بی ام و

ارتقای قابل‌توجه ب‌ام‌و M760Li توسط جی پاور

تنها با پرداخت ۲۰۸۰ یورو در آلمان، جی پاور می‌تواند ب‌ام‌و M760Li را از نظر شتاب گیری در حد یک سوپرکار سال‌های اخیر ارتقا دهد.


با پرداخت این مبلغ به نرم‌افزار پرفورمنس V1 نیز دست می‌یابید که باعث می‌شود قدرت پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ب‌ام‌و از ۶۱۰ به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور نیز از ۸۰۰ به ۹۰۰ نیوتون متر ارتقا یابد.


جی پاور می‌گوید سدان پرچم‌دار باواریایی ها با این بهبود خروجی می‌تواند تنها در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به ‌تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد؛ و با پرداخت ۴۷۱ یوروی دیگر آن‌ها می‌توانند محدودکننده‌ی سرعت M760Li را حذف کرده و سرعت خودرو را به ۳۱۰ کیلومتر در ساعت برسانند.


در مقام مقایسه باید گفت نسخه‌ی کارخانه‌ای ب‌ام‌و M760Li شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی (محدود شده) دارد.

این تیونر ادعا می‌کند افزایش قدرت پیشرانه تأثیر منفی روی قابلیت اطمینان آن نداشته چراکه نرم‌افزار بهینه‌شده‌ی پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربو با تمامی استانداردها همخوانی داشته و حفاظت کاملی از این قلب آهنین به عمل می‌آورد.


جدای از ارتقای پیشرانه، جی پاور همچنین رینگ‌های فورج کاری را هم زیر خودرو نصب کرده است. این رینگ‌ها هوریکان RR نام داشته و ۲۱ اینچی هستند.


با تمامی تغییرات صورت گرفته توسط جی پاور، ب‌ام‌و M760Li از یک کشتی لوکس جاده‌ای به موشک زمین به زمین اسپورت تبدیل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (890 ديدگاه)

    خدایا موتور 12 سیلندر رو حفظ بفرما?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان مشخصات رو اشتباه نزدی؟ نسخه عادیm760 شتاب 3/7 داره.یعنی حتی شرکت این عدد رو معرفی کرده وبارها هم این شتاب به دست اومده.ودر مورد حداکثر سرعت هم که نسخه عادی توسط چند مجله به سرعت330 کیلومتررسیده.اما محدودیت سرعت بحثش جداست.

    پدال جان مطلب سریع ترین خودروهای سال کار اند درایو و نذاشتی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا