بی ام و

ب‌ام‌و X6 M کابریو، پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده!

برخلاف شاسی بلندهای کوپه، قدبلندهای کانورتیبل فعلاً مشتری زیادی ندارند اما خب این امر باعث نشده برخی افراد از تجسم چنین نسخه‌ای از ب‌ام‌و X6 M جدید دست بکشند.


یکی از این افراد XTomi است که این شاسی‌بلند کوپه‌ی اسپورت را وارد دنیای دیگری کرده است. اگرچه ظاهر خودرو برجسته و خاص شده اما مطمئن نیستیم که همه‌ی افراد آن را خودرویی زیبا بدانند.

خوشبختانه این تصویر تنها یک رندر دیجیتالی است و هیچ‌کس حتی فکر تولید آن را نیز به ذهن خود وارد نمی‌کند.


درحالی‌که ما سرگرم تماشای این رندرهای دیجیتالی هستیم، ب‌ام‌و خود را آماده‌ی عرضه‌ی نسل جدید X6 M می‌کند. این خودرو سال آینده با قیمت پایه‌ی ۱۰۸۶۰۰ دلاری برای نسخه‌ی استاندارد X6 M و قیمت ۱۱۷۶۰۰ دلاری برای مدل قوی‌تر کامپتیشن عرضه خواهد شد. هر دو نسخه از X6 M دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو هستند که در مدل اولی قدرت ۵۹۲ اسبی و در دومی خروجی ۶۱۶ اسب بخاری دارد. برای یادآوری بد نیست بدانید نسل پیشین X6 M قدرت ۵۶۷ اسب بخاری و قیمت ۱۰۵۷۰۰ دلاری داشته است.

مدل جادارتر و زیباتر X5 M و X5 M کامپتیشن دقیقاً از همین پیشرانه استفاده کرده و قدرت یکسانی دارند اما قیمت آن‌ها به ترتیب از ۱۰۵۱۰۰ و ۱۱۴۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. با این وجود شک نداریم که برخی افراد مدل X6 را جذاب‌تر خواهند دانست و پرداخت بهای بیشتر برای آن را با جان و دل خواهند پذیرفت.

BMW X5 M 2019
رندر این نسخه از X5 M که توسط دوست و کاربر عزیز پدال آقای امیر وطن آرا طراحی شده را نیز مشاهده می‌نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    جون عزیزتون دیگه شاسی بلندا رو وارد این محدوده نکنین،چون همونطور که به سدانها گند زدن این نسخشونم کابریولتها رو به نابودی میکشونن،شاید اولش مشتری نداشته باشن ولی بعدش از سر و کولشون بالا میرن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    لامصب چقدر ضایعس ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    شاسی بلند کابریولت خوب نیست چون فقط تا پیش از این نبوده؟ این دیگه چجور دیدگاهیه؟!؟! یه عزیزی هم گفته گند نزنید. خب چه گندی؟! شاسی بلند بدون سقفه دیگه،خیلی هم زیبا!

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا