بی ام و

رندر آلپینا ب‌ام‌و X7، یاقوتِ سبزِ جذاب!

حدود یک ماه پیش مدیر آلپینا مصاحبه‌ای مفصل درباره‌ی پروژه‌های پیش روی این کمپانی داشت و در آن به احتمال تولید نسخه ای ارتقا یافته از ب‌ام‌و X7 نیز اشاره شد. چند هفته‌ی قبل نیز نسخه ای پیش‌تولیدی از این شاسی‌بلند پرفورمنس در نوربرگ رینگ رؤیت گردید.


اما حالا و به مدد برنامه‌ی فتوشاپ شاهد حذف این پوشش استتاری از روی خودرو و انتشار رندرهایی از این خودرو هستیم. تجسم محصولات آلپینا خیلی سخت نیست چراکه این شرکت به خاطر بهینه‌سازی کم ظاهری محصولات ب‌ام‌و شناخته شده است. همان‌گونه که انتظار می‌رود این رندرها بر پایه‌ی تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند پرچم‌دار ب‌ام‌و طراحی شده‌اند و رینگ‌های خاص آلپینا و چهار خروجی اگزوز در آن به چشم می‌خورند.


دست گذاشتن آلپینا روی X7 مشکل عدم تولید نسخه‌ی پرچم‌دار M را حل می‌کند. البته تیون بزرگ‌ترین شاسی‌بلند باواریا توسط این شرکت می‌تواند باعث انتخاب راحت‌تر مشتریان شود چراکه این خودرو به دو صورت XB7 و XD7 تولید خواهد شد که اولی دارای نیروگاه بنزینی و دومی دارای پیشرانه‌ی دیزلی است.


آلپینا XB7 احتمالاً از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بهبود یافته با قدرت حدود ۶۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد. این در حالی است که مدل کنونی X7 M50i خروجی ۵۲۳ اسب بخاری دارد؛ اما مدل دیزلی نیز می‌تواند به منظور هماهنگی با استانداردهای آلایندگی اروپا از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری کوادتوربو با قدرت فراتر از خروجی ۳۹۴ اسبی مدل X7 M50d کنونی سود ببرد.


جدای از اصلاحات ظاهری و ارتقای فنی، انتظار می‌رود محصول جدید آلپینا دارای سیستم تعلیق ارتقا یافته برای چابکی بیشتر خودرو د پیچ‌ها باشد.


انتظار می‌رود ب‌ام‌و X7 تیون شده توسط آلپینا در سال ۲۰۲۰ وارد میدان شود. البته این شرکت برنامه‌های مفصل‌تری داشته و قبلاً شاهد جولان مدل B3 در خیابان‌ها بوده‌ایم. همچنین تولید مدل قوی‌تر سری ۸ گرن کوپه توسط آلپینا هم تایید شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    خراب اون عکس آخری شدم،چه زاویه ای،چه رخی،چه هیبتی،پیشرفت کنین که حقتونه،ما هم اینجا با عکسای شاهکارایی که خلق میکنین سرگرم میشیم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    آلپینا یعنی شکوه.زیباترین آلپینای تاریخ مدل B7 جدید هستش که البته جزو زیباترین سدان های تاریخه.والانم که دست گذاشته روی X7 تا تبدیل بشه به آلپینا BX7 که قراره X7 رو لوکس تر و با وقار تروالبته بسیار سریع تر کنه.
    چندتا عکس ازتصاویر جاسوسی آلپینا B3 جدیدهم فرستادم.وهمینطور رندر جدید وانت X7 وهمینور تصاویر جاسوسی XB7 در رنگ متفاوت با رینگ های آلپینا!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. کینگ

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا عشق منه این ماشین

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. peiman56

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (138 ديدگاه)

    رنگ و رینگ بی ام و کله باحاله.حالا آلپینا هم که باشه دیگه جای هیچ حرفی باقی نمیمونه.راستش نظرم روی سری X7 اصلا جالب نبود.ولی با این رنگ و ابهت آلپینا واقعا شیفتش شدم.یادتون نره خیلی خیلی قبل از اینکه سری M توسط خود کمپانی تاسیس بشه ،این آلپینا بود که تیونر اول بی هم وبلیو بود.کیا با من موافقن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Archi KHAN

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    به نظرم بی ام و تو بد مسیری قرار گرفته ؛
    از نظر سبک طرح های جدیدش را عرض میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا