بی ام و

قیمت‌گذاری ب‌ام‌و X2 جدید 2018

جدیدترین محصول ب‌ام‌و یعنی شاسی‌بلند X2 تا بهار سال آینده در دسترس خریداران آمریکایی نخواهد بود اما به تازگی جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو منتشر شده است. این خودرو در حالت پایه خود بهای ۳۹۳۹۵ دلاری داشته و باید ۹۹۵ دلار دیگر نیز به خاطر هزینه‌های تحویل پرداخت نمود. با این مبلغ شما صاحب X2 xDrive28i می‌شوید که ۲۵۰۰ دلار گران‌تر از نسخه پایه X1 می‌باشد.

ب‌ام‌و X2 جدید 2018
نیروبخش جدیدترین شاسی‌بلند ب‌ام‌و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری خواهد بود. همان‌گونه که نام این مدل نشان می‌دهد، X2 xDrive28i دارای سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود. نیروی این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن در ۶.۳ ثانیه ثبت می‌شود.

ب‌ام‌و X2 جدید 2018
مدل آمریکایی X2 از رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی استفاده کرده و از سیستم صوتی با ۷ بلندگو و صندلی‌های SensaTec سود می‌برد. با پرداخت ۲۳۵۰ دلار بیشتر می‌توان پکیج Convenience را به دست آورد که شامل تجهیزاتی چون سقف پانورامیک، آینه‌های تاشونده برقی و تیره شونده خودکار است. پکیج کمک راننده سفارشی نیز با مبلغ ۷۰۰ دلاری باعث اضافه شدن سیستم‌های هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری در سرعت پایین، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و… به خودرو می‌شود.

ب‌ام‌و X2 جدید 2018
دیگر راه ممکن برای بهتر کردن X2 سفارش پکیج M اسپورت X است که قیمت ۴۶۵۰ دلاری دارد. این پکیج شامل گیربکس اتوماتیک اسپورت با تعویض‌های سریع‌تر و پدال شیفترها بوده و از نظر ظاهری نیز شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی و سیستم تعلیق M اسپورت با چند سانتی‌متر ارتفاع کمتر است.

ظاهراً نسخه قدرتمندتر از X2 نیز در راه بوده و قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار خواهد داشت. احتمالاً نسخه M پرفورمنس این خودرو X2 xDrive35i نام خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Sam

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    مطمئنا فروش بالایی خواهد داشت.
    اما ای کاش طراحیش بیشتر نزدیک به کانسپتش میبود…
    بیمر کانسپتای فوق العاده ای داره امید وارم مدلای آیندش با بیشترین شباهت به کانسپتاشون معرفی بشن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مختار

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    به نظر من هر چه طراحی سدان ها و کوپه های بی ام و زیبا و پخته هست به همون اندازه شاسی بلنداش کمی ناشیانست البته این نظر شخصی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      همشون نه داداش فقط x3 و x4
      شما میتونی به طراحی x5وx6یا حتی به x1 خرده بگیری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رامتین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    بی ام و x2 نسبت به x1 بهبود خاصی نداشته و 5سانت هم ارتفاش کمتره. تقریبا میشه x2 را یه هاچبک بزرگ دونست. اما یه عیب داره: کابینش اصلا جالب نیست و همون x1 قدیمی را روش گذاشتن. بهتر بود طراحی کابین بهتری براش داشتند مانند x3جدید. در ضمن بدلیل قیمت بالای40000دلار هیچوقت به ایران نمیاد. همه شرکتهای فرعی مانند رامک و… حتی پرشیاخودرو بزودی منحل میشند. تیولی بشه 160تومن کسی نگاه هم نمیکنه. پژو باز هم بر ایران سیطره پیدا کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. X3

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (480 ديدگاه)

      شخصی ک میاد ایران
      یا حتی منطقه آزاد
      پولدار باشی همه کار میشه کرد :/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. shirko.mercedesbenz

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (38 ديدگاه)

    کوچولوی جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    آقا هر چی پول بدی بابت ماشینه های بی ام و می ارزه از بس از هر نظر عالی هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا