجره ایه چیشد پس؟؟

    موافقم 10
    مخالفم 3
  13. Ho3in

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    فک کنم تنها کسی که مدل جدید رو دوست داره منم
    چون واقعا نمای عقب مدل قدیم خیلی خیلی زشت بود
    ولی الان خیلی خیلی خوشگل و پخته تر شده و ای کاش میشد داشبورد رو عوض میکردن خیل داشبوردش بده

    موافقم 7
    مخالفم 3
  14. علی

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (223 ديدگاه)

    پس کی میاد ایران؟

    موافقم 8
    مخالفم 0
  15. OMID

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    من که خوشم میاد ازش
    با رنگ مشکی هیولا میشه

    موافقم 12
    مخالفم 3
  16. بهنام

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    بینی خوک رو به صورت گربه پیوند زدن و میگن قبول کنین قشنگ شده دیگه.

    موافقم 8
    مخالفم 15
    1. TOYOTEX

      ۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (56 ديدگاه)

      مثال بینی خوکو حق کفتی واقعا مثل بینی خوکه

      موافقم 7
      مخالفم 4
  17. Sina

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    احساس میکنم تو این عکسا جلوپنجرش خیلی کوچیکتر و زیبا تر به نظر میاد
    هر چند نسل قبلش یه چیز دیگه بود و خب این ماشین با جلوپنجره عادی خیلی قشنگتر میشه و این جلوپنجره به M3 نمیاد

    موافقم 3
    مخالفم 1
  18. Khosrow

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نمای جلو فاجعه ست ..

    موافقم 8
    مخالفم 11
  19. Pouryaz8

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آقا مهدی Kith یه برند که معمولا کفش و لباس های برند های دیگه رو ریدیزاین می‌کنه و نسخه خاص خودشو میده بیرون برای بی ام دبلیو هم همین کارو با کابینش کرده اگه تو نت هم برند های مثل آدیداس و کنار kith سرچ کنید محصولاتش میاد

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      ?????

      موافقم 2
      مخالفم 0
  20. TOYOTEX

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    و به نظر دادن مام نیست تجربه نشون داده فاجعه ترین ماشینام فروش رفتن از نظر طراحی چه برسه به ای نمونش همون هامر که تو ده دیقه فروش رفت

    اینا که همه چیو دیسلایک می کنن کین واقعا یه سری نظرات درست و به حق درکل سایت وجود داره که اونا که نمی تونن هزمش کنن فقط دیسلایک می کنن به طوری میشه گفت دیسلایکرن

    دارن مثل خودرو سازیای ایران میشن و مردم رو به یه سمت هدایت می کنن کل خودرو سازان و معنی واقعی خودرو را به نهوی از بین می برن

    موافقم 6
    مخالفم 1
  21. ماکان

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . بنده به سلیقه شخصی خودم مانند برخی افراد دیگر خیلی دوست دارم که انشاالله در نسل بعدی بی ام و سری 7 نسخه اصلی M7 را هم به صورت استاندارد و کامپتیشن بسازند و تولید انبوه کنند . البته جوری هم باشد که در داخل کابینش تفاوت نسبتا کمی با سایر نسخه های سری 7 داشته باشد و تا جایی که امکان دارد بیشترین تفاوت را در ظاهر بیرونی اش داشته باشد که هم تا جایی که امکان دارد از لحاظ امکانات و راحتی مثل سایر نسخه ها لوکس باشد و هم اینکه بیرون آن بیشتر حالت اسپورت داشته باشد انشاالله . در ضمن ساختن بعضی از انواع خودرو های جدید مانند همین نسخه M7 بی ام و هرگز غیر ممکن نیست .

    موافقم 7
    مخالفم 2
  22. محمد

    ۳ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (85 ديدگاه)

    جلو پنجره بزرگش به خودی بد نیست
    اما پلاک که نصب میشه خیلی ظاهر رو خراب میکنه
    باید یه فکری براش میکردن که پلاک نیاد طرح… بنظرم اگه جلو پنجره همچنان بزرگ بود ولی یکم کوچیکتر میشد که پلاک زیرش قرار بگیره خیلی جذابیت بیشتری داشت

    موافقم 5
    مخالفم 0
  23. محمدهادی

    ۳ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2133 ديدگاه)

    درسته که نمای جلوی ماشین خیلی ساختار شکنانه بوده
    اما
    من از ترکیب کلی ماشین خوشم اومده
    کاملا مشخصه روح بی ام و در کالبد این ماشینه
    آخه کجا بنز میتونه این حس اسپرتی اکتیو رو بهت بده
    من یک بی ام ویی سرسختم
    اصلا همه بی ام و بازا آدمای کاردرستن

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. AMG_73///

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      محمد علی
      تو تاحالا c 2015 به بالا سوار شدی و باهاش رانندگی کردی؟
      تاحالا با c350 رانندگی کردی؟
      c350 آدرنالین خالصه و خیلی خشنه
      اصلا بی ام و به دریفت خطی و تمیز معروفه بخاطر همین میگن که دریفت درست رو با بی ام و یاد بگیر
      بنز هم عالیه ولی تو پیست خیلی خشنه و کنترلش کار هر کسی نیست///…..
      (((مافیای روس هم بی ام و دارن?)))

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. محمدهادی

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2133 ديدگاه)

        سلام داداش،آره حاجی من فقط s500 معروفو سوار نشدم
        سری ای روندم
        سری سی هم سوار شدم هم روندم
        اما فقط یبار پشت ۵۳۰ ۲۰۰۸ نشستم
        ولی داخل کابین سری ۳ نشستم،سری ۶ کوپه نشستم
        داداش من کلا بی ام وییم
        روح اسپرتی آلمان توی رگای بیمر بیشتر جریان داره،از صدای موتور بگیر تا دست فرمون و عکس العمل های توی جاده،منم که خراب حال و هوای اسپرتم
        بنز محشره،ولی تو کیفیت داخل کابین و بیصدا بودن و آرامش
        نه تو حس هیجان و بالا بردن آدرنالین خون
        هرکی توی تخصص خودش باید پیش بره

        موافقم 4
        مخالفم 1
      2. AMG_73///

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        محمد هادی جان منم همینو گفتم
        هرکی پشت 530 بشینه هیجان خالص رو متوجه میشه

        موافقم 4
        مخالفم 0
    2. AMG_73///

      ۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      به جای محمد هادی نوشتم محمد علی ولی بهر حال

      موافقم 6
      مخالفم 0
  24. امیررضا

    ۳ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    دوستان خواهش میکنم فقط رو جلو پنجره مانور ندید.
    هر جا میری دارن از طراحی و جلو پنجره بد میگن. بخدا این ماشین بجز جلوپنجره هم کابین داره هم یه موتور قدرتمند داره. هم تو تست ها ۳.۸ ثانیه صفر تا صد زده. از نگاه مجله کارواو تو لیست خرید حتمی قرار داده شده. فقط از روی جلو پنجره قضاوت کردن یعنی یه فراری بزارن جلوت بگی نه این رنگش قرمز نیست و زرد یا آبیه. چه ربطی داره آخه. مگه با جلوپنجره ازدواج میکنید؟ یکم به خودتون بیاین

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا