بی ام و

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین، جواهری بسیار کمیاب!

اگر ب‌ام‌و M8 کامپتیشن را دوست دارید اما احساس می‌کنید با اضافه کردن برخی قطعات نسل جدید M3 و M4 خودروی بهتری خواهید داشت پس حسابی شانس به شما رو کرده است! نسخه‌های سفارشی از خودروهای جدید به قدری زیاد شده‌اند که دیگر حس خاص بودن ندارند اما جدیدترین محصول سفارشی ب‌ام‌و چیزی است که M8 را وارد سطح جدیدی نموده است.

این خودرو ب‌ام‌و M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین نام داشته اما باید دانست این خودرو فقط در بازار خودروی سوئیس و لیختن‌اشتاین عرضه خواهد شد. مورد بعدی اینکه باواریایی ها تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهند کرد که ۷ دستگاه بر پایه نسخه چهار درب گرن کوپه شکل گرفته و ۳ نمونه دیگر بر پایه مدل کابریولت خواهند بود. رنگ سفارشی ب‌ام‌و که این بار نقره‌ای هاکنهایم متالیک است با رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده M پرفورمنس هماهنگی بسیار خوبی دارند. این رینگ‌ها بسیار شبیه رینگ‌های بکار رفته در M3 و M4 جدید هستند. این رینگ‌ها دارای ظاهر خاکستری مات هستند و تکمیل کننده آن‌ها نیز چندین قطعه فیبر کربنی بدنه از دیفیوزر گرفته تا آینه‌ها و جلوپنجره کلیوی شکل می‌باشد. کربن بیشتری را می‌توان در بخش‌هایی همچون درپوش باک سوخت و پوشش پیشرانه مشاهده کرد.

داخل کابین نیز دنیای دیگری است چراکه صندلی‌های جدید M کربن با تریم نارنجی صخیر و مشکی نصب شده‌اند. همچنین یک پلاک کوچک در جلوی کنترلر iDrive نصب شده که نشان دهنده شماره تولید خودروست. پدال‌های کربنی روی فرمان به همراه تریم کربن بیشتر تکمیل کننده کار هستند.

از نظر پرفورمنس همچنان شاهد قدرت ۶۱۷ اسب بخاری مشابه مدل‌های استاندارد کامپتیشن خواهید بود اما به لطف سیستم ترمز M می‌توان بارها و بارها از حداکثر قدرت پیشرانه استفاده کرد. اولین نسخه از M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین این ماه در دوسلدورف به نمایش گذاشته خواهد شد هرچند فعلا قیمت آن اعلام نشده است. البته خود ما ب‌ام‌و M5 CS را ترجیح می‌دهیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    واقعا تو بحث انتخاب رنگ بی ام و بهترینه.
    آخرین روزایی که از تماشای ماشینای بی ام و لذت می بریم.

    موافقم 14
    مخالفم 7
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    جواهری بسیار کمیاب !!!
    چرا اونوقت ؟؟؟

    خود مقاله میگه M5 را به این ترجیح میده و تازه کار خاصی نکردن به جزء دیزاین متریال‌ها و تغییر جنس قطعات !

    تنها خاص بودنش تولید ۱۰تائیش هست که چون اون هم برای فقط سوئیس هست و نه بازار جهانی ، پس همچین خاص هم نیست !

    میتوانید یه m8 بخرید و خودتان با این طریق تیونینگش کنید !

    موافقم 19
    مخالفم 4
    1. پرهام و رهام

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (223 ديدگاه)

      کمیاب از نظر اینکه از همه نظر از M4وM3بهتره درسته توی مقاله میگه M5ترجیح میده ولی برای کسائی که عشق بی ام چه هستن جواهری نایاب است

      موافقم 6
      مخالفم 7
  3. Benz

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    عالیه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  4. MAHDI

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیلی جذابه. مجله auto bild ب ام و M8 گرن کوپه و پورشه پانامرا توربو S جدید رو در پیست LAUSITZRING باهاشون زمان گیری کرد که M8 گرن کوپه حدود 2 ثانیه سریع تر پیست رو دور زد.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  5. net

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    بی ام و سری ۸ جز اخرین بی ام و زیبا با جلوپنجره کوچک هست.زیباترین ماشین روباز جهان بی ام و سری ۸ هست در حال حاضر.اگر بی ام بجای سری ۷ فیس لیفت با جلوپنجره بزرگ زشت ،سری هشت ۴ درب تولید میکرد برای رقابت با ایودی a8 و بنز سری اس خیلی فروش میکرد ولی حیف صندوق عقب بی ام و سری هشت ۴ درب کشیده نیست

    موافقم 4
    مخالفم 1
  6. مهدی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    پدال یه سوالی داشتم
    چرا درگ بی ام و ایکس 6 با جگوار اس وی ار تو مجله carwow رو نذاشتی اون رو بزار و
    مسابقه طناب کشیش رو هم بزار که بین دیفندر ، بنز G63 و جیپ رانگلر هست
    اگه میشه هر چه سریع تر بزار

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Mazda3

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      ممکنه از نظر پدال بعضی خبر ها مهم نباشه که شاید هم قابل چشم پوشی باشه ولی از نتایج مسابقات رالی داکار که مهم هم بود هیچ خبری گذاشته نشد ولی بروز رسانی یکی از خودرو های شرکت کننده تو این مسابقات رو پوشش دادید این در حالیه که این همه خبر از این مسابقه تو منابع خارجی هستش که حد اقلش این بود که نتایج پوشش داده می شد.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  7. MASIHA

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    ابهت،ظرافت و زیبایی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا