بی ام و

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و Z4 M40i جدید

علیرغم ارائه‌ی پیکربندی نسل جدید ب‌ام‌و Z4 در ماه ژانویه، این خودروساز تنها مشخصات مدل پایه‌ی sDrive 30i را منتشر کرده بود. حالا می‌توانیم از قیمت و مشخصات مدل پرچم‌دار M40i نیز باخبر شویم.


قیمت ب‌ام‌و Z4 sDrive M40i 2020 از ۶۳۷۰۰ دلار آغاز می‌شود که افزایش قابل‌توجهی را در مقایسه با قیمت ۴۹۷۰۰ دلاری sDrive 30i نشان می‌دهد. ۶ رنگ بدنه برای پرچم‌دار Z4 در دسترس بوده که شامل سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و خاکستری یخ‌زده می‌باشد. مشتریان همچنین می‌توانند رنگ‌های مشکی استاندارد یا مون لایت را برای سقف انتخاب نمایند.


همچنین سه طرح متفاوت برای رینگ‌ها وجود دارد که به ‌غیر از رینگ‌های استاندارد ۱۸ اینچی ۶۰۰ دلار دیگر به قیمت خودرو اضافه می‌کنند.


مشتریان با ورود به کابین شاهد چندین تریم خواهند بود که چشمگیرترین آن‌ها چرم قرمز ماگما روی صندلی‌ها و پانل درها و همچنین تریم آلومینیوم و مشکی براق می‌باشد.

ب‌ام‌و همچنین پکیج دستیار راننده را با بهای ۵۰۰ دلار، پکیج پریمیوم را با قیمت ۱۴۰۰ دلار و پکیج اجرایی را با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه می‌کند. پکیج اجرایی شامل چراغ‌های LED تطبیقی، نورپردازی کابین، پوشش چرم ویژه و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۲ بلندگو و ۵ توئیتر و… می‌باشد.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربویی است که قدرت ۳۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری دارد. البته این مشخصات برای مدل بازار آمریکا بوده و قدرت M40i در سایر بازارها از جمله اروپا برابر با ۳۳۵ اسب بخار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    تا وقتی این هست خرید سوپرا دیوانگیه،(حالا شاید یکم گرون تر باشه ولی مهم نیست)همین

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. محمدرضا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (54 ديدگاه)

    z4 =like
    supra= dis like

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Mahmood

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (197 ديدگاه)

      هیچ کدام
      چون نه سوپرا و نه Z4 حداقل از نظر طراحی ظاهری ابهت و جسورانه بودن نسل قبلشون رو ندارن
      مثلاً سوپرایی که نسل قبلش حدود 20 سال قبل چنین طراحی ای داشت که کم نظیر بود اون موقع اما الان فقط رو بردن به طراحی های عجیب و غریب آسیایی که جذابیت شون زود از بین میره و ماندگار نیست.
      Z4 هم که کلاً طوری طراحی شده که به کلی اصالت BMW رو زیر سوال برده از طراحی افتضاح چراغ های جلو و عقب گرفته تا کاپوتی که جلوش خمیده شده و کسی که به دنبال اصالت ب ام و باشه قطعاً این طراحی براش یه فاجعه محسوب میشه…..

      موافقم 1
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا