بی ام و

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و X3 پلاگین هیبریدی 2020

ب‌ام‌و اوایل سال ۲۰۱۹ و با معرفی نسخه پلاگین هیبریدی X3 تعداد اعضای این کراس اوور لوکس را افزایش داد. ب‌ام‌و X3 xDrive30e مدل ۲۰۲۰ از اوایل سال جدید میلادی و با قیمت پایه ۴۹۵۴۵ دلاری وارد بازار خواهد شد.

شاسی‌بلند جدید ب‌ام‌و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، واحدی الکتریکی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۱۲ کیلووات ساعتی سود برده است. این کراس اوور قدرت ۲۹۲ اسبی و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری داشته و این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. قیمت xDrive30e باعث شده این خودرو بین xDrive30i با قدرت ۲۴۸ اسب بخار و X3 M40i با خروجی ۳۹۲ اسبی قرار گیرد.

اما مسابقه این شاسی‌بلند با رقبا کمی سخت است. ب‌ام‌و مصرف سوخت رسمی X3 پلاگین هیبریدی را اعلام نکرده و تنها گفته که در حالت تمام الکتریکی برد ۳۲ کیلومتری خواهد داشت؛ اما از جمله رقبای محصول جدید ب‌ام‌و می‌توان به ولوو XC60 T8 و مرسدس GLC 350e اشاره کرد.

یکی از مزیت‌های این خودرو نسبت به رقبا ابعاد هوشمندانه‌اش است که باعث شده باتری زیر صندلی عقب قرار گرفته و باک سوخت نیز به بالای اکسل عقب منتقل شود. این امر حداقل اثر را روی محفظه بار عقب گذاشته و X3 xDrive30e محفظه بار ۴۵۰ لیتری دارد که با تا شدن صندلی‌ها به ۱۵۰۰ لیتر می‌رسد.

این خودروساز آلمانی به زودی اطلاعات بیشتری از آپشن ها و پکیج‌های X3 پلاگین هیبریدی را منتشر خواهد کرد. ب‌ام‌و گفته تولید این خودروی جدید از ماه دسامبر شروع می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ممد ژانگولر

    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3537 ديدگاه)

    خودرو سازهای آلمانی یا خودشونو زدن به اون راه یا واقعا کم اوردن و قافیرو واگذار کردن به تسلا!!!
    با بودن ماشینی مثل تسلا که خودرانه و کاملا برقی وجود ماشینهای هیبریدی بیشتر مثل جوک میمونه
    والا من هم سر درنیاوردم از دنیای خودرو
    یا مسئله خیلی سیاسیه و برمیگرده به سیاستهای کلان که ماها نمیتونیم راجبش نظر بدیم و پشته پرده به تفاهم رسیدن که اول آمریکا تو بخور !!! یا واقعا کم اوردن !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا