بوگاتی

شمارش معکوس برای معرفی رسمی بوگاتی دیوو

پس از معرفی شیرون با دو سانروف در چند روز پیش، بوگاتی بازهم به ما یادآوری کرده که برنامه‌ریزی زیادی برای معرفی یک خودروی بسیار هیجان‌انگیز در ماه آینده و در رویداد The Quail موتور اسپورت کالیفرنیا دارد. حتماً می‌دانید که نام این خودرو شیرون نبوده و نام منحصربه‌فرد دیوو را به خود گرفته است. جدیدترین تیزری که منتشر شده چراغ‌های عقب این هیولای مرموز را نشان می‌دهد.


اگرچه در تیزر جدید بوگاتی چیز زیادی دستگیرمان نمی‌شود اما به هر حال می‌توانیم ایده‌ای از نمای عقب را به دست آوریم. دیوو دارای چراغ‌های عقب کاملاً متفاوتی در مقایسه با شیرون بوده و دارای دسته‌های LED مجزایی می‌باشد. همچنین این چراغ‌ها همانند شیرون به یکدیگر متصل نشده‌اند. به نظر می‌رسد این چراغ‌ها بیشتر به سوی گوشه بالایی سپرها تمایل پیدا کرده‌اند.


بوگاتی برای انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی از هشتگ “ساخته شده برای پیچ‌ها” استفاده کرده است. این خودروساز همچنین محصول جدید خود را یک خودروی سبک‌وزن با هندلینگ فوق‌العاده می‌نامد به این معنی که دیوو خواهد توانست چابک‌تر از شیرون اسپورت باشد. این کمپانی تولید محدود همچنین گفته که دیوو خودرویی چابک بوده و داون فورس بسیار زیادی تولید خواهد کرد. طراحی دیوو نیز یادآور روزهایی خواهد بود که بوگاتی محصولات به اصطلاح کوچ بیلد می‌ساخت.


انتظار می‌رود تا زمان رونمایی رسمی تیزرهای بیشتری از بوگاتی دیوو منتشر شود. به عنوان یادآوری بد نیست بدانید تنها ۴۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و هر یک قیمت قابل‌توجه ۵ میلیون یورویی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا این خودروها نیز بخشی از برنامه تولید ۵۰۰ دستگاهی بوگاتی شیرون هستند یا اینکه سقف تولید جداگانه‌ای برای خود دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. SAEED Z

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (481 ديدگاه)

    احیای میراث 98 سال قبل.
    استفان وینکلمن میگه دیوو با تصویر ذهنی که درموردش دارید متفاوت تر خواهد بود اما قابل تشخیص برای همه بعنوان یک بوگاتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SAEED Z

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (481 ديدگاه)

    آلبرت دیوو 1966 – 1895
    علاوه بر دوبار قهرمانی در مسابقات Targa Florio با بوگاتی Type 35 , چهاربار دیگه هم در مسابقات گرند پریکس و AFC Libre مقام اولو کسب کرده اما نه با بوگاتی.
    راستی اگه دقت کرده باشین, یه قسمت هایی از تاریخچه بوگاتی به هواپیما مربوط میشه (نمونش هم لینک پایین). اینبار هم استثنا نیست و آلبرت دیوو نمادین هم زمانی خلبان نیروی هوایی فرانسه بوده!!

    https://www.netcarshow.com/Bugatti-Veyron_Black_Bess-2014-1024-02.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. FERRARI SFXSuperFAST

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (263 ديدگاه)

    چرا شرکت کوچیکی مث بوگاتی این همه تو پدال مقاله داره؟؟
    امثال استون مکلارن فرراری و… سرجمع اندازه بوگاتی ازشون مقاله منتشر نمیشه!!

    انقد ک پدال هوای زیرمجموعه های فولکسو داره خود فولکس هواشونو نداره!!

    پدالو باز میکنی
    مقالات پورشه،اودی،لامبورگینیو بوگاتیه ک میخوره تو صورتت

    براوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjidiano Rolambo

      ۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      فولوکس و زیرمجموعه هاش درسته 12-13 تا هستن ولی خیلی کم و کوچکن
      شما به بزرگی فرررررررررررررررراری ببخش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjidiano Rolambo

        ۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        منم باید بیام بگم روزی چند میلیون نفر تو دنیا میمیرن چرا فقط مارچیونه مهم شده و چرا اینقدر در مورد مرگ مارچیونه ی خدابیامرز مطلب میذارید؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. FERRARI SFXSuperFAST

        ۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (263 ديدگاه)

        ***
        چرا بحثو منحرف میکنی؟
        بنظر تو بوگاتی از فرراری تو صنعت خودرو سازی بالاتره؟
        از استون بالاتره؟
        از مکی بالاتره؟
        چرا هر روز خبر میذارن ازش و درعوض ازین سه شرکت هیچی؟؟
        بوگاتی اخبارش مهمتره یا مکی و استون و فرراری؟؟؟
        تاثیر کدوم تو خودروسازی بیشتره؟
        کدوم برند قویتریه؟
        ***

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjidiano Rolambo

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          بوگاتی از همه ی اونایی که گفتی مهم تره اخبارش هم از اخبار همه ی اونا مهم تره

          مشکل شما اینه که همه ی خودروسازی رو در فرمول ۱ می‌بینی در حالی که فرمول ۱ در بهترین و بیشترین حالت ۵ درصد از خودروسازی رو تشکیل میده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. akrh78

      ۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      اینم شد حرف مرد حسابی؟ بوگاتی کوچیکه؟ مگه به تعداد محصولات و تعداد کارمنده؟
      اینا هم که اسم بردی همشون شرکتای فوق العاده ای هستن و از پیشتازای کلاس خودشونن
      همه سایتا هم همین برنامس. ناراحتی برو یه جا که خبرای واکسهال و اشکودا و سانگ یانگ و گریت وال و لانچیا میزارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. SFXSuperFast

      ۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (263 ديدگاه)

      بحثو به حاشیه نبر آقا مدجید
      به نظر تو تاثیر برند بوگاتی تو صنعت خودروسازی مهم تر و بیشتر از تاثیر فرراری و مکی و استونه؟؟؟؟
      جواب بده!!!
      به ازای هر 5-6خبر از فرراری یه خبر از بوگاتی کفایت میکنه!!
      درحالیکه تو پدال
      بوگاتی گفته یه شیشه میخایم بذاریم تو سقف ماشینمون،خبرش رفت رو سایت!!

      به نظر من که بوگاتی همین که اسمش تو یه جمله کنار مکی و استون و فرراری اومده باید یه جشن بگیره و جمله هه رو به صورت برچسب رو در ماشیناش بچسبونه(و به ازای همین برچسب 100هزار دلار هم مشتریا رو بتیغه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2779 ديدگاه)

        زیاد ناراحت نباش عشقی زمانی که مک لارن اسپید تیل بیاد دیگه نامی از بوگاتی نخواهیم شنید.
        بوگاتی ماشینیه که اگه 16 سیلندرشو ازش برداری کسی دیگه سراغش نمیره.
        البته باید از این کمپانی های بی اصالت هم خبر باشه عینه کمپانی های چینی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjidiano Rolambo

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ??????????

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Madjidiano Rolambo

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          پیشنهاد میدم شما دو نفر یه صفحه ی اینستاگرام یا کانالی چیزی بزنید و این مطالبتون رو اونجا نشر بدید

          با وضع افسردگی که الان بعضی ها گرفتارشن خیلی ظلمه که مردم رو از این مطالب فکاهی و طنزتون محروم می‌کنید و دلشون رو شاد نمی‌کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. HAMID.HEMI

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          تاریخ تاسیس بوگاتی: 1909
          تاریخ تاسیس مک لارن: 1989
          میشه یه بار دیگه بگی بی اصالت کدومه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Rembrandt

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2 ديدگاه)

          مک لارن اسپید تیل هم ماشینیه که اگه موتورشو برداری میمونه سه تا صندلیش که میشه شبیه سالن تئاتر :))

          سرکار SFX بفرما بوگاتی چیش از استون و مکی کمه ؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          اصالت به تاریخ تاسیس نمیگن.
          زمانی که بچه های سایت((که همه دیدن)) سر این کل کل میکنن که بوگاتی فرانسویه یا ایتالیایی(( به خاطر موسسش)) یا آلمانی و……نشون از بی اصالت بودنش داره.
          ولی مک لارن اصالتش کاملا انگلیسیه،مثل فراری و لامبورگینی.((برای ایتالیا))
          تاریخ تاسیس مک لارن هم یه 4 سالی اشتباه گفتی.((مهم نیست))
          الانم لابد میخوای بگی پس بنتلی رولز رویس و مینی هم اصالت ندارن،که درسته.
          البته بنتلی و رولز رویس هنوزم خیلی با اصالت تر از امثال مینی بوگاتی هستن.
          ..
          ..
          دوست عزیز من هیچ صفحه ی اجتماعی و کانال از این حرفا ندارم بلد هم نیستم و فعالیت هم ندارم،شما برو جای مارو خالی کن نمک بریز.
          ..
          ..
          Rembrandt،شما هیچی از مک لارن و تکنولوژی هاشو و…نمیدونید پس جک نگید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Rembrandt

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2 ديدگاه)

          یجوری میگی زمااانی که اسپیدتیل بیاد دیگه خبری از بوگاتی نخواهیم شنید… تیتر اول امروز روزنامه باطله ی فرداست دنی جان.
          مثل اینکه فکر میکنی اصالت به زادگاه یا لوکیشن جغرافیایی میگن نه؟؟!!! فکر میکنی انجین M838t که تو بطن P1 هست کاملا انگیلیسی و اصیله؟!! احیانا واکینگ شاو اسکاتلندی توسعه ش نداده بود؟؟؟؟
          شما فقط یه طرفدار متعصبی. مثل کلارکسون…
          نظریه جنابعالی درمورد بوگاتی هم واقعا جالب بود. حتی اگه ران دنیس هم میشنید از خنده ریسه میرفت :D
          من به برندهای ارزشمند احترام میذارم و مکلارن هم جز یکی از اوناست . به همین خاطر این حرفارو زدم که بفهمی طرفداری هم حدی داره. هیشکی خوب بودن مکی رو کتمان نمیکنه اما تعصب تو جلوی سنسوراتو گرفته یعنی در این حد!!!! یکم متعادل باشید لطفا :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. SFXSuperFast

          ۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (263 ديدگاه)

          پیشرفتایی ک مکی و فرراری به صنعت خودرو دادن مهم نیس
          بزرگی برند و سطح تکنولوژیشون مهم نیس
          اصالت بوگاتی مهمه *_*
          د آخه بوگاتی هیچی از خودش نداره ک!!
          فولکسه فقد!!
          شما بری تو یه برنامه ماشینی(البته خارج از ایران)به عنوان یکی از30-40برند مهم جهان بوگاتیو درنظر بگیری بت میخندن!!
          ….
          ***
          ….
          اگر من لامبو فن بودم هیچوقت عکس بازیکن یووه رو نمیذاشتم آواتارم،چه برسه که اسم لامبو رم باش مخلوط کنم!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. s.h

      ۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      یه حسی بهم میگه با اینکه مخصوص پیست ساخته شده ولی fxxk evoپودرش میکنه
      چون فعلا تا ورود رقبا این ماشین 4.5 مییلون ذلاری فراری قهرمان بلامنازعه پیسته و با وزن 1 تنی و 1050 اسب بخار فکر نکنم مدل قوی تر شیرون ( چون اون موتور جا واسه تیون داره گمونم 100-150 بیشتر از بکشن) با وزنی 2تنی بتونه خیلی حرف بزنه
      اما ته این داستانو رقابت مک لارن و فراری قشنگ میکنه البته تازمان جانشین اگرا که قراره ضعف کونیک زگ توی پیست رو بر طرف کنه !!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Amirferrari

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    خدای پیچ ها وارد میشود،تمامی ۴۰ دستگاه با قیمت ۶ میلیون دلاری پیش فروش شده،قطعا اگه شما بخواین یکیشو از مالکان بخرید باید بالای ۱۰ میلیون دلار ناقابل پرداخت کنید که با دلار ما میشه نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان ناقابل تر!!! همچین هیولایی هم واسه کمپانی سود داره و هم واسه مشتری،وقتی لافراری اپرتا با قیمت ۲میلیون دلار به مشتری تحویل داده میشه و با قیمت‌۸ تا ۱۰ میلیون دلار تو بازار آزاد خرید و فروش میشه بایدم ارزش بوگاتی خیلی بالاتر از فراری باشه،البته واسه آقازاده های ما آش دهن سوزی محسوب نمیشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. akrh78

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    چراغاش فرمش شبیه عشق من ولکان هست
    منتظر یه غول هستیم
    #BuiltforCorners

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا