بی ام و

اعلام قیمت نهایی دو محصول BMW برای 2012

بی‌ام‌و قیمت نهایی برای دو برند ۵۲۸i 2012 و Z4 sDrive28i roadster  را اعلام نمود. این دو مدل قرار است در پائیز امسال راهی بازارهای جهانی شوند.

مدل ۵۲۸i 2012 با احتساب مالیات ۸۷۵ دلاری مقصد، با قیمت ۴۸,۵۷۵ دلار به فروش خواهند رسید. مدل‌های دو دیفرانسیل ۵۲۸i xDrive 2012 نیز با قیمت ۴۹,۸۷۵ دلار عرضه می‌شوند.

با مقایسه این قیمت‌ها می‌توان افزایش ۳,۱۵۰ دلاری مدل‌های جدید را نسبت به ۵۲۸i 2011 مشاهده کرد.

طبق آنچه که BMW اعلام نموده، مدل‌های ۵۲۸i 2012 دارای بهبود ۰.۴ ثانیه‌ای در شتاب صفرتاصد خود بوده‌‌اند بگونه‌ای که نهایتا این عدد به ۶.۲ ثانیه رسیده است. همچنین این مدل‌ها نسبت به نسل قبلی، از لحاظ مصرف سوخت و همچنین کارایی پیشرانه %۱۵ بهینه‌تر شده‌اند.

۲۰۱۱ BMW 5-Series

اما در مورد Z4 باید گفت که مدل‌های ۲۰۱۲ Z4 sDrive28i با قیمت ۴۹,۵۲۵ دلار عرضه خواهند شد. این قیمت ۲,۱۵۰ دلار بیشتر از مدل‌های ۲۰۱۱ Z4 sDrive30i است. ناگفته نماند مدل‌ ۳۰i دیگر تولید نشده و از این به بعد نمونه‌‌های ۲۸i جایگزین آن خواهند شد.

در مدل‌های ۲۸i از آن پیشرانه ۶ سیلندر خطی به حجم ۳ لیتر دیگر خبری نیست؛ پس با درنظر گرفتن بهبود تعادل وزنی خودرو ناشی از تغییر پیشرانه، می‌توان برای انجام مانورهای بهتر بروی Z4 حساب کرد.

ناگفته نماند که عدد ۲۸i نشانگر خودروهایی است که دارای یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری بوده که به لطف توربو، قدرت آن‌ها به ۲۴۰ اسب‌بخار رسیده است. همچنین تمامی مدل‌های ۲۸i از یک سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتومات بهره خواهند برد.

۲۰۱۱ BMW Z4 roadster

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ghafar

    ۶ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    سری ۵ (نیو استایل) واقعا زیباست به نظر من از زمان تولید سری ۵ مدل ۲۰۱۱ که ۵۲۳ ای فقط در ایران موجود است قشنگترین اتاق را دارد چون اگر دقت شود خیلی به سری ۷ شبیه است با این تفاوت که کمی کوچکتر شده یعنی بزرگی بیش از حد سری ۷ را ندارد فقط حیف که قیمت ان در اینجا خیلی زیاده حدود ۱۷۵ تومان که برای سری ۵ مبلغ زیادی میباشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا