بی ام وکادیلاک

دوئل ب‌ام‌و سری 7 و کادیلاک CT6

دوئل باقیمانده از مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، سومین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ لوکس

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز S کلاس و مازراتی کواتروپورته

مجموع آراء: ۱۷۷۹

آراء مرسدس بنز S کلاس: ۱۳۳۶

آراء مازراتی کواتروپورته: ۴۴۳

پیروز دوئل: مرسدس بنز S کلاس با کسب ۷۵ درصد از کل آراء

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

آئودی A8

مرسدس بنز S کلاس

مازراتی کواتروپورته

مرسدس بنز S کلاس

ب‌ام‌و سری ۷

کادیلاک CT6

؟

 

ب‌ام‌و سری ۷

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵

نسل کنونی: ششم

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۹,۲۷۶ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۲۷۱ دستگاه

 

کادیلاک CT6

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: اُمگا جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۰,۵۴۲ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۹,۶۶۸ دستگاه

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک CT6

ب‌ام‌و ۷۴۰i

پیشرانه ۳ لیتری V6 ۳ لیتری I6
تنفس توئین توربو توربوشارژ
قدرت ۴۱۰ اسب بخار ۳۲۵ اسب بخار
گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۰ ثانیه ۵.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۴ ثانیه ۱۳.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی ۱۵۹ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۷۴ لیتر ۷۸ لیتر
وزن ۱۸۶۰ کیلوگرم ۱۷۲۵ کیلوگرم
طول ۵.۱۸ متر ۵.۱۰ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۱۱ متر ۳.۰۷ متر
حجم صندوق بار ۴۳۵ لیتر ۵۱۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۵۱,۴۹۰ دلار ۸۴,۰۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۶۶,۱۹۰ دلار ۸۴,۰۹۵ دلار

 

*مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به مدل ۲۰۱۸ و نسخۀ پیش از فیس‌لیفت است

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10226163]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (392 ديدگاه)

    کابین کادیلاک اصلا حس لوکس بودن رو نداره ویجوری توذوق میزنه باز لینکلن بهتره برای رقابت با المانهای گردن کلفت هرچند قیمت کمتر وقدرت بیشتر مزیته ولی راحتی حس لوکس داشتن اولویت اوله تواین کلاس وبی ام بهتره

    موافقم 2
    مخالفم 6
    1. محمد

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      “مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به نسخۀ پیش از فیس‌لیفت مدل 2018 است”
      خب وقتی جفتون فیس لیفت شدن چرا مشخصات بعد فیس لیفت رو نگذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. امیر دهقان

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (688 ديدگاه)

        چون مشخصات کامل و قیمت نسخه فیس‌لیف شده هیچکدوم هنوز منتشر نشده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارش

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (93 ديدگاه)

          اتفاقا مشخصات بی ام و منتشر شده ۳۹۵ اسب بخار برای موتور ۶ سیلندر و ۵۳۰ اسب بخار برای موتور ۸ سیلندر

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. محمد

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      کادیلاک فیس لیفت موتورش شده:
      ۴.۲ لیتری
      با قدرت : ۵۵۰ اسب بخار
      با گشتاور : ۶۲۷ نیوتن متر
      .
      ب ام و فیس لیفت موتورش شده:
      ۴.۴ لیتری
      با قدرت : ۵۳۰ اسب بخار
      با گشتاور : ۷۵۰ نیوتن متر
      .
      که شتابش رسیده به ۳.۹ ثانیه
      شتاب کادیلاک رو من پیدا نکردم
      .
      و با توجه به اینکه ب ام و سبکتره، عملکرد فنی کادیلاک با توجه به وزن بیشتر و گشتاور کمتر بعیده بالاتر از این باشه!!!
      .
      ضمنا ب ام و موتور قوی تر ۶.۶ تویین توربو هم داره که در رقابت برابر قرار نمیگیره اینجا
      اینم از مشخصات فنی بروز شده که پدال جان نگذاشت
      که یعنی دست ب ام و علاوه به پرستیژ طراحی، در این مورد هم خالی نیست
      هرچند که کادیلاک فیس لیفت هم قابل توجهه

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Yousef

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (10 ديدگاه)

        گشتاور کادیلاک 850 نیوتن بر متره!

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. حسن

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          فروش بالاتر کادیلاک ct6 واقعیت بازار امریکا رو نشون میده

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Mآsكvيch

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          واقعیت بازار امریکا رو میخوای بدونی؟
          فروش بی ام دبلیو در سال ٢٠١٨ در امریکا: ٣١١٠١۴ دستگاه
          فروش کادیلاک در سال ٢٠١٨ در آمریکا: ١۵٠٣۶١ دستگاه
          اینم واقعیت :))
          اینجا هم جالبه سری ٧ حدود ٣٣ هزار دلار گرون تره اما با این وجود اختلاف فروش فاحشی نداشته با کادیلاک !

          موافقم 2
          مخالفم 1
    3. Reza

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      100% BMW ???

      موافقم 3
      مخالفم 2
    4. یانکی

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      لازمه چندتا نکته بگم.اول یه دوستی نوشته گشتاور ct6 برابر 650 هست در حالی که گشتاورش 850 نیوتن متره.اینجا هم که میبینید وزن کدیلاک بیشتر به خاطر نسخه کوتاه بیمر وگرنه کذیلاک رکورد دار کاهش وزن تو این کلاسه.نکته بعدی عکسهایه داخل کدیلاک مربوط به نسخه پایه قدیمیه.نسخه فول جدید کنسول متفاوت شیفتر متفاوت داره و صندلی عقبهاش تنظیم کامل برقی داره و کنسول بزرگ با ادوات کنترل.داخل بیمر قشنگ نیست ولی مواد توپی کار کردن کدیلاک داشبردش نازه ولی رو دریهاش خیلی سادست.در کل من عاشق کدیلاکم و بس.

      موافقم 1
      مخالفم 2
    5. The notorious B.I.G

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      بی ام و برای مسعول عزیزه و کادیلاک برای آقازاده ی عزیز تر????

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. فرشید

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (58 ديدگاه)

      کادیلاک جنتلمن خودروهاست! باشخصیت ، باکلاس و اصیل

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Amir

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    فیس لیفت سری ۷ چیزی نیست که خیلی دوستش داشته باشم اما هنوزم وقتی جمع بندی کنیم میبینیم در کل بی ام و بهتر از کادیلاکه
    ❤BMW❤

    موافقم 1
    مخالفم 5
  3. Kamy R

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    بی‌ام‌و برندش یه سرو گردن بالاتره و قیمتشم یه سرو گردن بالاتره
    ولی در کل من بیمر رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 5
  4. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    https://wheels.ae/reviews/group-tests/article/279/cadillac-ct6-vs-bmw-7-series-vs-mercedes-benz-s-class
    رقابت بین سری7 ومرسدسs کلاس وکادیلاک ct6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان تنها رقابت بین این خودروهارو فرستادم بین کادیلاکct6 وبی ام و سری7 ومرسدس sکلاس.
    که در این رقابت
    جایگاه اول بی ام و سری7 باامتیاز 9
    جایگاه دوم مرسدس sکلاس با امتیاز 8/5
    جایگاه سوم کادیلاک ct6 باامتیاز 8
    وقتی تایید شدبرای ارسال میتونیدببینید نتایج رو

    موافقم 0
    مخالفم 4
  6. E 36

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (918 ديدگاه)

    به نظرم برای همسان بودن قدرت باید مدل 750 سری 7 لحاظ می شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسین وی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    کاش بی ام و این مدل رو فیس لیفت نمیکرد -____-
    رای من بی ام و
    ولی خوب صدر بی چون و چرای این جدول اس کلاس خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    انتخاب من سری7هستش. بخاطر طراحی لوکس تر وجذاب تر. کابین خیلی لوکس تر وباکیفیت تر. وهمینطور خیلی مدرن تر.وصذالبته حس لذت رانندگی آرامش بخش تر وهمینطور اسپرت تر.
    البته پدال عکس ساده ترین مدل کابین سری7 رو گذاشته!!!

    موافقم 0
    مخالفم 4
  9. me84

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فقط کابین audi a8 رو با این دوتا مقایسه کنید. حتی bmw هم نمیتونه باهاش رقابت کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. آرمین

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (283 ديدگاه)

    نمیشه از هندلینگ عالی، لذت رانندگی بالا، طراحی اسپرت و جوان پسند، کابین زیبا و جذاب، همچنین شتاب و سرعت یکسان با توجه به توربو شارژر بودن و استهلاک کمترش نسبت به تویین توربو و طراحی پخته و آرگونومیک سری 7 به راحتی دست کشید و همچنین اختلاف قیمت 18000 دلاری هم توجیه پذیر و منطقیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  11. Jdm

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (121 ديدگاه)

    Ct6.
    قیافه زیباتر،مشخصات فنی بهتر،پرفورمنس بهتر،قیمت کمتر
    فروش بیشتر(البته به شخصه اینو ملاک قرار نمیدم)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. (Saeed(peugeot

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    با وجود اینکه bmw رو خیلی دوست دارم ولی با توجه به چهره این کادیلاک و مشخصات فنی و قیمت و بقیه چیزا رای من کادیلاکه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Solid Snake

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    بنظر من BMW
    طراحی داخلی کادیلاک بیشتر برا رقابت با ماشینای نیمه لوکسه زیاد حس لوکس بودن رو نداره
    BMW تو این کلاس تریم های مختلفی داره که در نهایت آلپاین هس که با اون موتور حجیم bmw ارائه میشه اما کادیلاک نهایتش به نسخه V میرسه
    BMW به تکامل رسیده و تنها رقیبش تو این سگمنت SClass هست اما کادیلاک تازه داره راه تکامل رو طی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 3
  14. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    https://wheels.ae/reviews/group-tests/article/279/cadillac-ct6-vs-bmw-7-series-vs-mercedes-benz-s-class
    اینم رقابت انجام شده بین کادیلاکCT6 وبی ام و سری7 وهمینطور مرسدس Sکلاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. روزبه

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (58 ديدگاه)

    خیلی دوس دارم بدونم رو چه منطقی آدم باید کادیلاکو ول کنه بچسبه به بیمر ؟ حداقل تو این کلاس رو هر چی دست بزاری کدی بهتر از بیمره خداییش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این دیگه از اون حرفا بود.کادیلاک ct6 خیلی خوبه اما اگه بجای سری7 مدل سری5 هم بودبازم از نظرکیفیت کابین. لذت رانندگی. آرامش کابین وپرفومنس بازم سری5 پیروز رقابت میشد.دوست عزیزتنها ماشینی که توان رقابت شانه به شانه باسری7 روداره مرسدس کلاسS و آئودی A8 هستش که هرکدم از این 3ماشین برتری هایی نسبت به اونیکی دارن.بعدشمامیگی کادیلاک ازهرنظر سرتره!!!!! عجب
      حالا خوبه یکی از معدود رقابت هایی که بین سری7 وکادیلاکCT6 برگزار شده رو فرستادم که کادیلاک آخر شد وسری7 اول

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. علی رضا

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (223 ديدگاه)

        من موندم جسارتا شما چرا عکس مرسدس رو پروفایلتونه ، لطفا همون عکس ارم بی ام و رو بزارید هویتتون مشخص بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. رضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم چرا مردم ایران دست از سر بنز و بی ام و ور نمیدارن و کلا ایرانیها برای انتخاب ماشین خیلی از همدیگه تقلید میکنن مثلا هیوندای سانتافه که هیچ جذابیتی نداره خودشونو مبکشن براش چرا؟ چون چند نفر خریداری کردن تو خوزستان بعدش هر کس میخواست شاسی بلند بخره میگفت سانتافه در صورتی که کیا سورنتو خیلی از سانتافه قشنگتره باز هم میگفتن سانتافه
    ولی من تو این انتخاب کادیلاک رو انتخاب میکنم
    فقط با اسم تنهاش هم که خیلی ابهت داره از اونا سرتره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. محمدرضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    Ct6 ارزش چیزی که ارایه میده نسبت به سریه ۷ خیلی بالا تره البته کلن ماشین های امریکایی خیلی ارزش خرید در براب ر پرداختیشون بالاست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. Elmiraj

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    طراحی این دو که تقریباً همزمان فیس لیفت شدن باعث برتری کامل کادیلاک بر BMW شده ولی در بحث لوکس بودن که در این کلاس بیشتر از هر چیزی اهمیت داره بدون شک BMW دست برتر رو داره ، هر چند این طراحی داشبورد BMW هم در اکثر محصولاتش دیده میشه زیادی تکراری شده…!!!!!
    .
    من به هیچکدام رأی نمی دم ، و تا بازگشت کامل کادیلاک با مدل Escala در سال آینده صبر می کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امیر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    اگه قیمت بیمر اینقد اختلاف نداشت انتخابش میکردم اما با توجه به قیمت و فنی بهتر و فروش بیشتر انتخابم کادیلاکه
    نظز دوستانم محترم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی رضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    برنده واقعی این دوئل کادیلاک البته اگه طرفداران متعصب بی ام و اجازه بدن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      مهم نیست تو اینجا کادیلاک ببره یا ببازه
      مهم اونکه تو دنیای واقعی فروش کادیلاک ct6 بیشتره از این بی ام و

      موافقم 0
      مخالفم 1
  21. Mآsكvيch

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    اگر کسی اونا یه مقاله از یه سایت بیاره که تو اون بین این کادیلاک و المانی ها مقایسه انجام شده باشه و توش همین مدل کادیلاک از سری٧ یا اس کلاس رتبه بالاتری کسب کرده باشه!
    مثل روز روشنه که سری ٧ بهتره!

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. ahmad

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (566 ديدگاه)

      اخه واقعا این بی ام و نازنین با کادیلاک !!! جدا !!!

      موافقم 0
      مخالفم 2
  22. ADAK

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    برای رای دادن
    به خوندن مشخصات نیاز نبود اصلا …
    :-)

    موافقم 0
    مخالفم 2
  23. مانی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    این مدل کادیلاک فعلا بهترین سدان کادیلاک هست که میشه خردید
    ولی‌ اصلا در حد و اندازه رقابت با اس کلاس و سری ۷ نیست
    طراحی داخلیش که جلو ۲ رقیبش مثل شوخیه
    از نظر کیفیت سواری،کیفیت متریال،آسایش و راحتی‌،لوکس بودن،سیستم صوتی و …هم پایین تره برند دو رقیب هم مرغوبتره
    شاید کادیلاک با تولید مدل CT8 بتونه یه رقیب قابل به میدون بفرسته

    موافقم 0
    مخالفم 1
  24. میلاد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودروهای لینکلن از کمپانی فورد و کادیلاک از جنرال موتورز هیچکدام در گروه سدان فوق لوکس نیستند بلکه در گروه سدان لوکس قرار گرفته و با رقیبانی مثل بنز e کلاس و بی ام و سری 5 رقابت میکنند. بی ام و سری هفت در کلاس سوپرلوکس از امکانات رفاهی بیشتر سود می برد ولی کادیلاک با اینکه در یک کلاس پایین تر قرار دارد از نظر قدرت موتور و پارامترهای فنی برتر است.

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا