بی ام و

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و M2 کامپتیشن جدید

بله قطعاً خریداران می‌توانند یک ب‌ام‌و M2 کارکرده را بخرند اما چرا وقتی می‌توانید مدل جدید کامپتیشن را بخرید پول خود را صرف خرید نسخه‌ای کم‌توان‌تر کنید؟ پیشرانه ۶ سیلندر بای توربوی گرفته شده از M3 و M4 قدرت ۴۰۵ اسب بخاری داشته و به‌صورت استاندارد به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده است. شما می‌توانید این نسخه را با قیمت ۵۸۹۰۰ دلار بخرید اما واضح است که انتخاب آپشن ها باعث افزایش قیمت می‌شود.


اولین ویژگی سفارشی این خودرو رنگ بدنه است. M2 کامپتیشن به‌صورت استاندارد با رنگ سفید آلپاین عرضه می شود اما چهار رنگ سفارشی مشکی، آبی، نقره‌ای و نارنجی نیز در دسترس هستند. دو نوع رینگ نیز با اندازه‌های ۱۹ اینچی در دسترس هستند که هزینه‌ای را شامل نمی‌شوند.


در کابین M2 کامپتیشن شاهد پوشش چرم داکوتای مشکی استاندارد با دوخت‌های آبی یا نارنجی و تریم مشکی براق با عناصر کرومی و فیبر کربنی هستیم. از نظر پکیج‌ها باید به پکیج اجرایی ۱۲۰۰ دلاری اشاره کرد که دارای تجهیزاتی همچون شارژ بی‌سیم و وای فای هات اسپات، اطلاعات محدودیت سرعت، چراغ‌های جلوی کاملاً LED و نوربالای خودکار می‌باشد.


آپشن های فوق‌العاده زیادی برای این محصول ب‌ام‌و تدارک دیده نشده اما آن‌هایی هم که در دسترس هستند گران به نظر می‌رسند. مونروف قیمت ۱۰۵۰ دلاری داشته درحالی‌که پکیج M راننده متشکل از کلاس یک‌روزه رانندگی پرفورمنس با مربی ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد. همچنین گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته نیز بهای قابل‌توجه ۲۹۰۰ دلاری را نشان می‌دهد. نهایتاً باید به پوشش مرکزی رینگ‌ها با لوگوی ب‌ام‌و M اشاره کنیم که ۲۰ دلار به قیمت خودرو می‌افزاید.

با سفارش تمامی آپشن های جانبی قیمت یک دستگاه ب‌ام‌و M2 کامپتیشن به ۶۷۱۲۰ دلار می‌رسد که شامل ۹۹۵ دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    بسیار گران ولی بسیار با ارزش
    هرکی بخره ضرر نکرده
    جانم M2 عشقی
    ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شایان

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (191 ديدگاه)

    ب ام وه 2002 سال 2018

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    طرف تو تهران با bmw 220 امده بقل ماشین mvm110 من هی گاز میده صدای اگزوزشو به رخم میکشه . شیشرو کشیدم پایین بهش میگم مگه غیر از اینه 8 ماه پیش ماشینو ۲۵۰ میلیون از شرکت پرشیا خودرو خریدی؟ یهو دیدم از خجالت گازشو گرفت تو افق محو شد. یعنی مملکتی داریما . الان کارکردشو زیر۷۰۰ میلیون نمیدن!!!
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s ๏ я ๏ u s h

      ۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (101 ديدگاه)

      داداش علی ازین آدما زیاد پیدا میشه.( که بیشترشون بچه پولدار های بی دغدغه هستن )
      توجه نکن بهشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    جذاب ترین ماشین اسپرت کوچیک دنیا.خیره کننده است این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چشاش سگ داره.انگار موجود زنده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. shirko

    ۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    اوج ونهایت لذت رانندگی ، واقعا محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      ببخشید شما از رو عکسا لذت میبرین از رانندگیش؟؟؟ عکس میبینین لذت رانندگی حس میکنین؟
      درسته سلطان برتر از آئودی TT یا پورشه کیمن یا آلپاین اما تورو خدا افسانه نگین بگو جذابه بگو با آدم حرف میزنه بگو پرفورمنس درجه یک ولی لذت رانندگی رو نمیشه از رو عکس فهمید والا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ب ام و سطلان

        ۲ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تو ناراحت چی هستی که ب ام و آلمانیه انگلیسی نیست بس کن چند سال داری تخریب می کنی و نقش بازی میکنی خسته نشدی واقعا اره هم لذت رانندگی مشخصه هم هندل پس تست مجلات و سایتها برای چیه اصلا چرا وجود دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        چون درتمام تست هاش این حس روتجربه کردن ایشون هم اینطور میگن.که درست هم هست

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا