بوگاتی

آغاز دوبارهٔ فعالیت کارخانهٔ بوگاتی در مولشایم با قوانین بهداشتی جدید

بعد از یک وقفهٔ شش‌هفته‌ای، کارخانهٔ بوگاتی در مولشایم فرانسه دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. البته کارکنان در محل کار باید طبق توصیه‌های دولت فرانسه و کارشناسان بین‌المللی، مجموعه‌ای از قوانین جدید را رعایت کنند که توسط یک کارگروه داخلی تدوین شده‌اند. به همهٔ کارکنان پس از ورود به سایت یک ماسک داده می‌شود که تمام مدت کار باید بر صورت بزنند. علاوه بر این، کارکنان باید قبل و بعد از استفاده از وسایل خود، آن‌ها را تمیز کرده و دست‌هایشان را مرتب بشویند. در همین حال، توصیه شده کارکنان بوگاتی فاصلهٔ ایمن ۱.۵ متری از یکدیگر را حفظ کنند.

علاوه بر این مقررات بهداشتی، پردازش کالاهای ورودی در صورت امکان بدون تماس انجام می‌گیرد و جلسات همچنان در اسکایپ برگزار می‌شود. در همین حال، هرروز صبح دمای بدن کارکنان بوگاتی اندازه‌گیری می‌شود تا مشخص شود که تب ندارند. این افراد همچنین باید از سایر علائم ویروس کرونا آگاه باشند تا بدون ریسک کار کرده و سلامتی خانواده و همکاران خود را حفظ کنند.

رئیس بوگاتی «استفان وینکلمن» در این بار می‌گوید:

برای اطمینان از اینکه کارکنان بوگاتی بتوانند با خیال راحت کار کنند ما تمام تلاش‌های لازم را انجام خواهیم داد. همچنین تا جایی که ممکن باشد، کارکنان هنوز هم می‌توانند از خانه کار کنند تا حداقل تعداد کارکنان در یک زمان در محل کار حضور داشته باشند

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    خبر خوبی بود
    انشاءالله همه خودروسازان به روند عادی خودشون برگردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جواد

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    تو تهرون دیشب تا حالا تو کوچه و خیابون آواره ایم یه فاجعه انسانی رخ نده خوبه کرونا کم بود حالا اینم اضاف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا