بی ام و

تصاویر جاسوسی ب‌ام‌و X2 فیس لیفت 2021

ب‌ام‌و X2 خودروی جدیدی است که به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده و با استایل اسپورت خود به دنبال جذب مشتریان جوان‌تر به این برند بوده است. ب‌ام‌و به منظور حفظ حالت رقابتی این خودرو در چنین کلاس فشرده‌ای آماده‌ی فیس لیفت کردن X2 می‌شود.

ما اولین بار در ماه دسامبر X2 فیس لیفت را دیدیم زمانی که یک پروتوتایپ از این خودرو در پشت کامیون سوار شده بود و از آن زمان تاکنون تصاویری از این خودرو منتشر نشده است. البته به تازگی تصاویر یک نسخه پیش‌تولیدی دیگر از این خودرو در نزدیکی نوربرگ رینگ دیده شده است. از آنجایی که مدت زیادی از معرفی X2 نمی‌گذرد بنابراین تغییرات این خودرو بسیار ملایم خواهند بود.

به نظر می‌رسد جلوپنجره خودرو کمی پهن‌تر از مدل کنونی بوده و برخی تغییرات هم در سپر رخ خواهند داد. همچنین چراغ‌های جلوی بازنگری شده نیز طراحی ب‌ام‌و سری ۵ فیس لیفت را نشان می‌دهند. ب‌ام‌و همچنین برچسب‌های مه شکن مدل فعلی X2 را به بخش جلو چسبانده که در مدل فیس لیفت حذف خواهند شد.

البته در بخش عقب تغییر خاصی دیده نمی‌شود اما شاید در ماه‌های آینده شاهد توسعه بیشتر X2 فیس لیفت باشیم. ما فعلاً تصاویری از کابین دریافت نکرده‌ایم اما انتظار دگرگونی کاملی را نیز نداریم. احتمالاً بهبودهای نرم‌افزاری و استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در کابین رخ خواهد داد.

زیر کاپوت ب‌ام‌و X2 پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو قرار داشته و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. مدل ۲۸i قدرت ۲۲۸ اسبی دارد درحالی‌که خروجی مدل قوی‌تر M35i به ۳۰۲ اسب بخار می‌رسد. انتظار می‌رود همین پیشرانه‌ها در نسخه فیس لیفت دیده شوند.

ب‌ام‌و همچنین چند ماه پیش نسخه پلاگین هیبریدی X2 xDrive25e را معرفی کرد که دارای پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی بوده و قدرت کل ۲۱۷ اسبی دارد. این خودروساز فعلاً به زمان معرفی X2 به‌روز اشاره نکرده اما انتظار داریم این خودرو تا پایان سال جاری میلادی معرفی شده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اصلا X2 رو دوست ندارم.درسته که عملکرد کاملا در سطح رقبا داره و حس رانندگی اسپرت بیشتری هم نسبت به اونا داره اما طراحی جلوش رو دوست ندارم.
    اگه من باشم X1 رو ول نمیکنم که X2 رو بخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Kf

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (102 ديدگاه)

      تازه قیمتش هم خیلی خیلی از x1 بیش تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (12 ديدگاه)

        چرا اینقدر زشته اخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. net

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    اگر خط سفید اطراف شیشه دربها داشت زیباتر میشد.رینگ خاکستری تیتانیوم خوبه اگر ۱۰ پره باز بود و وسطش خالی نبود قشنگتر میشد الان رینگش شبیه ۵ پره هست.لوله اگزوز دایره ای خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. O

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    عقبش رسما فاجعست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. car lover

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (688 ديدگاه)

    ازین رو به اون رو شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Omid622

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بدترین طراحی بی ام و هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. net

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    چرا بالای باک ارم بی ام و هست؟ارم بی ام و بالای باک بد هست و اولین ماشینی هست که این کار کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا