بی ام و

احتمال معرفی ب‌ام‌و M2 CS در نمایشگاه لس‌آنجلس

ظاهراً پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شاهد رونمایی ب‌ام‌و M2 CS در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس خواهیم بود.


چند وقتی است که BMW سخت در تلاش است تا این خودرو را به خط تولید برساند و قبلاً برخی خبرها حاکی از رونمایی قریب‌الوقوع آن در نمایشگاه فرانکفورت داشت اما BMW بلاگ می‌گوید این خودرو برای اولین بار در لس‌آنجلس به جهانیان معرفی خواهد شد.


نیروبخش M2 CS پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی S55 خواهد بود که در مدل‌های M3، M4 و M2 کامپتیشن بکار رفته است. مهندسان مونیخی روی این نیروگاه کار کرده‌اند تا قدرت آن را به ۴۴۴ اسب بخار برسانند و تا M2 CS حدود ۳۹ اسب بخار قوی‌تر از برادر کامپتیشن خود باشد.


M2 CS همچنین به لطف استفاده از فیبر کربن در سقف، اسپلیتر جلو، کاپوت، اسپویلر عقب، دیفیوزر و آینه‌های جانبی سبک‌تر از نسخه‌های دیگر خواهد بود. این متریال سبک‌وزن همچنین در سراسر کابین از جمله کنسول مرکزی، دستگیره درب‌ها و صندلی‌ها نیز بکار رفته است.


افرادی که به این خودروی متمرکز روی راننده علاقه‌مند هستند حتماً از شنیدن این خبر که M2 CS با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته دوکلاچه عرضه خواهد شد خوشحال می‌شوند. گیربکس اتوماتیک باعث می‌شود این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۴ ثانیه‌ای داشته باشد درحالی‌که مدل دستی احتمالاً چند دهم ثانیه‌ای کندتر خواهد بود.

برخلاف M2 استاندارد خودروی که تولید انبوه است M2 CS طبق شنیده‌ها فقط به تعداد ۲۲۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    اینجاست که لرزه به اندام رقبا میفته
    نسخه ای قوی تر از کامپتیشن ??
    سلطان دریفت وارد می شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Seyed AMG

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (53 ديدگاه)

    M2 دوستداشتنی ترین محصول بی ام و ست چون با این که من از بی ام و متنفرم ? اما نمیتونم عشق خودم به m2 کامپتیشن رو پنهان کنم … ❤❤
    فک کنم تو محصولات مرسدس نزدیکترین رقبای m2 از لحاظ پرفورمنس a45 و CLA45باشن ولی با c63 تو یه سگمنت هست که البته من C63 رو ترجیح میدم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    M2 یکی از لذت بخش ترین کوپه های اسپرت دنیاست.
    M2 کامپتیشن لذت وجذابیتM2 رو چندپله ارتقا داد.
    M2cs نمیدونم در موردش چی بگم.اما وقتی به M3CS نگاه میکنم که در پیست حتی از پورشه پانامرا توربو وچندین خودروی دیگه که بیش از 600 اسب قدرت دارن سریع تره پس M2cs هم اوج لذت وپرفومنس خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حبیب

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم چی در مورد مدل cs بگم ….. با خودم میگفتم مدل کامپتیشن دیگه اخرشه ولی انگار یه هیولای جدید میخاد متولد بشه ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MAHDI

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    راستی M5 فیس لیفت هم در حال تست هستش.
    ((چند وقت پیش از یه مجله معتبرخبری رو شنیدم که BMW قصد داره M5CS روهم تولید کنه!!!!!
    فعلا که M3CS زیباترین CS هستش واسه من و انگار هنوز زوده که M3 جدید جایگزینش بشه!!!! M3CS اونقدر جذاب وعملکردی هستش که در پیست های کمتر از 2 دقیقه بیش از 4ثانیه از آئودی RS5 وRS4 و C63S سریع تره.وحتی از پانامرا توربو و پانامرا توربوs ومرسدس E63S وکادیلاک CTS V هم سریع تره!!!
    (( البته M2 کامپتیشن هم در پیست مگنی کورس از آلفارومیو جولیا و کادیلاک CTS V ومرسدس E63S و C63S و آئودی RS4 و… سریع تر بوده که واقعا شگفت انگیزه))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا