بی ام و

دستیار هوش مصنوعی علی‌بابا در محصولات ب‌ام‌و چین

ب‌ام‌و اولین لوکس ساز بازار چین است که تجربه‌ی دیجیتال و ارتباطی خود را در محصولاتش نصب خواهد کرد.


این خودروساز آلمانی در رویداد تکنولوژی CES اعلام کرده اولین لوکس سازی است که دستیار صوتی و هوشمند Tmall Genie را در خودروهای بازار چین ارائه خواهد کرد. این دستیار صوتی توسط موسسه هوش مصنوعی علی‌بابا توسعه یافته و کاملاً یکپارچه با محصولات ب‌ام‌و در چین عمل خواهد کرد. این دستیار صوتی تا پایان سال در دسترس مشتریان چینی ب‌ام‌و خواهد بود.

این حرکت پس از هماهنگی ب‌ام‌و با اکوسیستم چینی علی‌بابا صورت می‌گیرد. ب‌ام‌و کانکتد در سال ۲۰۱۶ در چین عرضه شد و در حال حاضر ۱.۵ میلیون مصرف‌کننده دارد.


هم‌اکنون با استفاده از سرویس کنترل صوتی مبتنی بر فضای ابری در محصولات بازار چین، ب‌ام‌و قادر خواهد بود گزینه‌های سرگرمی و خرید بیشتری را در دسترس خریداران قرار دهد.

تمامی کاری که مالکان ب‌ام‌و باید انجام دهند مالکیت یک دستگاه همگام با Tmall Genie در خانه است؛ بنابراین مشتریان خواهند توانست به کارکردهایی که قبلاً در خانه استفاده می‌کردند دسترسی داشته باشند. البته این بار کارهای خود را داخل خودرو و در حال حرکت انجام خواهند داد.


برای مثال مالکان می‌توانند از Tmall Genie برای سفارش‌های آنلاین، مشاهده لیست‌های سینما، گوش دادن به موزیک‌های موردعلاقه و یا بررسی آب‌وهوای مقصد خود استفاده کنند. مشتریان همچنین قادر خواهند بود از طریق خروجی صوتی یا نمایش متن و تصویر در صفحه‌نمایش به تمامی اطلاعات Tmall Genie دسترسی داشته باشند.

معاون سرویس‌ها و محصولات دیجیتال گروه ب‌ام‌و دراین‌باره می‌گوید:

با استفاده از Tmall Genie علی‌بابا در محصولات ب‌ام‌و در چین ما در حال اضافه شدن به اکوسیستمی دیجیتال هستیم که امکانات جدیدی در اختیار مشتریان خواهد گذاشت.

معاون گروه علی‌بابا نیز می‌گوید:

ما به دنبال همکاری مشترک با ب‌ام‌و برای خلق تجربه‌ی حمل‌ونقل شخصی شده در چین هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. saeed

    ۲۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    از علی بابا کارتونش به مارسید دستیار هوش مصنوعیش به چینیا….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا