بی ام وپورشه

دوئل بی‌ام‌و سری 8 و پورشه 911 توربو

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه دهم، کوپه‌های میان سایز، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس AMG SL و لکسس LC

مجموع آراء: ۱۶۷۸

آراء مرسدس: ۱۱۶۹

آراء لکسس: ۵۰۹

پیروز دوئل: مرسدس AMG SL با کسب ۶۹ درصد از کل آراء

پورشه ۹۱۱ توربو

تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MMB پورشه

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰ (امتیاز ۴.۵ از ۵ برای نسخهٔ توربو S)

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰,۰۴۲ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵,۱۷۵ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۷۰۵ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۰,۲۸۵ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۲.۵

تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۴۸.۸

تایم در پیست نوربرگ‌رینگ: ۷:۱۷.۰

تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۰.۵

نقاط مثبت: شتابی در حد سرعت نور، چسبندگی بی‌پایان، لانچ کنترل موشک وار، پرفورمنس باورنکردنی که به‌طور دیوانه‌کننده‌ای سریع است، هندلینگ فوق‌العاده، خودروی پرفورمنسی برای تمام فصول

نقاط منفی: قیمت گرانی که با سفارش آپشن‌ها به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند، فقدان گیربکس دستی، سواری گاهی اوقات بیش از حد سفت احساس می‌شود،

چکیده: ۹۱۱ توربو یک سوپراسپرت بی‌ادعا است اما به‌اندازهٔ تمام سوپرکارهایی که نشان‌های هیجان‌انگیزتری دارند شگفت‌انگیز است و پس از خرید آن باید خیلی مراقب باشید که گواهینامه خود را از دست ندهید

ب‌ام‌و سری ۸

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۸

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵ (امتیاز ۳.۵ از ۵ برای نسخهٔ M8)

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷,۷۶۰ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۳,۵۸۶ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۸۷۳ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۲۷۵ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۵.۴

تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۲.۴

تایم در پیست نوربرگ‌رینگ: ۷:۳۲.۸

تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۱.۳

نقاط مثبت: پیشرانه‌های قدرتمند و نرم، سواری فوق‌العاده نرم و ساکت، هندلینگ اسپرت، کابین بسیار لوکس و مجهز با تکنولوژی‌های چشمگیر، خودرویی بسیار سریع اما با کنترل آسان در نسخهٔ M8، حالت محرک عقب

نقاط منفی: احساس غیرطبیعی پدال ترمز، سنگینی دماغه که چابکی را کاهش می‌دهد، سواری ناراحت در سرعت‌های پایین، صندلی‌های عقب کوچک و تقریباً بی‌استفاده، نقاط کور آزاردهنده، صدای نه‌چندان جذاب پیشرانه، وزن سنگین

چکیده: سری ۸ کوپهٔ بسیار لوکس و راحتی است اما ظاهر و رانندگی چندان هیجان‌انگیزی ندارد و نسخهٔ M8 نیز هرچند پرفورمنس فوق‌العاده‌ای دارد اما هنوز هم خودروی بزرگ و سنگینی است که به‌اندازهٔ یک کوپهٔ دونفره هم کاربردی نیست

مقایسهٔ مشخصات فنی

۹۱۱ توربو S

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

پیشرانه ۳.۸ لیتری H6 ۴.۴ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۶۲۵ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۲ ثانیه ۲.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۱ ثانیه ۱۰.۷ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۲.۳ متر ۴۴.۵ متر
شتاب جانبی ۱.۱۰ جی ۱.۰۳ جی
پیست Figure-8 ۲۲.۵ ثانیه ۲۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر/ساعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۰.۷ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۲۶ گرم/کیلومتر ۳۲۰ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۶ لیتر ۷۶ لیتر
وزن ۱۶۵۴ کیلوگرم ۱۹۲۸ کیلوگرم
توزیع وزن ۳۸ به ۶۲ جلو/عقب ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب
طول ۴,۵۳۴ میلی‌متر ۴,۸۷۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۴۵۱ میلی‌متر ۲,۸۲۷ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۱۴۰ لیتر ۴۲۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲+۲ نفر ۴ نفر
قیمت ۲۰۸,۳۵۰ دلار ۱۳۶,۰۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

https://poll.fm/11187452

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    ۹۱۱ توربو S = لایک

    بی ام و سری 8 = دیسلایک

    موافقم 119
    مخالفم 71
    1. حق گوی باطل

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      هرچقدر M8ارزونتر باشه توان مقاومت دربرابر پورشه رو ندارم😂😂😂

      موافقم 58
      مخالفم 14
    2. Bayerische Motoren Werke

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (951 ديدگاه)

      با افتخار، Porsche رو انتخاب میکنم
      BMW هم فوق العادس و از ارزشش سر سوزنی پیش من کم نمیشه.

      موافقم 53
      مخالفم 6
      1. محمد هادی

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2106 ديدگاه)

        باسلام
        مگه میشه من تو این پست کامنت نذارم😂

        آقا بنظر من چون اصلن این دو خودرو از نظر جثه و کاربرد باهم مساوی نیستن
        بنده بی ام و رو انتخاب میکنم

        یکی رفتاری سوپر اسپرت گونه داره
        دیگری از سر تا پا یک گرند تور(GT)تمام عیار است

        کی این دو رو برای رقابت انتخاب کرد؟!
        پس من حضرت سنگین وزن با ابهت BMW رو انتخاب میکنم،تا دفه بعد کسی دو کلاس متفاوت رو باهم مقایسه نکنه
        این جریمه شه!

        موافقم 13
        مخالفم 7
    3. Amin

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      پورشه که از هر نظر بهتره ، کاملآ موضوع مشخصی هست ، فقط نکته ی جالب ،اختلاف مصرف سوخت هست ، بیمر با حدود ۳۰۰ کیلوگرم اختلاف وزن ، بیش از ۳ لیتر سوخت کمتری مصرف میکنه که تکنولوژی های بالای طراحی موتور و کنترل الکترونیک بیمر رو به رخ پورشه میکشه

      موافقم 21
      مخالفم 5
      1. محمد هادی

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2106 ديدگاه)

        منم خواستم بگم،مرسی که اشاره کردی
        این بی ام و با در ساخت پیرانه به کجاهای تعالی رسیده که با وجود سیلندر و حجم بسیار بالاتر و وزن بیشتر پ همچنین دو سال ساخت قدیمی تر مصرف سوختی به این درخشانی ازخودش جاگذاشته؟!
        من یک بی ام و باااااز قهاااااارم💪❤️❤️❤️❤️

        موافقم 10
        مخالفم 3
    4. Clean energy (سلام فرمانده)

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      حقیقتا پورشه بس بهتره
      از همه لحاظ بهتره!!
      شما اختلاف تایم پیستو ببین
      شتابا پورشه بهتره
      ترمزش هم بهتره…
      شما نکات منفی بیمر و پورشه مقایسه کنید…
      سلطان این کلاس ۹۱۱…

      موافقم 8
      مخالفم 5
    5. chevrolet3

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      فقط کوروت تو ماشین اسپورت . فقط کورفت پونتیاک کامارو .

      موافقم 0
      مخالفم 14
      1. chevrolet3

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        البته پونتیاک که دیگه قدیمی شد . ولی خب کوروت ۲۰۲۲ ادم شرمش میشه نگاش کنه . به به . درود بر هرچی مهندس تو جنرال موتورزه . درود به جنرال موتورز . خدا رحمت کنه مهندساتو. درود .

        موافقم 0
        مخالفم 12
        1. Reza Waffen SS

          ۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          خودت میگی خودتم جواب میدی ؟؟؟

          موافقم 8
          مخالفم 0
  2. Reza Waffen SS

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    تو تیتر نوشتین ( توربو ) اونوقت مشخصات و عکس ( توربو S ) رو گذاشتین

    لطفا اصلاح کنید

    موافقم 46
    مخالفم 2
  3. AMD

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    پورشه

    موافقم 25
    مخالفم 6
  4. om-01

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (387 ديدگاه)

    مقایسه این 2 تا زیاد منطقی نیست به نظرم
    من انتخابم 911 هست.

    (تو متن نوشتید دوئل سری8 با911توربو اما عکس و مشخصات توربو اس رو نوشتید.اصلاح کنید)

    موافقم 33
    مخالفم 3
    1. امیر دهقان

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (688 ديدگاه)

      منظور از 911 توربو، کل خانواده این نسخه هست که شامل توربو و توربو S میشه
      مثل 911 کاررا در گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین که شامل نسخه‌های کاررا، کاررا S و کاررا GTS میشه یا ب‌ام‌و سری 8 که شامل M8 هم میشه

      موافقم 25
      مخالفم 4
      1. Reza Waffen SS

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        حرف شما درست ولی اخه 911 توربو و توربو S از لحاط فنی و قدرت و . . . . نسبت به هم اختلاف فاحشی دارن

        موافقم 23
        مخالفم 2
      2. Amard

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (752 ديدگاه)

        اختلاف قیمت که بزاری کنار هم میبینی بمیر واقعا ارزنده اس

        موافقم 15
        مخالفم 5
        1. phonix

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1797 ديدگاه)

          بیمر داداش
          کا مردم منطقه باواریا خودکشی الان خودشونو میکشن

          موافقم 13
          مخالفم 1
  5. مازیار

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    حذف شدن GT2RS و والکری نقطه تاریک دوئل های پدال بود
    پورشه هر جایی که باشه راس هرم فنی مهندسی هست
    بی تردید

    موافقم 30
    مخالفم 3
    1. ehsan.fa

      ۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      تنها دلیلی که میشه برا نخریدن ۹۱۱ داشت نداشتن پولش هست ، پورشه ۹۱۱ از نظر فنی شرآمد هست. موافقم

      موافقم 3
      مخالفم 0
  6. دکتر ع

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (337 ديدگاه)

    911 در مقابل هر خودرویی قرار بگیره اون خودرو محکوم به شکسته😂 چقد خوبه این ۹۱۱.

    موافقم 37
    مخالفم 9
    1. Payfast

      ۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (807 ديدگاه)

      شیرون : نشنیدم 🗿

      موافقم 7
      مخالفم 4
      1. Porsche

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        یعنی واقعا درک از کلاس بندی خودروییت صفره
        ۹۱۱ رقیب شیرونه که‌ شیرون‌ رو‌ میکشی وسط ؟!
        ۹۱۱ در مقابل رقبای هم کلاس خودش رقیب قدر هست نه برای هایپرکار میلیون دلاری و ۱۲۰۰ اسبی

        موافقم 4
        مخالفم 3
        1. Payfast

          ۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (807 ديدگاه)

          همین که شیرون رو ۱۲۰۰ اسب خطاب نمودی از درک اطلاعات شما دارد

          موافقم 4
          مخالفم 2
  7. Farzad

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    خودروهای دوتا کمپانی هستن که در مقابل هر ماشینی قرار بگیرن ورق بر میگرده ؛ فراری و پورشه .

    موافقم 30
    مخالفم 10
    1. MC20

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1581 ديدگاه)

      فرزاد جان … فقط فراری ، اینجوریه که میگی … کوه موتور اسپرت ، فقط یک قله داره که از همه بلند تره ، اونهم قله فراری … این قله تا ابد هرگز فتح نخواهد شد … برای مقام دوم ، اما بین علما اختلاف هست … لامبورگینی ، پورشه ، مک لارن ، … که همه عالی و قابل احترام هستن …

      موافقم 6
      مخالفم 24
      1. phonix

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1797 ديدگاه)

        موتور ریسنینگ دوکاتی و یاماها و رفقا
        نخوندم

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. BMW 528i

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (190 ديدگاه)

      درسته تا زمانی ورق برمیگرده که مکلارنی مقابلشون قرار نگیره

      موافقم 12
      مخالفم 6
    3. chevrolet3

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      با این پول میرم کوروت میخرم یه کوچولو تقویت هم میکنم راحتت فراری رو میگیرم . خیلی راحت . ماشین کورفت بسیار کیفیت بالاتری نسبت به فراری هم داره . بسیار موتور قدرتمند تر و خوشصدا تر . خیلی بهتره واقعا . کوروت وسلام بهتر از هر ماشین اسپرتی . وسلام . فقط جی ام . فقط جی ام . فقط

      موافقم 0
      مخالفم 12
      1. Porsche

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        کمتر فیک بزنین

        موافقم 2
        مخالفم 0
    4. مجید

      ۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (52 ديدگاه)

      فقط زمانه که همه چیز رو تغییر میده وقتی لامبورگینی SVJ و هوراکان پرفورمانته رو ساخت یهو همه چیز تغییر کرد.

      هر شرکتی تو یه بازه‌ی زمانی موفق‌تره یا یه زمانی تو خفا هست و مدلای قدیمیش رو بروز نکرده بالاخره رقیب ماشینا که یه شبه ظهور نمیکنن یکی دو سال اینور و اونور میشه و همین گذر زمانه که همه چیزو تغییر میده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Mehdi

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    دو تا خودرو رو خیلی دوست دارم
    داج چلنجر و پورشه ها
    واقعا طراحی هر چی تکرار بشه پخته تر میشه و اصلا حس تکراری نداره ای کاش خیلی خودروها این شکلی میماندند
    و اصالت و طراحیشان حفظ میکردند و پخته تر میشدند به جای طرای جدید
    مثل موستانگ،کامرو،بی ام و سری ۷ و ۵،بنز سری ای و اس دیگه خاطر ذهن ندارم اگه ماشینی بود دلتون برای نسلا قبلش تنگ شده و تنگ میشه بگید
    من حتی پرادو رو هم یا پاترول و اینفینیتی کرگردن با اینکه میگید قدیمی شده و پیر شده خیلی دوست دارم
    مردونه و اتو کشیده است طراحی هاشون
    مکعبی و دوست داشتن و به معنای واقعی شاسیش بلند
    مثل یه مرد قد بلند خوش هیکل با کت شلوار
    عاشقشونم
    ترجیح میدم به جای یه سوپر اسپرت که خیلییییی تو چش باشه و خیلیییییی گرون از هر کودوم از اینا یکی داشتم
    موستانگ نسل قبل،جیپ رنگلر و این خودروهایی که اسم بردم
    ای کاش میشد تو دوره ی نسلای قبل تو یه کشور خارجی به دنیا میومدم
    اون موقع که نوجوان بودم و ازرا و ماکسیما اینا اومده بود فکر میکردم بزرگ بشم میتونم حداقل تجربه سواری با یکی از اینا را داشته باشم
    حتی حاضر بودم به خاطرش برم منطقا ازاد
    ولی صد افسوس واردات بسته شد،دلار چند برابر شد و هر بار با دیدنشون پشت صفحه گوشی یه لبخند رو لبم مینشستم
    پدر مادرامون تو دوران خوبی بودند خودشان تو جوانی خیلی شادتر ما بودند از خاطرات جوانیشون که تعریف میکنند معلومه
    ما که سوختیم ولی فوش دادن نفرین کردن فایده نداره
    مطمینم دنیای دیگه ایم هست و به حق بودن و عدالت خدا ایمان دارم
    خیلیا با ظاهر خوب به ما ظلم کردند خیلیا

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. MC20

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1581 ديدگاه)

      مهدی جان با این کامنتت حال مارو نه میشه بگم گرفتی … نه میشه بگم ول کردی … من رو به فکر فرو بردی … جوونی و جوون باید سرشار از امید و قدرت ذهنی باشه … پیش از ما ، تاریخ شرایط بسیار سخت تری ، برای خیلی ها رقم زده که مقایسه افسوس ما از نبود یک خودرو رویایی ( که حق ماست ) با مشکلات اونها ، شاید خنده دار باشه … در بد بودن شرایط امروز ، اصلا و ابدا ، هیچ شکی نیست … اما تنها راه ، داشتن ایمان و امید و حفظ امید و یقین به اومدن یک روز خوب هست … این سنت و وعده پروردگار مهربانه که در نهایت ظلم نابود و حق پیروز خواهد شد و خداوند در قرآن کریم به پیغمبرش (ص) فرموده : هرگز برای سنت پروردگارت تغییر و تبدیلی نخواهی یافت … قبل از ما هم در طول تاریخ ، پیوسته ظلم توسط حق ، نابود شده و باز هم خواهد شد … جوان آریایی از همه قوی تره و هرگز هیچ دشمنی در طول تاریخ قادر به شکستش نبوده و نیست … خدا با ماست و از حال دل ما خبر داره … اما با این مردمی که ما داریم ( که به یکدیگر رحم نمی کنن ) فعلا تکلیف صبره … تا عذاب خداوند نازل بشه … covid 19 یک پیش عذاب بود که تازه به دست خود بشر ( نه بدست خداوند ) بر بشر نازل شد … خیلی از «آتئیست» ها بعد از پاندمی covid 19 به خیلی از چیزها ایمان آوردن … درحالی که قبلش خیلی بلبل زبانی می کردند …

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. Mehdi

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1923 ديدگاه)

        حرف شما حقه
        صد در صد بدون ایمان صبر سخت میشه
        و صد در صد خودرو یه بخشی ولی این سایت سایت خودرویی و من فقط میتونم مربوط به این بخش کامنت بگذارم و گرنه راجع به مباحث دیگه هست من فقط یه بخش خودرو چون سایت خودرویی گفتم وامیدوارم پدال کامنت قبلیم نشر بده ما که از همه جا حرفمان سانسور شاید یه حرف مودبانه را جز معدود جاهایی باشه که بتونیم نشر بدیم و پدال مثل همیشه حامی کاربراش باشه که تا الان البته بوده و ممنونشیم
        حقیقت اینه خدا عذابی نازل نمیکنه همونجور که خدا سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیده به جز خواست خودشون
        خدا جز عشق چیزی نمیتونه بهمون بده حقیقت اینه ادما بهم عذاب نازل میکنند
        هر چند بحثش اینجا نیس ولی چون تو صحبتاتون بود گفتم خدایی که من تا حدود کمیش میشناسم هیچ وقت عذاب نازل نمیکنه حتی با بدترین گناها
        داستان اینه ما از خدا ترسیدیم بیشتر به خاطره عذاب ندادنش گناه نمیکنیم نه به خاطره خودمون
        اگه میدونستیم خدا هیچ وقت عذابمون نمیده به خاطره گناه بدی میکردیم ؟ عبادت نمیکردیم ؟صحیح نیس به خاطره ترس عذاب خدا و جهنم رفتن نماز بخونیم

        موافقم 4
        مخالفم 0
  9. افشین

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ولی بنظر من ب‌ام‌و سری ۸ باید جز گروه کوپه فول سایز قرار بگیره.

    موافقم 26
    مخالفم 0
  10. سهند

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (662 ديدگاه)

    رای من قطعا پورشه
    ۹۱۱ توربو s را آن قدر دوست دارم که گفتنش سخته
    💙 Porsche 💙

    موافقم 13
    مخالفم 4
  11. سامان اذری

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    فقط نقاط قوت پورشه رو ببینید
    😏

    اصالت خلاصه شده در سه رقم
    9
    1
    1

    موافقم 20
    مخالفم 7
  12. 4wheeled

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (125 ديدگاه)

    انتخاب سختیه اما ٩١١ دل هرکسیو میبره

    موافقم 13
    مخالفم 3
  13. AmirAli

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    Agent_911

    موافقم 7
    مخالفم 4
  14. Si

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    واقعا نمیتونم رای بدم چون هردو شاهکار. و ماشین های مورد علاقم هستن ولی پورشه یکم یکم بهتره

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. Swedish Arrogant Tiger

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    قطعا 911 بهتره ولی انتخاب اون جایی سخت میشه که 70 هزار دلار گرون تره و اگه در مقام خریدار بودم قطعا این مورد رو لحاظ میکردم.

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. مازیار

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2361 ديدگاه)

      چندتا اتومبیل در دنیا هستن که بشه گفت قطعا از یه M8 بهترن؟
      ۷۰هزار دلار برای اون چه که باعث میشه اتومبیلی قطعا از یه M8 بهتر باشه رقم زیادی نیست

      موافقم 11
      مخالفم 1
  16. Yasin

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    قطعا پورشه
    بدون شک

    موافقم 11
    مخالفم 4
  17. JDM lover

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    911 صد در صد انتخابمه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  18. GMA

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (727 ديدگاه)

    بدون ذره ای تردید ٩١١،برترین خودروی این کلاس با اختلاف ٩١١ هست

    موافقم 9
    مخالفم 3
  19. Reza

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (92 ديدگاه)

    ب ام و 👍👌

    موافقم 9
    مخالفم 4
  20. وحید اسماعیل نسب

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    هردو عالین ولی انتخاب من ام ۸ هست

    موافقم 7
    مخالفم 4
  21. amirmohammad

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    911 افسانه ای

    موافقم 8
    مخالفم 2
  22. R@min

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1622 ديدگاه)

    مشکل دماغه سنگینی که اشاره کردن یه موضوع مشترک بین تمام محصولات اسپرت موتور جلو با موتورهای dohc هست چون میل بادامک بالا هست مرکز ثقل موتور بالاتر میاد و پایداری رو میاره پایین.

    دو تا راهکار هست برای این موضوع:

    -طراحی آیرودینامیک و رو ب پایین کاپوت مثل فراری
    -استفاده از قطعات مقاوم تر در کاپوت و گلگیر که این موضوع در محصولات تولید انبوه منطقی نیست و بجاش تاپ اسپید محدود میشه مثله همین M8 یا شلبی gt500.

    البته که این موضوع آنچنان بزرگی نیست و صرفا این محدود کردن سرعت بخاطر ایمنی و احتیاط بیش از اندازه هست برای دفع خطر هر چند حداقلی، در صورتی که بی ام و براحتی بالای ۳۳۰ و شلبی بالای ۳۴۵ هم تاپ اسپید دارن.

    موافقم 6
    مخالفم 4
  23. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    911

    موافقم 5
    مخالفم 1
  24. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    آره بابا پدال تو راست میگی تایم 0تا 100 پورشه اصلا زیر 2ثانیه هست اون دو دهم هم اشتباه کردی.راستی تایمهای آمریکاییها هم معمولا اشتباه میزنی مثلا چلنجر ردای بالای 6 ثانیه میزنه شما به خاطر علاقه به چلنجر زدی 3.7 دمتون گرم.خوده پورشه از تایم شما برا این کاسه واجبیش خندش میگیره.2.2😂😂😂😂.

    موافقم 6
    مخالفم 13
    1. REBORN OF KAMRAN

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (38 ديدگاه)

      😂😂👏

      موافقم 3
      مخالفم 9
    2. 🇩🇪Regular fan of German and European cars🇪🇺

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (57 ديدگاه)

      حقیقت تلخه آقای یانکی

      موافقم 12
      مخالفم 1
    3. Porsche

      ۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      آره داداش اصن چلنجر سرعت برق داره چشمک بزنی ۲ کیلومتر رو طی کرده
      چی میزنین واقعا آقا علاقه به ماشین تا یه حدی وقتی هیچی واسه رو‌کردن نداره جز صدا برای چی اینقدر تعصب بی هدف؟!

      موافقم 3
      مخالفم 1
  25. MASOUD 0099

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (416 ديدگاه)

    فقط پورشه

    موافقم 4
    مخالفم 2
  26. رامتین

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    تو این رقابت پورشه مشخصا بهتره. اصولا پورش در نهایت قهرمان هم خواهد شد و کلا رقیبی برای این خودرو وجود نداره. اما اگر من در ایران بخوام انتخاب کنم همان M8 را بر میدارم. ابعاد بزرگتر و توازن کارایی، عملکرد و آپشن را به نوعی با هم به نحو احسن داره.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  27. Monster 765lt

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    ولی بی ام و چیز دیگست

    موافقم 10
    مخالفم 2
  28. پارسا

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (282 ديدگاه)

    ۸۰ هزار گرون تر خیلی زیاده یه جوریه انگار ام ۸ راه نمیره ولی پورش پرواز میکنه
    خوب درست پورش پرواز میکنه ولی نه اندازه ۸۰ هزار 😂

    موافقم 3
    مخالفم 4
  29. Payfast

    ۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (807 ديدگاه)

    پدال جان مقایسه به این راحتی؟ خواهش میکنم …

    موافقم 5
    مخالفم 0
  30. Elemento

    ۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    صد هزار بار اگر بخوام انتخاب کنم هر صد هزار دفعه 911 انتخابمه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا