بی ام و

تست تصادف ب‌ام‌و سری 2 گرن کوپه 2020

ب‌ام‌و سری ۲ در نسخه سطح بالای M235i خود نتوانست عملکرد درخشانی در تست گوزن داشته باشد اما IIHS این خودرو را در تست‌های تصادف خود شرکت داده و نتایج به دست آمده رضایت‌بخش بوده‌اند.

این خودروی لوکس و ساب کامپکت که رقیب محصولاتی همچون مرسدس بنز CLA است در هر شش تست تصادف از جمله اورلپ کوچک سمت راننده و سرنشین، استحکام سقف و… رتبه‌بندی خوب را کسب کرده است.

در بخش دستیار راننده فعال نیز سری ۲ گرن کوپه توانسته رتبه عالی را کسب کند. این سیستم توانسته در سرعت‌های ۱۹ و ۴۰ کیلومتر در ساعت از وقوع تصادف جلوگیری کند. در تست‌های مواجه شدن خودرو با عابران پیاده نیز محصول لوکس ب‌ام‌و رتبه پیشرفته را به دست آورده است. سری ۲ گرن کوپه توانسته از برخورد با آدمک جلوگیری کرده و یا اینکه سرعت به حدی کاهش یافته که میزان شدت برخورد بسیار پایین آمده است.

خودروهای تست شده توسط IIHS برای دست‌یابی به رتبه ایمنی Top Safety Pick باید امتیاز خوب یا قابل‌قبول را برای چراغ‌های جلو را کسب کنند و اگر بخواهند بالاترین امتیاز ممکن یعنی Top Safety Pick+ را به دست آورند باید تمامی تریم ها امتیاز خوب یا قابل‌قبول را برای چراغ‌های جلو داشته باشند. البته چراغ‌های جلوی LED استاندارد سری ۲ گرن کوپه رتبه مرزی را به دست آورده زیرا نورپردازی کافی نداشته و پروژکتورهای تطبیقی نیز خیلی عالی نبوده‌اند. به همین خاطر ب‌ام‌و نتوانسته بالاترین امتیاز را دریافت کند.

سری ۲ گرن کوپه ارتباطی با نسخه‌های دیفرانسیل عقب سری ۲ ندارد زیرا زیرساخت آن همان معماری دیفرانسیل جلوی سری ۱، X1 و X2 است. این خودرو در نسخه‌های ۲۲۸ اسبی ۲۲۸i xDrive و ۳۰۱ اسبی M235i xDrive عرضه می‌شود و قیمت پایه آن‌ها به ترتیب برابر با ۳۷۷۰۰ و ۴۵۵۰۰ دلار می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. blackburn

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    جنس این موانع چیه ؟ تیتانیوم / فولاد / خیلی محکمن

    موافقم 25
    مخالفم 1
  2. blackburn

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    من ماشین دیدم زده به گارد فولادی جرش داده البته خودشم پودر شده ولی این موانع خطم بر نمیدارن

    موافقم 23
    مخالفم 4
  3. AMG_73/JUST AMG/JUST/G63/SLS/CLS///

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    امنیتش خوبه ولی ظاهر خوبی نداره

    موافقم 17
    مخالفم 7
    1. MAHDI

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      من درکل X2 و سری2 گرن کوپه رو دوست ندارم. ولی میدونی سری2 گرن کوپه بعنوان زیباترین خودروی سال 2020 در فستیوال بین‌المللی اتومبیل انتخاب شد اونم با رای بیش از 150 هزار نفر.

      خودروهای دیگه که در این رای گیری شرکت داشتن :: مرسدس CLA و پژو 208e و لندروور دیفندر جدید و مزدا 3 و فورد پوما و سری2 گرن کوپه بودن که سری2 گرن کوپه و مزدا 3 و پژو 208 به مرحله نهایی میرن و در پایان سری 2 گرن کوپه با بیش اخلاف خیلی زیادی در آرا بعنوان زیباترین خودروی سال 2020 از دید مردم انتخاب شدند.
      (( ولی من درکل دوسش ندارم همونطور که X2 روهم دوست ندارم))

      موافقم 16
      مخالفم 1
  4. Alireza

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    این سری دو و چهار جدید یه تنه گند زدن به طراحی های ب ام و .

    موافقم 21
    مخالفم 13
    1. محمدهادی

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2106 ديدگاه)

      ?????

      موافقم 1
      مخالفم 3
    2. فرامرز

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      من از طراحی این بدم میومد تا اینکه دیروز تو شهر یدونه سفیدش جلوم در اومد. من فقط از پشت دیدم ولی طراحی عقبش خیلی خوب بود و خیلی بزرگتر از سری دو کوپه به نظرم اومد

      موافقم 3
      مخالفم 1
  5. مهراد

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    سقف و ستون و اتاق تکون نخورده ????

    موافقم 9
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا