بی ام و

معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 با ظاهر بحث‌برانگیز و پرفورمنس بهتر

نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ یکی از بدترین خودروها در زمینهٔ مخفی‌کاری بود زیرا پیش‌ازاین چندین بار تصاویر بدون پوشش آن افشا شدند اما حالا سرانجام ب‌ام‌و رسماً آن‌را معرفی کرده است. نسل قبلی سری ۲ بسیار محبوب علاقه‌مندان به رانندگی بود و این راه باید در نسل جدید ادامه پیدا کند. این نسل طراحی مدرن‌تری دارد که خوشبختانه از جلوپنجرهٔ بزرگ سری ۴ در آن خبری نیست و در عوض از جلوپنجرهٔ معمول‌تری در آن استفاده شده که با چراغ‌ها و ورودی‌های هوای زاویه‌داری احاطه شده است.

در پروفیل جانبی خودرو شاهد بدنه‌ای ساده با گلگیرهای برآمده و خط شانهٔ برجسته‌تر به چشم می‌خورد و در عقب هم صندوق بار کوتاه با اسپویلر یکپارچه جلب‌توجه می‌کند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به چراغ‌های عقب جدید و سپر شارپ و زاویه‌دار اشاره کرد. در همین حال، نسخهٔ قوی‌تر M240i هم با سپر جلوی تهاجمی، قاب خاکستری‌رنگ جلوپنجره، قاب منحصربه‌فرد آینه‌های جانبی، تریم تیره بنام شادولاین، سر اگزوزهای اختصاصی و یک اسپویلر کوچک، از نسخه‌های معمولی متمایز شده است.

نسل جدید سری ۲ در بیرون ۴,۵۴۷ میلی‌متر طول، ۱,۸۳۹ میلی‌متر عرض و ۱,۳۹۲ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۷۴۱ میلی‌متر است. این یعنی کوپهٔ جدید ب‌ام‌و ۱۰۹ میلی‌متر کشیده‌تر، ۶۶ میلی‌متر عریض‌تر و ۲۵ میلی‌متر کم‌ارتفاع‌تر از قبل شده است. فاصلهٔ محوری خودرو هم ۵۱ میلی‌متر افزایش یافته که موجب می‌شود صندلی‌های عقب کمی راحت‌تر و جادارتر شوند.

یکی از نقاط ضعف سری ۲ قبلی، فضای داخل آن بود که حالا ب‌ام‌و با کابینی بهبودیافته که از متریال باکیفیت‌تر و طراحی مدرن‌تری بهره می‌برد، این ضعف را برطرف کرده است. هرچند این خودرو به‌صورت استاندارد با صفحه آمپر آنالوگ و نمایشگر ۸.۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شود اما می‌توان آن‌را به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی مجهز کرد. متأسفانه اما هردو سری این نمایشگرها بجای سیستم‌عامل iDrive 8 که در کراس‌اوور iX معرفی شد، از همان سیستم iDrive 7 استفاده می‌کنند.

البته همین سیستم هم از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم برخوردار است. علاوه بر این، برای راننده هم یک دستیار شخصی هوشمند در نظر گرفته شده که به درخواست‌های صوتی پاسخ می‌دهد و می‌تواند برخی روال‌ها مثل پایین آوردن خودکار پنجرهٔ راننده هنگام ورود به پارکینگ را یاد بگیرد. سری ۲ جدید در ایالات‌متحده با غربیلک فرمان اسپرت چرمی، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای و صندلی‌های برقی جلو ارائه می‌شود درحالی‌که مجموعه‌ای از آپشن‌ها مثل گرم‌کن غربیلک فرمان، نورپردازی داخلی، هدآپ دیسپلی رنگی، گرم‌کن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون با ۱۴ بلندگو هم برای آن قابل سفارش خواهد بود.

در بخش سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده هم ب‌ام‌و موارد زیادی مثل هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عقب و سیستم فعال تشخیص نقاط کور را برای این کوپهٔ کوچک در نظر گرفته است. خریداران همچنین می‌توانند کروز کنترل فعال با قابلیت توقف و حرکت دوباره دستیار دنده‌عقب و سیستم ضبط کنندهٔ رانندگی را هم سفارش دهند که با استفاده از دوربین‌های خودرو می‌تواند تا ۴۰ ثانیه ویدئو ضبط کند.

نسل جدید سری ۲ در ایالات‌متحده با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌شود. مدل پایهٔ ۲۳۰i به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. خریدارانی که خواهان پرفورمنس بالاتری هستند هم می‌توانند مدل قوی‌تر M240i XDrive را انتخاب کنند که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۸۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

این نسخه به لطف قدرت بیشتر و همین‌طور سامانهٔ چهارچرخ محرک با دیفرانسیل عقب M Sport برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۴.۱ ثانیه زمان نیاز دارد. بااین‌حال، حداکثر سرعت هردو نسخه یکسان و برابر با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین در هردو مدل انتقال نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد و خبری از گیربکس دستی نیست.

در اروپا اما تنوع مدل‌های سری ۲ بیشتر است. موتور پایه در این قاره یک نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که در مدل ۲۲۰i ارائه می‌شود. این مدل ظرف ۷.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. اروپایی‌هایی که به موتورهای دیزلی علاقه دارند هم می‌توانند مدل ۲۲۰d را با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر دیزلی انتخاب کنند که از تکنولوژی هیبریدی خفیف هم برخوردار است. این موتور با تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، خودرو را ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

در نسل جدید سری ۲ استحکام پیچشی ۱۲ درصد افزایش یافته و فاصلهٔ عرضی بین چرخ‌ها هم بیشتر شده که به کاهش بادی‌رول کمک می‌کند. در سیستم تعلیق هم اصلاحاتی صورت گرفته و در آن از برخی قطعات آلومینیومی استفاده شده تا وزن غیر فنر سوار خودرو کاهش پیدا کند. در همین حال، امکان سفارش تعلیق M Sport و سیستم شاسی تطبیقی M با کنترل الکترونیکی کمک‌فنرها هم وجود دارد.

نسل جدید سری ۲ در فستیوال سرعت گودوود برای اولین بار به نمایش عمومی درآمده و از ماه نوامبر در ایالات‌متحده با قیمت پایهٔ ۳۶,۳۵۰ دلار برای ۲۳۰i و ۴۸,۵۵۰ دلار برای M240i XDrive عرضه می‌شود. در آینده نیز مدل‌های ۲۳۰i XDrive و M240i محرک عقب هم به آن‌ها اضافه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. akrh78

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    پرفورمنسش بخوره تو سر طراحای بی ام و
    کی این وزق رو میخره
    حاصل جفت‌گیری بی ام و 1M و شابلونه

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. کیان

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      عذر میخوام ک اینجا مینویسم، من چندین با به ایمیل توی سایت میل زدم، ولی ج ندادن، میشه بررسی کنن سردبیر و یا …
      ممنون

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. محمد امین

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2168 ديدگاه)

      باید باهاش عادت کنی ، درسته اصلا در حد نسل های قبل نیست طراحی اش ، ولی پرفورمنس عالی در کنار کلی بهبود و اینکه طراحی اش هم قابل قبول هست ، خیلی هم مزخرف نیست ، مخصوصا سفیدش

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. akrh78

        ۱۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1358 ديدگاه)

        هیچ اجباری نیست ولی اگه یه روزی خواستم بخرم نسل قبلیشو میخرم
        برا پرفورمنسش هم تا دلت بخواد تیونر کار درست و حرفه ای هست

        موافقم 4
        مخالفم 0
    3. nikzad

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (282 ديدگاه)

      طبق معمول باید بهش عادت بکنیم. اگر وقت بیشتری صرف دیدنش بکنی کم کم بهش عادت میکنی. همین مسئله هم در مورد سری ۴-۳ هم بود.

      نسل جدید سری ۲ تکنولوژی های زیادی داره که واقعا کاربردیه اما به نظرم دیگه از سواری راننده محورش فاصله گرفته مخصوصا اینکه دیگه گیربکس دستی هم براش ارائه نمیشه.

      در کل منم همون اول با طراحیش کنار نیومدم ولی بعد یه مدت مجبوری کنار بیای. الام تنها چیزی که یکم آزار دهندس چراغ های عقبشه

      موافقم 0
      مخالفم 2
  2. حشمت۰۲۱

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (326 ديدگاه)

    عقبش رو از ساینا پلاس الهام گرفتن 🤦

    از بقل خوبه، سادگی اش آدمو یاد مدل ۲۰۰۲ میندازه

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. SS

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (738 ديدگاه)

      دقیقا!! میخواستم بیام همینو بنویسم 😂😂

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. خوشنام

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      بی ام و داره به فنا میره
      خدا کنه بنز اینجوری نشه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. datsun

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3484 ديدگاه)

    دلیل خاصی داره طراحی داخلی اکثر محصولات بیمر یکی هست؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      بنظر من کاهش هزینه های ساخت شاید باشه، واقعا سخت هست ک تو بالاترین سطح ماشین بسازی و همرو هم متفاوت ترین طراحی و یا طراحی خاص خودش و داشته باشه
      البته این مورد تو بی ام و بیشتر از بقیه پریمیوم سازها هست، ولی شما به بنز و لکسوس و آکورا و آئودی اینفینیتی و یا حتی کادیلاک هم نگاه کنی شباهت زیاد و توشون میبینی،
      از همه مهمتر ماژولهای استفاده شده برای تهویه و سیستم صوتی و … عینا خیلی جاها یکسان هست، فقط تو داشبورد یکمی جای نصبشون ممکنه فرق کنه و …

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. R@m!n

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      یه جورایی مثه ماجرای جلو پنجره دوقلو هست که نماد تمام بی ام و هاست.

      بیشتر نماد گراییه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمدرضا

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    آدم حس میکنه یه گروه توی خودرو سازیه bmw و bens نفوذ کردن و به عمد برای تخریب شرکت زشت ترین طراحی ها رو انجام میدن تا خودرو سازیو نابود کنن.
    وگرنه این حجم از زشتی قابل درک نیست.
    bmw هم فقط جلو پنجره رو بزرگ کوچیک میکنه🤣
    قابل توجه دوستانی که از اصالت طراحی حرف میزنند حرف میزنن.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  5. GT

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    صد رحمت به M3 و M4 این دیگه چه کوفتیه؟! 🤮
    طراحی های بی ام و روز به روز اونقدر بدتر میشن که به همون هایی که قبلا گفتیم زشت باید بگیم به‌به!
    بخش عقب از جلو هم بدتره! هیچ تناسبی دیده نمیشه
    التماس شفا برای طراح این خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      پدال یه پست از آئودی بزاره ،بشوره ببره پایین این طراحی افتضاحو!!!

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. Nima+RST

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (90 ديدگاه)

      سم خالص بود 🤦‍♂️

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Elsan

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    چه بد شده
    و با قیمت گران به جای این کادیلاک یا بنز c class هست

    موافقم 3
    مخالفم 1
  7. کافر مقدس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    سری 2 همیشه مصیبت بوده

    اسم بی ام و میاد یاد کلی خرج و مکانیک های شهر میفتم. همیشه جیبتو خالی میکنه . کارکرده هاشم کلی میخوره تو سرش به خاطر بدنام بودن در هزینه و استهلاک

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. Sina10

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      سری ۲ از ۹۰ درصد رقباش بهتر بود
      سال ها است این عقیده که ب‌ام‌و پر استهلاکه از بین رفته
      آخرین ماشین پر استهلاک ب‌ام‌و M3 نسل قبل بود
      سری ۲ شاهکار تمام عیار بود
      ولی الان دیگه نیست..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. J.L.A

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (82 ديدگاه)

    یا خدا
    این چیه دیگه
    طراحی BMW روز به روز داره بدتر میشه
    اون از اون جلو پنجره های غول آسا
    اینم که کلا ….. 🤦‍♂️

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. ماکان

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . من جزء یکی از افرادی هستم که بیشتر از همه منتظر معرفی رسمی نسل جدید بی ام و سری ۷ هستند . البته بی ام و X8 را هم خیلی دوست دارم که تا جایی که امکان دارد زودتر معرفی رسمی شود ‌، مخصوصاً نسخه اصلی M از X8

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. Nima+RST

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (90 ديدگاه)

      سری هفت که نسل جدیدش تازست هنوز 🤔
      X8 که خیلی مشتاقیم ببینیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. AMANTE

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    سلام BMW داری گند میزنی تو طراحی ماشین هات، اینبار میخوای طراحی کدوم مدل رو خراب کنی؟
    همممممم نمیدونم، آها سری 2 جذاب و دوست داشتنی رو میخوام خراب کنم.
    اینقدر طراحی جلو و عقب ماشین بخصوص عقب قوس داره که با نگاه کردن بهش گیج میشی و نمیتونی درست روی یک نقطه متمرکز بشی.

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. akrh78

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      الان فقط تپه سری 8 فتح نشده
      اونم ایشالا یکی دو سال آینده با یه فیس لیفت سمی میشه مثل بقیه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Ninja

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      ام 6 که نابود شد سری 7 که ام نداره ام 1 هم زشت شد
      جلوپنجره و فرمبدنه بد ام 3 4
      چراغ ها و فرم بدنه افتضاح ام 2
      ام 2 رو خیلی دوست داشتم از ام 8 ام 5 بیشتر ولی الان ازش متنفرم فقط مونده ام 5 و ام 8 که دوسشون دارم
      من عاشق ام دو بودم خدااااااااااااا
      بی ام و چه کردی با خودت من قبلا بی ام و دوست بودم ولی دیگه نههههه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  11. احمدرضا

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (728 ديدگاه)

    زحمت عقب ماشینم کشیدن
    😕
    یه موقع هایی میگم نکنه این طراح جدید نفوذیه و به قصد تخریب اومده
    این چیه آخه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  12. سهند

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (662 ديدگاه)

    واقعا خیلی زشته

    موافقم 1
    مخالفم 1
  13. مسعود

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    عجب طراحی تو دل نرویی 😐
    حالا جلوشو به زور و با ارفاق میشه تحمل کرد
    ولی عقبش افتضاح در افتضاح…
    حالا باز bmw میاد میگه دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟؟
    مث این میمونه یکی با مشت بخوابونه تو صورتت بعد عصبانی شی بیاد بهت بگه دلیل شما برای تحمل نکردن درد چیست؟
    دلیل خودت برای طراحی های داغونت چیست داداچ؟؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  14. امیر

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    خیلی داغونه ، این چیه آخه انگار با مقوا ساخته شده.
    من همیشه طرفدار ب ام و بودم. ولی الان دیگه نه. می رم سمت آئودی
    همه اون سیستم xdrive و نمایشگر و پرفورمنس بخوره تو سرتون.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  15. Swedish arrogant tiger

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    خودزنی به سبک آلمانی ها…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. MjM

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (720 ديدگاه)

    وقتی خبر نسل جدید خودرویی میاد لرزه به اندام ادم میفته!
    بسه. نمیخواد دیگه نسل جدید ماشینی رو طراحی و تولید کنید. گند زدید به تمام ماشینها!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. - A M I R -

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (728 ديدگاه)

    اگر به چشم یک عنوان جدید و مستقل از سری۲ بهش نگاه کنیم طراحی چندان بدی نداره؛ اما در مقایسه با نسل قبل، طراحی آوانگارد تر شده و دیگه اون سادگی و پختگی نسل قبل رو از دست داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حسین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1087 ديدگاه)

    طراحیش خیلی بده! مسمومه!!
    چراغای عقبش هم یکم شبیه نسل قبل gt86 شده

    موافقم 4
    مخالفم 1
  19. MAHDI

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    فوق العاده است😍 اونقدر جذابه که میتونه با M2CS از نظر طراحی رقابت کنه. این سری 2 معمولی هستش دیگه M2 چه شود👍👍👍

    موافقم 1
    مخالفم 9
    1. J.L.A

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (82 ديدگاه)

      داری اینو با M2CS مقایسه میکنی؟؟؟😐😐
      اصن قابل مقایسه نیستن از نظر طراحی …
      اون یه BMW اصیل بود
      ولی این …..

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سورنا

        ۱۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        فک کنم داره کنایه میزنه …

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سورنا

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      😑😑😑😑😑

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Amir Machine

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      داداش شما کلا مرزهای تعصب رو جابجا کردی
      تو این مطلب یه نفر کامنت مثبت نذاشته جز شما!!

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        خداوکیلی طراحی به این جذابی. شما دارید سری 2 رو با M2 مقایسه میکنید که اشتباهه. این ماشین رو باید با سری2 نسل قبل مقایسه کنید.
        از هر نظر جذاب تر شده مخصوصا نسخه M240

        موافقم 1
        مخالفم 2
    4. ( Only she reminds me of love )

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      متعصب تا چه حد خدای من!!!🤔

      موافقم 1
      مخالفم 2
    5. Ninja

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      او مای تعصب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Philipp

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    هرکسی تونست ده ثانیه به عقبش خیره بشه برندس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. SS

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (128 ديدگاه)

    به قول جرمی تو تمسخر پیکان، مثله اینکه طراح، طرح رو داده سَگِش طراحی کرده

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      اون طراحی کنه فک کنم بهتر از این بشه 😑

      موافقم 2
      مخالفم 0
  22. Angus_812

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (100 ديدگاه)

    نظر شخصیمو میگم انتظار ندارم همه خوششون بیاد
    ولی بشخصه عاشقش شدم
    منو یاد ۲۰۰۲ افسانه ای انداخته
    اگر پولش و موقعیتش بود حتما میخردیمش
    واقعا برای من جذابه
    من با طراحی های جدید بی ام و انس گرفتم و واقعا دوسشون دارم
    با اینکه باب میل همه نیست ولی من دوسشون دارم
    بالاخره باید تغییر ایجاد بشه چه مشتری بخواد چه نخواد
    بی ام و ثابت کرده همیشه و در همه حال بهترینه
    خلاصه من که عاشقش شدم

    موافقم 1
    مخالفم 2
  23. سورنا

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    چقد زشته و داغون 😑
    مطمعنید بی ام و هستش ؟
    یه موقع اشتباه نشده باشه چون شبیه این چینیا بلریانس و جک مک و … هیتش

    موافقم 3
    مخالفم 1
  24. بهنام

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (984 ديدگاه)

    بی ام و اصن به نظرات مردم در مورد محصولاتش توجهه نمیکنه
    این واقعا از نظر طراحی در مقابل سری دو قدیم هیچ بوی از اصالت نبرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حسین دهمرد

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    من واقعا درک نمیکنم چجوریه که هی داره فروش بیمر بیشتر میشه. دعانویس خوبی دارن. نمیگم بده انتقاد ندارم ولی قبلیای بیمر آدمو بدجور سر ذوق میاورد. اینا رو دادن کامپیوتر طراحی کرده انگار

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ممد

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      خیر دادن به یک طراحی کرده …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد

        ۱۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (53 ديدگاه)

        پدال جان وقتی میخوای اون تک کلمرو سانسور کنی کلا حذفش کن کامنتو دیگه این جمله بی معنی چیه از خود به جا گذاشتی :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. با مهربونی جهان زیباتره

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1108 ديدگاه)

    طراحیش انقد بد نیست میشه بهش عادت کرد
    کسی بی ام و میخره چشمشو به روی خیلی چیزا مینده مثل استهلاک طراحی استهلاک استهلاک و بازم استهلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Amirreza

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    این چه سمیه لعنتیا ، چراغ عقباش این شکلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. amir

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (104 ديدگاه)

    لطفا یدونه ازاین زشتا بدین به ما!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  29. رامتین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    طراحی جلوش خوبه و اینقدر انتقادها بنظرم نابجاست. مشخصات m240 هم عالیه، m2 هنوز ارائه نشده.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  30. R@m!n

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    فکر کنم جزو معدود دفعاتی هست که همه رو موضوع طراحی فاجعه بار بی ام و اشتراک نظر داریم.

    پرقدرت به سوی نابودی سری 5 و 8 !!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ( Only she reminds me of love )

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      عقبش من رو کاملا یاد ساینا S میندازه.
      فکر کنم از روی ساینا S اسکی رفته!
      درود بر سایپا ….. شما کاری کردین بی ام و هم از ما کپی بزنه….

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا