بی ام و

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و X1 فیس‌لیفت 2020

ب‌ام‌و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری X1 2020 را در بازار آمریکا اعلام کرد.


تنها نسخه‌های این کراس اوور که در آمریکا عرضه می‌شود عبارت‌اند از sDrive208i و xDrive208i. هر دو خودرو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخاری استفاده می‌کنند و تنها تفاوت بین این نسخه از X1 به وجود یا عدم وجود سیستم چهار چرخ محرک مربوط می‌شود. گیربکس هر دو خودرو هم از نوع ۸ سرعته اتوماتیک می‌باشد.


ب‌ام‌و می‌گوید xDrive20i شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۳ ثانیه‌ای داشته که قابل‌احترام است. البته حدس نمی‌زنیم مالکان زیادی بخواهند توانایی‌های عملکردی این خودرو در خط مستقیم را تست کنند.


افرادی که به دنبال مدل X1 sDrive20i هستند باید حداقل ۳۶۱۹۵ دلار برای این خودرو کنار بگذارند که افزایش قیمت ۲۵۰ دلاری نسبت به مدل قبل از فیس لیفت را نشان می‌دهد. قیمت مدل xDrive20i نیز با افزایش ۲۵ دلاری به ۳۸۱۹۵ دلار رسیده است.


خریداران آمریکایی می‌توانند این دو خودرو را با پکیج M اسپورت هم سفارش دهند. همچنین X1 2020 سه رنگ بدنه‌ی اضافی شامل بژ، آبی و استورم را نیز ارائه می‌کند.

تمامی مدل‌های این کراس اوور لوکس به‌صورت استاندارد از صفحه لمسی ۸.۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار هستند. همچنین می‌توان پوشش چرم برای صندلی‌ها، بخش پایین داشبورد و پانل درب‌ها را نیز سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    قبل فیس لیفت هم بهترین در کلاس خودش بود. الان با ظاهر خیلی زیباتر بهترم شده.
    راستی ب ام وX1 بعد از هوندا HR_V کمترین افت قیمت رو بین تمام خودروها داره.که لیست کاملش رو قبلا پدال گذاشت!!!!
    اکثررقبای X1 بیشتر ظاهریه هاچبک قدبلند رو دارن. اما X1 یه قدبلند جذاب وکاربدی هستش که بهترین عملکرد رو داره.مدل فیس لیفت خیلیزیباتر شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا