بی ام و

ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر زیر تیغ جراحی زیبایی

خودرویی که در تصاویر می‌بینید ب‌ام‌و سری ۲ اکتیو تورر و فرم ۲۲۵xe PHEV بوده که در خلال فرایند فیس لیفت شکار عکاسان صنعتی شده است. انتظار می‌رود تکنولوژی و استایل این خودرو ارتقا یابد.


همان‌گونه که می‌بینید پوشش‌های استتاری روی چراغ‌ها و سپر جلو و عقب بکار رفته و همین امر به ما اجازه می‌دهد تغییر در چراغ‌های جلو و چشمان فرشته‌ی گیراتری را به همراه جلوپنجره‌ی بازطراحی شده ببینیم.


احتمال بازنگری در طراحی سپرهای جلو و عقب نیز وجود دارد اما به دلیل پوشش‌های بکار رفته نمی‌توان جزئیات قطعی را تشخیص داد.


اما احتمال تغییر گرافیک چراغ‌های عقب وجود دارد و شاید این چراغ‌ها را در نسخه‌ی نهایی تولیدی نبینیم. از دیگر تغییرات احتمالی می‌توان سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive به‌روز شده را نام برد. همچنین مواد جدید در داخل کابین و رنگ‌های جدید کابینه نیز در دسترس خواهند بود.


تا این لحظه نمی‌دانیم که ب‌ام‌و تغییراتی در قوای محرکه‌ی ۲۲۵xe انجام داده یا خیر. قدرت پیشرانه در مدل کنونی ۲۲۱ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در ۶.۷ ثانیه ثبت می‌شود. برد خودرو در حالت تمام الکتریکی برابر با ۴۰ کیلومتر است.


انتظار می‌رود ب‌ام‌و سری ۲ اکتیو تورر امسال معرفی شود. این خودرو سایه‌ی رقبایی چون مرسدس بنز B کلاس را روی سر خود احساس می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ghost

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (168 ديدگاه)

    زیادی کوچیکه اصلا بهش نمیاد BMW باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mojtabaaston

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    جلوش جذابیت آنچنانی نداره و بیشتر شبیه ماشین های بی کیفیت چینی شده که با قیمت نجومی قالب ملت ایران میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا