بی ام وفرارینیسان

درگ نیسان GT-R با ب‌ام‌و M8 و فراری GTC4 Lusso

نیسان GT-R به‌عنوان کوپه‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند با سوپراسپرت‌ها سرشاخ شود. این ادعای کاملاً درستی است که می‌توان آن‌را با مقایسهٔ اعداد پرفورمنس کنونی GT-R با سوپراسپرت‌های سال ۲۰۰۹ درک کرد. البته این سوپراسپرت ژاپنی طی عمر یک دهه‌ای خود به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده و حالا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

اما این سوپراسپرت سالخوردهٔ ژاپنی در مقایسه با رقبای مدرنی مثل ب‌ام‌و M8 کامپتیشن و فراری GTC4 Lusso چگونه عمل خواهد کرد؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، CarWow گودزیلا را در یک مسابقهٔ درگ در برابر این دو رقیب سرسخت اروپایی قرار داده است تا مشخص شود که آیا GT-R وحشی هنوز هم می‌تواند رقبا را در هم بکوبد یا نه؛ اما پیش از اینکه ویدئوی این درگ را تماشا کنیم، بهتر است ابتدا مروری داشته باشیم بر اعداد و ارقام روی کاغذ.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن به یک موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. زیر کاپوت کشیدهٔ فراری GTC4 اما یک نیروگاه ۶.۳ لیتری V12 تنفس طبیعی با که ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۷ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است. از سوی دیگر، GT-R حاضر در این درگ یک نمونهٔ معمولی نیست زیرا مالک آن اقدام به تقویت خودرو کرده و خروجی پیشرانهٔ آن‌را به ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. همچنین باید توجه داشت که GT-R سبک‌ترین خودروی این جمع هم هست.

با توجه به این اعداد، فکر می‌کنید این GT-R تیون شده آیا شانسی در برابر M8 و GTC4 خواهد داشت؟ برای دریافتن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. Alireza

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (631 ديدگاه)

    تا اونجایی ک من دیدم تو این درگ gtr تیون شده بود و ۶۳۰ تا قدرت داشت،
    اینجا زدین ۵۶۵

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      درسته اما پایین تر پدال گفته که این GTR مدل تیون شده است و صاحب آن قدرتش رو تا 630 اسب بخار افزایش داده.پاین مشخصات M8 رو بخون.

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. STORM

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام و عرض ادب
        اینکه میگن نمیشه به همه ی مجلات همیشه اعتماد کرد دقیقا همینه
        نمیگم m8 ماشین بدی هست ولی خداییش ادم باید انصاف داشته باشه
        نیسان gtr تایم 11.6?????????? داری شوخی میکنی اونم تیون شده؟
        اقا اصلا لازم نیست بری اولین نسخه و قدیمی ترین نسخه ی gtr رو بیاری که تیون شده باشه بعد بیاد تایم 11.6 رو ثبت کنه تو برو همون مدل استوک 2019 رو بیار که تایم 11 ثانیه رو ثبت کرده تازه همون مدل استوک gtr و ورژن نیسمو تایم های زیر 11 ثانیه رو هم ثبت کردن اونوقت طرف رفته از قدیمی ترین مدل های gtr رو اورده تازه تیون کرده بعد اومده تایم 11.6 رو ثبت کرده خداییش با عقل جور در میاد؟
        بعد تازه تو کامنت ها شما نگاه کن همه ی طرفدارای بی ام و خودشونو زدن به اون راه هیچ کس از تایم هایی که ثبت شده حرف نمیزنه
        چرا هیچ کس نمیاد بگه که چرا باید نیسان gtr اونم تیون شده تایم 11.6 رو ثبت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بعدشم این مدل فراری لانچ فوق العاده ای داره که نمیدونم چرا اینجا باید اینقد بد لانچ کنه
        این ویدیو صددرصد جنبه ی تبلیغاتی داشت خواهشا طرفدارای بی ام و ناراحت نشن ولی خدایی ادن باید انصاف داشته باشه
        همه میدونن که که نیسان gtr استوک بدترین تایمی که ثبت میکنه 11.1 هست اونقت اینجا 11.6 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم تیون شده؟
        یا علی مدد

        موافقم 2
        مخالفم 3
    2. GERMANY

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      با این که همه ی ماشین ها زیبا هستن
      ولی فراری و بیمر رو بیشتر دوستشون دارم.
      هرچند خدایی همشون واقعا زیبا هستن…..

      موافقم 4
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    یک درگ بین سه عشق
    M۸ کامپتیشن عملکردی در حد یک سوپر اسپرت داره
    دلیل نساختن یک سوپر اسپرت توسط BMW رو متوجه میشم
    این فراری هم برای درگ ساخته نشده ؛ فقط اومد بگه صدای اگزوز یعنی چی
    GT_R افسانه ای هم هنوزم که هنوزه یک پایِ ثابت درگ هست
    امان از اون روزی که نسل جدید گودزیلا معرفی بشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. امیرحسین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (83 ديدگاه)

    درگ ریس بیشتر جنبه فان داره
    برای مقایسه درست حسابی اخرین چیزی که مهمه درگ ریسه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Moein

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (44 ديدگاه)

    درگ هایی که carwow میزاره اغلب قابل اعتمادن و خیلیم جذابن.
    ولی چون مت واتسون (همین مرده) با بی ام و قرارداد داره و ماشیناشو چک میکنه، اغلب از بی ام و تعریف میکنه و حتی وقتی تو یه درگ شکست میخوره باز توجیه میکنه. این مسابقه هم فقط برای بهتر کردن وجهه ی m8 انجام شده.

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. Km

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      … وجهه ام 8 بد نیست که کسی بخواد خوبش کنه ، در خوب بودن دو خودروی دیگه هم شکی نیست ، هر ماشینی هم تو درگ پیروز بشه یا برنده بشه هم دلیلی نمیشه که شکست خورده و بدرد نمیخوره یا خیلی خفنه و فقط اون ماشین عالیه

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (44 ديدگاه)

        کسی نگفته وجهه ش بده
        نمیخوام الکی بعضیارو هوا ورداره که بگن وای ام۸ سوپر کاره. چون نیست و این درگ جنبه فان داره همین.
        کمی هم راجب این چنل یاد گرفتی

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Hamidreza

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2443 ديدگاه)

          با معین موافقم
          M8 سوپر کار نیس خدایی!

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          بله M8 به هیچ وجه سوپر اسپرت نیست. حتی کوپه اسپرت هم نیست. بلکه رقیب S63 کوپه و استون مارتین سوپر لگرا و بنتلی کنتیننتال GT و لکسوس LC500 بحساب میاد ویعنی یه GT
          اما خوب در عوض حتی M850 هم پرفومنس خیلی خوبی داره که درپیست از بیشتر رقبای خیلی قوی ترش سریع تر بود.
          حالا M8کامپتیشن دیگه بماند.درسته که به هیچ وجه سوپر اسپرت نیست اما در چند پیست که توسط مجلات معتری مثل AUTO BILD و SPORT AUTO تونسته از لامبورگینی اونتادور SV و اونتادور S و آئودی R8 پرفومنس و پورشه 911 توربو S( نسل 991) مکلارن 570 و مکلارن 600 و جگوار پروجکت8 و چندین خودروی دیگه سریع تر باشه که نشون میده عملکردی واقعا خیره کننده داره.
          زمان گیری تک تک این خودروهارو در کانال این مجلات میتونید تماشا کنید.

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. Km

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (47 ديدگاه)

          کسی هم نگفته سوپر کاره ، شما کامنتتو ببینی بیشتر جنبه کوبیدن ام 8 و داره ، در صورتی که طبق بیشتر بررسی ها عملکرد ام 8 چیزی از خوبای کلاس خودش کم نداره بلکه در بعضی موارد تاپ کلاس خودشه ،در کل عملکرد ام 8 ثابت شدست نیازی به تعریف نداره ، رقیباش هم خیلی قابل احترامن اختلافها ناچیزه و بحث سلیقه اس

          موافقم 2
          مخالفم 0
        4. parvaz

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (395 ديدگاه)

          یه ماشینی رو دوست نداری بی خودی چرا میکوبیش؟؟ یه دنیا دارن از عملکرد خیزه کننده M8 و M5 حرف میزنن چون تو واقعیت ثابت کرده و خیلی از سوپرکارهارو شکست داده، شما میگی با یه درگ یه ماشین رو نمیسنجن بله ولی اینا تویوتا کمری نیستن، ماشین های اسپرت چندصد هزار دلاری هستن که با درگ و زمان پیست و صدای انجین و زبان طراحیشون میسنجنشون

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      (مت واتسون با BMW قرار داد بسته چون ماشین هاشو چک میکنه!!!!!!
      مت واتسون یا CARWOW معمولا اولین کسی و اولین مجله ای هستش که هرماشینی ( هرماشینی) که معرفی میشه رو تست میکنه.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (44 ديدگاه)

        ببین پسر خوب به این لپ تایم هایی که تو سرچ یوتوبت میاد اعتماد نکن. بی ام و ام۸ هیچوقت تو نوربرگ رینگ تایم رسمی نداده ولی تو بهترین حالت براش ۷:۲۹ ثبت شده که معادل کامارو zl1 هستش. واقعا خجالت نمیکشی که داری با لامبورگینی آونتادور sv مقایسه ش میکنی؟ ( که تایمش ۶:۵۹ بود) والا زشته آدم اینقد ساده باشه. بله مت واتسون همه ماشینارو ریویو میکنه ولی با کمپانی هاشون قرارداد نداره.
        که صد البته حقم داره تبلیغشو بکنه. و مشخصه به هدفی که داشته رسیده که تو میای ام۸ رو میاری بالاسر مکلارن.
        ام۸ سریع تر از مک لارن ۶۰۰ ال تی عه. آره تو راس میگی

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          چطور میشه وقتی پدال زمان گیری های:::
          لامبورگینی هوراکان EVO
          فراری 488 پیستا
          پورشه 911 GT2
          لامبورگینی اوروس
          لامبورگینی هوراکان پرفومانته
          پورشه 911GT3
          ووو….
          وقتی پدال زمان این خودروهارو در پیست میزاره امثال شما به به و چه چه میکنید. خوب زمان گیری M8 رو دقیقا همون مجله و همون راننده انجام داده.
          بعدشم زمان گیری یوتیوب!!!! عجب
          مجلاتی مثل : کار انددرایو/ موتورترند / AUTO BILD یا AUTO CAR یا SPORT AUTO و چندین مجله معتبر دیگه در یوتیوب هم کانال دارن و فیلم زمان گیری های پیست و تست های خودرو که انجام میدن رو تو کانال خودشون قرار میدن. اصلا آدم نمیدونه چی جواب بده.. این زمان گیری ها مال رقابت های خودروهای پرفومنس سال هستش که هرمجله ای سالی یکبار و گاهی دوبار این رقابت هارو انجام میدن.
          خیلی راحت بگو سختمه M8 این زمان رو ثبت کرده.
          هرچقدر تلاش کنی انکار کنی نمیشه چون با انکارت تمام رکورد های خودروهای مورد علاقه ات که این مجلات انجام دادن رو زیر سوال بردی.

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (44 ديدگاه)

        ببین پسر خوب به این لپ تایم هایی که تو سرچ یوتوبت میاد اعتماد نکن. بی ام و ام۸ هیچوقت تو نوربرگ رینگ تایم رسمی نداده ولی تو بهترین حالت براش ۷:۲۹ ثبت شده که معادل کامارو zl1 هستش.واقعا خجالت نمیکشی که داری با لامبورگینی آونتادور sv مقایسه ش میکنی؟ ( که تایمش ۶:۵۹ بود) والا زشته آدم اینقد ساده باشه. بله مت واتسون همه ماشینارو ریویو میکنه ولی با کمپانی هاشون قرارداد نداره.
        که صد البته حقم داره تبلیغشو بکنه. و مشخصه به هدفی که داشته رسیده که تو میای ام۸ رو میاری بالاسر مکلارن.
        ام۸ سریع تر از مک لارن ۶۰۰ ال تی عه. آره تو راس میگی

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Moein

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (44 ديدگاه)

          به کسی که تو کل این کامنتا یه نظر منفی و حتی خنثی راجب ام۸ رو تحمل نکرده نمیشه چیزی گفت جز متعصب. منم هرچی بگم تو به اطلاعات گلچینت برمیگردونی. پیاممو یه بار دیگه بخون و بهم جواب بده. داستان ننویس برای من

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. GERMANY

          ۱۷ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (66 ديدگاه)

          سر و صدا نکن میگم پورشه بیادا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Mehdi Pasha

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ام ۸ در حالت استاندارد موتورش به این صورت قدرت و شتابی نداره،خب تنفس طبیعی نداره با توربو همچین قدرت و شتابی داره و اینکه شما فکر‌کنید فراری و جی تی آر به توربو مجهز بشن چه بشوند…فراری lusso یک خوردوی تو کلاس پورشه پانامورا…..از ساخت نیسان جی تی ار ۱۳ سال میگذره و زمانی که معرفی شد، معروف بود به قول کُش..با قیمت هفتاد هزار یورو یک لامبورگینی دویست هزار دلاری رو مغلوب میکرد..باید نسل جدیدش بیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. OMID

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      نیسان هم توئین توربو هست

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. GERMANY

      ۱۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (66 ديدگاه)

      پانامرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ارش

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    وااای عملکرد بی ام و بی نظیییر بود فراری و نیسان جی تی آر محو شدن چقدر سریعه . ولی با این حساب انتخاب من فراری هست .

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. Hadi

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    بیمر با وجود قدرت کمتر ولی با لانچ بهتر و وزن کمتر تونست فراری رو شکست بده
    ولی با اینکه بیمر برد ولی من بازم فراری رو انتخاب میکنم فقط به خاطر اون موتور v12 تنفس طبیعی با اون صدای زیبا و گوش نوازش…

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      البته M8 کامپتیشن بیشترین وزن رو اینجا داره که حدود 2 تن هستش.که وزنش بیشتر از فراری GTC4 و نیسان GTR هستش!!!

      (اینو شما اشتباه نوشته بودید.شاید هم واقعا فکرکردید که فراری از M8 سنگین تره که در حقیقت برعکسه چون M8 حدود 200 کیلو سنگین تر از فراری GTC4 هستش.)

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. GERMANY

      ۱۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (66 ديدگاه)

      فراری و لامبو به خاطر همین صداشونه که کلی ادم عاشقشونه بیمر و پورش بیشتر صدای جاروبرقی میدن تا ماشین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. احمدرضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    فراریش انگار سرحال نبود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. شاهین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    دیگه درگی که توش راننده با دنده 6 شروع میکنه چه انتظاری میشه داشت؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. MAHDI

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    درگ قبلی CARWOW که M8 با رقبای دیگه بین:: تسلا X P100D و ب ام و M8 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63S و پورشه 911 کرراS و آئودی R8 V10 برگزار شد که در رقابت درگ آئودی R8 در جایگاه اول قرار گرفت و M8 در جایگاه دوم.
    اما در درگ رولینگ M8 در جایگاه اول قرار گرفت.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      اینجا هم رولینگ رو gtr برد

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        داتسون جان!!!!!
        داری از درگ دیگه حرف میزنی یا واقعا داری شوخی میکنی!؟؟؟؟؟؟ کی GTR درگ رولینگ رو برد که ما ندیدیم؟؟؟
        من درگ رو دارم ده بار دیدمش و خوده مت واتسون داره میگه پیروز درگ و درگ رولینگ رو بعد شما میگی GTR برد?

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (3480 ديدگاه)

          جلو افتاد که به محض اینکه gtr جلو افتاد این یارو ترمز کرد و بیمر رو برنده اعلام کرد چیزی که من برداشت کردم شاید هم من اشتباه میکنم

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        نه داتسون جان.منم وقتی فیلم رو بادقت دیدم حدس زدم اون لحظه رو میگی که بعد ترمز زدن پایان درگ رولینگ تصویر رو نشون داد که نیسان GTR جلو بود.
        اونجا M8 با فاصله جلو بود و بعد از اتمام رقابت دیگه ترمز زدن اما راننده GTR با شدت کمتری ترمز گرفت که مسیر بیشتری رد و طی کرد.این درگ ها در پایان اشاره میکنه که کدوم ماشین درگ رو برد. کدوم درگ رولینگ و کدوم تست ترمز. که در خوده مجله CARWOW هم مطلبش موجوده.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  11. datsun

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    این چند سال که gtr r35 تولید شد تقریبا پایی ثابت اکثر درگ ها بود حالا چه برد چه باخت ولی تو بیشتر درگها یه gtr حضور داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. amin

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (12 ديدگاه)

      چه برد چه باخت یعنی چی؟؟؟ نیسان با کمتر از نصف قیمت بیمر و یک چهارم فراری و بسیار قدیمی تر از هردو داره رقابت میکنه…. تو دنیا ماشینی به این ارزونی و این کارایی وجود نداره هنوز… هزینه هاشم مطمئن باش خیلی خیلی کمتر از اون دوتاست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    اینجا بحث پرفورمنس مطرح نیست چون قطعا هر خودرویی که برنده بشه نمیتونه نظر مخالفانشو تغییر بده . به شخصه انتخابم lusso هستش چه برنده بشه چه بازنده .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Nissan...japan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    بابا این جی تی ار حداقلش مال سال ۲۰۱۰ هستش از سال ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ ببعد حداقل دو بار فیس لیفت شده این طراحی مال اولین چهره r35 هستش خب شما که زحمتشو میکشید چرا gtr ده سال پیشو اوردین؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. رامتین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    بی ام و باید M1 را دوباره به عنوان یک سوپر اسپرت احیا کنه. یا مثلا با پسوند M9. همین موتور V8 را با دو موتور الکتریکی همراه کنه میتونه تا مرز 1000 اسب هم برسه و جولان بده…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. ارشیا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    لطفا درباره ب ام و ام۸ تو پیست حرف نزنید با اون کاری که تو پیست تاپ گیر کرد از ال سی ۵۰۰ هم کند تر بود اخرین‌ ماشین پیست شد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      چی میگی دوست عزیز.اگه از TOP GEAR میگی چرا نمیگی خوده مجله میگه میتونه در شرایط عادی 10 ثانیه سریع تر باشه.
      بعدشم یه جوری میگی انگار تو برنامه کودک با M8 زمان گیری کردن.
      مجله SPORT AUTO و مجله AUTO BILD یکی از مهمترین مجلات خودرویی دنیا هستن که تمام خودروهای پرفومنس دنیارو توسط راننده حرفه ای باهاش زمان گیری میکنن.از حرفات مشخصه یه چیزی دیدی یا شنیدی و شناختی نداری از رقابت ها و مطالب حتی از TOP GEAR که حداقل مطلب خودش رو میخوندی!!!!

      مجله AUTO BILD sport cars پیست زاکسنرینگ
      لامبورگینی اونتادور SVJ زمان // 1:29.18
      ب ام و M8 کامپتیشن زمان // 1:31.77
      لامبورگینی اونتادور SV زمان // 1:31.79
      پورشه 911 توربوS (مدل 991) // 1:32.30
      آئودی R8 V10 پرفومنس زمان// 1:32.77
      ************************************
      مجله SPORT AUTO پیست هوکنهایم GP
      ب ام و M8 کامپتیشن زمان// 1:53.10
      آئودی R8 V10 پرفومنس // 1:53.30
      پورشه 911 GT3 ثبت زمان// 1:53.90
      استون مارتین سوپر لگرا زمان// 1:54.60
      پورشه 718 GT4 جدید زمان// 1:55.00
      پورشه تایکان توربواس زمان// 1:55.60
      ***********************************
      این مجلات همونایی هستن که پدال همیشه زمان گیری هایی زیادی ازشون میزاره و معروف ترین مجلات دنیا هستن که مهم ترین کارشون زمان گیری در پیست هوکنهایم و زاکسنرینگ و نوربرینگ هستش. حالا پیشنهاد میکنم شما ازشون شکایت کن و بگو بیجا کردید که با ب ام و M8 که 2 تن وزن داره و یه ماشین سوپر اسپرت هم نیست این زمان هارو ثبت کردید.فقط به این دلیل که شما ازش بدت میاد.
      درضمن جلوی زمان M8 در تاپ گیر رو تماشا کن که چه علامتی گذاشتن. این جمله عین کلمه کریس هریس هستش( ما تخمین میزنیم که M8 میتونه حداقل 10 ثانیه سریع تر باشه در شرایط عادی)

      حرف آخر یعنی از دید شما M8 کامپتیشن در پیست TOP GEAR از ب ام و سری 1 دو نسل قبل هم کندتره؟؟؟؟ عجب!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ارشیا

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1749 ديدگاه)

        مگه من گفتم از ام ۸ بدم میاد؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. مهدی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    فراری ۴۰ کیلو سنگینتره و گشتاور خیلی کمتری هم داره. اعداد و ارقام اعلامی بی ام و هم تو مسیر مستقیم بهتره. نتیجه قابل پیشبینی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      آقا مهدی وزن فراری GTC LUSSO مگه چقدره!؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      چون من چه در سایت پدال و چه در سایت های خارجی دیدم که وزن فراری GTC4 LUSSO نسخه 8 سیلندر و 12 سیلندر بین 1740 تا 1850 کیلو هستش اما M8 وزنی معادل 1960 کیلوگرم داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        والا احتمالا اونی که دیدین وزن کانورتیبل بوده. واسه m8 زدن 1885 وواسه فراری زدن 1920 جدا از این بی ام و گشتاور خیلی بیشتزی داره و گشتاور هم تاثیر گذارترین کمیت هست تو مشخصات موتور برای بحث شتابگیری حالا هرچی دور موتور بیشتر میشه نقش گشتاور کمتر و و نقش اسب بخار بیشتر میشه دقیقا چیزی که تو تحلیل نمودار گشتاور و اسب بخار هر موتوری هم مشخصه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          نه M8 کامپتیشن تو درگ های CARWOW هم وزنش رو زده 1960 کیلوگرم و همینطور در مجلات. نسخه کانورتیبل M8. وزنش بالای 2 تن هستش. خودتون میتونید درگ های قبلی M8 یا مطالب قبلی این ماشین رو در پدال سرچ کنید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. KF

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (6 ديدگاه)

          بهتر از گشتاور سیستم لانچ هستش
          موتور M5 با M8 یکیه اما درگ یه چیز دیگه رو میگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. OMID

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        M8
        1885 کیلو هست
        مدل کانورتیبل 2تن هست تقریباً

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAHDI

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          تو خوده درگ CARWOW وزن M8 کوپه رو زده 1960 کیلوگرم!!!!
          درگ M8 و پورشه 911 کررا S و مرسدس GT63 و تسلا X P100D و آئودی R8 پرفومنس که CARWOW انجام داده رو تماشا کنید. قبل شروع درگ وزن M8 رو زده 1960 کیلوگرم. وزن نسخه کانورتیبل بالای 2 تن هستن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. OMID

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        درگ که سند نیست
        شما سرچ کن وزن m8 برات میاد
        ۱۸۸۵
        کسایی که درگو ساختن ممکنه اشتباه کنن
        ولی همه سایتا یه اشتباه مشابه رو نمیکنن که

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. car fan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کاری به این درگا ندارم ولی اون نیسان gtr انصافا یه چیز دیگست ! کلا ی دنیای جداس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. sevlan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    چحوری هس که تایم نیسان GTR تو ۴۰۰متر 11/1و فوق فوقش ۱۱/۲هست (مستنداتش تمام درگ های بزرگ موتور ترند )اونم نسخه استاندارد ، ولی این نسخه که ۷۰تاهم بیشتر اسب داره ، تایم ۱۱/۶رو زد ؟!مسخره نیس؟!من منکر توانایی های M8نیستم ، ولی ببینید ، کو لانچ وحشتاک فراری ؟!گرن لوسو تو ۲/۹ثانیه ،صدتا رو تخته میکنه ، ولی اینجا فقط دو ثانیه طول کشید بِکنه از زمین ، اونم این مدل فراری ، واسه درک بهتر درگ های فراری F12و لامبو آونتادور رو ببینید!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. KF

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چرا بعضیا نمیخوان قبول کنن که M8 از رقبای خودش که بهتره هیچ در بعضی از کلاس های دیگه هم سریع تره فقط لازمه M8 یک اسپویلر فعال داشته باشه تا زمانش رو ببینید با این که هنوز هم زمانش واقعاً حیرت انگیزه
    امید وارم M8CS حداقل اسپویلر داشته باشه اما بعید میدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارشیا

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      چون نیس
      البته نظرات متفاوته ولی ام۸ از دی بی ۱۱ یا بنتلی
      کانتیننتال بهتر نیس
      اصلا بهتر نیس

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        ایشون داره در مورد عملکرد صحبت میکنه. یعنی شتاب و عملکرد در پیست. نگفته که M8 بهترین GT دنیاست. داره میگه عملکردش بهتر از رقباست. که درست هم میگه. M8 که هیچ حتی M850 هم در پیست سریع تر از کنتیننتال GT و استون مارتین و مرسدس S63 کوپه هستش. چه برسه به M8 کامپتیشن!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. KF

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شما قیمت رو مد نظر قرار بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Saeed

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    وقتی میگین گودزیلا سریع یاد آهنگ جدید امینم میوفتم که رکورد گینس رو دوباره زد(رکورد قبلی مال آهنگ Rap Godبود)
    آلبوم جدید بیر مک‌کری (خواننده معروف آمریکایی که آهنگ هایی واسه سریال معروف والکینگ دد خونده) به نام گودزیلا هم خیلی قشنگه حتما گوش کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. hamid

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    بعضیا چقد بهشون فشار اومده!
    یه ماشین تیون شده با وزن کمتر نتونست از پس یه ماشین کارخونه ای بربیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا